Niitä oli kaikilla yhteenaikaan.
Ja sit limuvalmistajien yo-yo:t.
Niitä oli mun ala-aste aikana yhtenä vuonna kaikilla.
49 posts, 3 pages, 10,606 views
Legoissa mua harmittaa että niiden basic suositusikäraja taisi olla max 12 vuotta. Sit 12 vuotiaana tuli olo et näillä ei voi enää leikkiä koska pitäisi olla tosi "vanha" ja tehdä "vanhempia" juttuja. Toisaalta kun leegoja oli rakennellut koko ikänsä olisi sitä touhua olisi ollut tosi mukava jatkaa :(
Toisaalta kun leegoja oli rakennellut koko ikänsä olisi sitä touhua olisi ollut tosi mukava jatkaa :(
Kyllähän sitä, jos vaan viitsii, voi edelleen tehdä vaikka mitä. Erityisesti tekniikkaleegojen kanssa vain mielikuvitus on rajana.
(miksi tää muuten on freestylessä)
Mun lapsuuteen vaikutti tosi paljon pikkuveli joka on vuoden nuorempi. Käytännössä leikittiin aina yhdessä ja yleensä jollain seuraavista:
Scaletrix autorata - Ja autojen virittely. Lauttasaaressa oli maahantuoja josta sai ostettu irrallisena kaikkia mahdollisia osia. Siten meillä oli kunnon varikko jossa vaihto-osia ja paljon renkaita. Maahantuojan tyypit oli rakentaneet auton jossa molemmille takapyörille oli oma moottori ... (sitä mä kuolasin oikein kunnolla)
Legot - Näillä tuli leikittyä koko nuoruus. Ostettiin tosi paljon ja laitettiin kaikki sellaiseen suureen muuramen laatikkoon (pari neliötä). Sit saatettiin istua koko päivä laatikon äärellä ja rakentaa kaikkia kivaa mitä vaan tuli mieleen.
Suurin ongelma oli kun jotain yksittäisiä paloja oli vain muutama ja juuri sellainen piti löytää :)
Toisaalta kun leegoja oli rakennellut koko ikänsä olisi sitä touhua olisi ollut tosi mukava jatkaa :(
Nyt löytyi!
Muistaako kukaan näitä? :)
Nyt löytyi!
Muistaako kukaan näitä? :)
Ai siis nuo ovat olleet oikeasti niinkuin suosittuja? mulla oli semmoinen hieno avaruusalus joskus, mutta kellään kaverilla ei ollut mitään tuommosia, eivätkä nuo olleet oikein leeko-yhteensopiviakaan kun ukot olivat niin pieniä että aika vähälle leikkimiselle jäi.
En yleensä innostunut hype-tuotteista mutta tunnustan omistaneeni Fanta-jojon ja rullalaudan. Kumpaakaan en osannut käyttää.
May the power of Turtles be with you :D :eek: ! Michelangelo, Donatello, Leonardo ja Rafael hakkaa teijät koska vaa :laugh:..
Se läpikuultava reunainen, tais olla hieman painavampi ku ne muut.
Mut en osannu sillä mitään ihmeellistä tehdä.
Ei kyllä kukaan muukaan osannut
Hää, mä osasinkin tolla temppujakin aika paljon. Tempuista onnistui mm. kehto, koiran kävelytys, satelliitit (enkka 35kpl peräkkäin) ja sain sen myös tarttumaan kavereiden lahkeisiin.
:D
Mulla on itseasiassa vieläkin tallessa sellanen kullan värinen Coca Cola-jojo, jonka voitin jostain kisasta. Muistan vielä, ku ala-asteella kaikilla oli noita ja mä olin luokan ainoa, jolla oli kultainen.
Hää, mä osasinkin tolla temppujakin aika paljon. Tempuista onnistui mm. kehto, koiran kävelytys, satelliitit (enkka 35kpl peräkkäin) ja sain sen myös tarttumaan kavereiden lahkeisiin.
:D
Originaali Teenage Mutnant Ninja Turtles oli oikeastaan aika häijjykin osittain. Harmi että siitä tehtiin tommonen teinisarjakin
originaalin lisäks :/ Näin OFFtopikkina.
-- xybo
Pyssysota - "eikun sä kuolit" "eikun sä, mä ammuin eka" jne jne :cool: