DJ Aslak & DJ Samuli Kemppi @ Valtimo

125 posts, 7 pages, 15,024 views

Avatar
#61 • • J-P Guest
azuizbaz tzadiz.
Avatar
#62 • • rhedlund Guest
tänään kuljetaan illalla ainakin mun setin aikana syvien vesien kautta leppoisaan leijailuun ja siitä karkeempaan chorditeknoon. pari klasariraiskauscoveria taas messissä. tulkaa fiilistelemään
Avatar
#63 • • ojis Guest

tänään kuljetaan illalla ainakin mun setin aikana syvien vesien kautta leppoisaan leijailuun ja siitä karkeempaan chorditeknoon. pari klasariraiskauscoveria taas messissä. tulkaa fiilistelemään


Saakeli mut kuulostaa hyvälle, harmi etten pääse paikalle.

.ojis
Avatar
#64 • • karrio Guest
Hyvältä kuulostaa. Jos ilta-aikataulu antaa myöten, niin täytyy tulla ainakin hetkeks pistäytyyn.
Avatar
#65 • • juhokusti Guest
jaahas. taaskaan ei pääse alkoholisoitumaan mut vesi ja mehulinjahan on aina se paras linja... no ei vittu, ei kai ny sentään. see ya all @ ämpäri.
Avatar
#66 • • Samuli Guest
Perjantaina 25.3.05 vieräilevana starbana Toni Aalto!! HOT TIP!!
Avatar
#67 • • keijo imailija Guest
samuli rokkas viime ug:ssä!!!

joo illalla multa jenkkiteknoo ja housee :cool:
mbarin Saana sano, että hän ei tykkää teknosta paitsi jos mä soitan. parasta uskoo! :happyroll:
korkkari.jpg
Avatar
#68 • • Samuli Guest
Perjantaina rokataan taas! Vieraaksi luottomies Burdock! Tarvinneeko sanoa muuta? Kaikki siis tänne!
Avatar
#69 • • xor Guest
No voi höh, kerranki olis kuullu Burdockia mutta Tallinnaan pitää kai mennä ku sielä o niitä saksalaisii. :crybaby:

Toivottavasti herra B tulee toistekki helsinkiin!
Avatar
#70 • • Samuli Guest
Eiköhän Burdockia tulla kesälläkin kuulemaan Valtimo illoissa...
Avatar
#71 • • burdock Guest

No voi höh, kerranki olis kuullu Burdockia mutta Tallinnaan pitää kai mennä ku sielä o niitä saksalaisii. :crybaby:



jahas sitä yritetään kiertää mun keikat kaukaa ;) viimeviikonloppuna olin Tallinnassa samassa mestassa missä Oliveri nyt perjantaina :D

eiköhän sitä mbariin taas tulla kun sopiva aika koittaa.
Avatar
#72 • • Samuli Guest
Tänään sit (jälleen) rokataan ja huolella. Deutsche Post toi jääääärjettömän nipun uutta teknoa akselilla Kölnin viemärit - Slussen... Hot Tip!!!
Avatar
#73 • • Samuli Guest
Frozen North Recordings does mbar! Kolme kotimaisella Frozen North Recordings -labelilla levyttävää teknojyyrää samalla kertaa? Kyllä! Hot TIP!!! Kalle ja J-P pelaavat exclusiivisesti Valtimo Klubia varten tehdyn livensä, minä jälkeen allekirjoittanut jatkaa syvillä linjoilla.


Valtimo @ mbar, pe 22.4.05, klo 22-03


Kalle-M & Jussi-Pekka LIVE
(Frozen North, Iron Box, Poker Flat...)

Samuli Kemppi (Frozen North, Ovum, Metrotraks...)


Lisäinfot Frozen Northin webisaitilta.
Avatar
#74 • • Samuli Guest
05-08/2005 ohjelma julkaistu. Tiukka meno jatkuu ja Valtimo täyttää loppukesästä 2 vuotta. Oujee!

Perjantaina kaikki kuuntelemaan sitten Suomen kovinta liveä.
Avatar
#75 • • mizzione Guest

Frozen North Recordings does mbar! Kolme kotimaisella Frozen North Recordings -labelilla levyttävää teknojyyrää samalla kertaa? Kyllä! Hot TIP!!! Kalle ja J-P pelaavat exclusiivisesti Valtimo Klubia varten tehdyn livensä, minä jälkeen allekirjoittanut jatkaa syvillä linjoilla.


Valtimo @ mbar, pe 22.4.05, klo 22-03


Kalle-M & Jussi-Pekka LIVE
(Frozen North, Iron Box, Poker Flat...)

Samuli Kemppi (Frozen North, Ovum, Metrotraks...)


Lisäinfot Frozen Northin webisaitilta.



Kyllä, hyvältä kuulostaa!
Alkuillan syvien vesien tulkkeina häärii Samuel ja Mike Mizzione.

Aika mukavasti alkanut tuota live- osastoa olemaan Valtimossa, nice!
Avatar
#76 • • Samuli Guest
Tänään soi ja raikaa. Tule!
Avatar
#77 • • Samuli Guest
Perjantaina Valtimossa CRC, joka ampuu tappaakseen niin kovilla levyillä jotta huh! Mukana myös vakiojyyrä, Samuli Kemppi..

Alkuillan lämppärit tuttuun tapaan Cobs of Raum-posselta..
Avatar
#78 • • Samuli Guest
Tiukat livet mbarissa jatkuvat, seuraavaksi Valtimon lauteilla Virta.

Kesä ja terassi tulossa... pysykää kuulolla!
Avatar
#79 • • Zakka Guest

Kesä ja terassi tulossa... pysykää kuulolla!



Yesyes yaa... kesäterassi plus Valtimo equals major beer drinking.
Avatar
#80 • • master bator Guest
Hitto... Tännehän on pakko tulla! :D