Sanonnat ja sanat jotka ovat perseestä

410 posts, 21 pages, 191,647 views

Avatar
#381 • • LindaGP Guest
No onks se nyt niin vaikeeta sanoa 'kertosäe'. V**tu se mitään puhekielestämistä tarttee.
Avatar
#382 • • Hugo Guest
kertsi = kerhohuone :confused:
Avatar
#383 • • khatt Guest
mä kun luulin että "kertsi" tarkoitti tuttavallisesti keripukkia. :o
Avatar
#384 • • Timce Guest
Kertis!? ORLY?! Radiossa nimenomaan puhuttiin kertiksestä.
Meni muutamalla mun tupla-vitutuksen haku ohi.

1. Sana kertis
2. Sama sana "väärin sanottuna."

:mad:

KERTIS
Avatar
#385 • • khatt Guest
Triidi (engl. Thread, viestiketju)

Varmasti vammaisin englannista periytyvä väännös pitkään aikaan. Tuon sanan ovat keksineet ihmiset, jotka luulevat, että thread rimmaa kuten tweed. Miksei voi sanoa vain viestiketju, topikki tai mitä vaan muuta. Triidi on rikos ihmiskuntaa vastaan :mad:
Avatar
#386 • • OCS Guest
blehat :'(
Avatar
#387 • • pie Guest
Triidi on paska väännös, mutta niin on myös thriidi, thredi, topikki, topicci, lirpake ja säie. Kuinkahan tuon voisi sanoa järkevästi? Viestiketjukin kuulostaa vähän hankalalle.
Avatar
#388 • • tumpsi Guest

Triidi on paska väännös, mutta niin on myös thriidi, thredi, topikki, topicci, lirpake ja säie. Kuinkahan tuon voisi sanoa järkevästi? Viestiketjukin kuulostaa vähän hankalalle.


Topikki. Mitä hankalaa tossa on?
Avatar
#389 • • akir0 Guest
Mites olis ketju? Ite kyllä käytän muotoa threadi.
Avatar
#390 • • tumpsi Guest

Mites olis ketju? Ite kyllä käytän muotoa threadi.


threadi käytössä myös täällä, thriidi saa karvat pystyyn.
Avatar
#391 • • Hansu Guest
"Keitto" puhuttaessa alkoholista.
"Pata" ja "leipominen" puhuttaessa turpaan antamisesta, "Kakea pitäis leipoa pataan".
"Poistaa" = ostaa, "kävinpä poistamassa Ferrarin".

:mad:
Avatar
#392 • • Thumpson Guest

Niin ja tietty "viihtellä" ko tarkotetaan dokailua :S


Tää on todellakin helvetin ärsyttävä.

"alkomahooli" kans :mad: :mad:
Avatar
#393 • • djrudolph Guest
"Voin kertoa..." bigbrotherasukkimaisesti äännettynä.
Avatar
#394 • • saha Guest
"Pantaiskos homma pyörimään"
Avatar
#395 • • Villa Guest
Entäs "jotensakin", "joltisestikin". Ei nekään kyl vedä vertoja noille "hyvin sä vedät" tai "ilmeellä". :angry:
Avatar
#396 • • _U Guest
On suhteellisen perseestä haukkua tässä ketjussa sanoja ja sanontoja, jotka ovat perseestä. Jotkut ihmiset käyttävät mainitsemianne sanoja ja sanontoja, jotka te koette teille sopimattomiksi. Ja se ei ole heidän vikansa, että he käyttävät niitä. Katsokaa peiliin, pellet.

Erittäin rasistinen ketju.
Avatar
#397 • • master bator Guest

Triidi (engl. Thread, viestiketju)

Varmasti vammaisin englannista periytyvä väännös pitkään aikaan. Tuon sanan ovat keksineet ihmiset, jotka luulevat, että thread rimmaa kuten tweed. Miksei voi sanoa vain viestiketju, topikki tai mitä vaan muuta. Triidi on rikos ihmiskuntaa vastaan :mad:



Varsinkin kun sanaa "thread" ei äännetä tuolla tavalla, vaan samaan tyyliin kuin "head". Wiktionaryn ääniesimerkki: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/a/ad/En-us-thread.ogg
Avatar
#398 • • master bator Guest

On suhteellisen perseestä haukkua tässä ketjussa sanoja ja sanontoja, jotka ovat perseestä. Jotkut ihmiset käyttävät mainitsemianne sanoja ja sanontoja, jotka te koette teille sopimattomiksi. Ja se ei ole heidän vikansa, että he käyttävät niitä. Katsokaa peiliin, pellet.

Erittäin rasistinen ketju.



No joo... Kyllä mä olen tästä topicista löytänyt muutamia sanontoja, joita tulee itse joskus käytettyä. Toisaalta myös läjän niitä, joita tulee enemmän vierastettua. Onhan tämä tosiaan vähän samaa luokkaa kuin vaikka "Hiustyylit ja hatut, jotka on perseestä", mutta toisaalta ehkä sanonnat ovat sen verran turvallinen aihe, että kukaan ei ota hernettä nenään moisesta.
Avatar
#399 • • akir0 Guest
Viime viikkoina on omaan sanastoon eksynyt termi "hommakka", josta kyllä haluais jo eroon.
Avatar
#400 • • _U Guest

On suhteellisen perseestä haukkua tässä ketjussa sanoja ja sanontoja, jotka ovat perseestä. Jotkut ihmiset käyttävät mainitsemianne sanoja ja sanontoja, jotka te koette teille sopimattomiksi. Ja se ei ole heidän vikansa, että he käyttävät niitä. Katsokaa peiliin, pellet.

Erittäin rasistinen ketju.



No joo... Kyllä mä olen tästä topicista löytänyt muutamia sanontoja, joita tulee itse joskus käytettyä. Toisaalta myös läjän niitä, joita tulee enemmän vierastettua. Onhan tämä tosiaan vähän samaa luokkaa kuin vaikka "Hiustyylit ja hatut, jotka on perseestä", mutta toisaalta ehkä sanonnat ovat sen verran turvallinen aihe, että kukaan ei ota hernettä nenään moisesta.



:)