410 posts, 21 pages, 197,428 views
Triidi on paska väännös, mutta niin on myös thriidi, thredi, topikki, topicci, lirpake ja säie. Kuinkahan tuon voisi sanoa järkevästi? Viestiketjukin kuulostaa vähän hankalalle.
Mites olis ketju? Ite kyllä käytän muotoa threadi.
Niin ja tietty "viihtellä" ko tarkotetaan dokailua :S
Triidi (engl. Thread, viestiketju)
Varmasti vammaisin englannista periytyvä väännös pitkään aikaan. Tuon sanan ovat keksineet ihmiset, jotka luulevat, että thread rimmaa kuten tweed. Miksei voi sanoa vain viestiketju, topikki tai mitä vaan muuta. Triidi on rikos ihmiskuntaa vastaan :mad:
On suhteellisen perseestä haukkua tässä ketjussa sanoja ja sanontoja, jotka ovat perseestä. Jotkut ihmiset käyttävät mainitsemianne sanoja ja sanontoja, jotka te koette teille sopimattomiksi. Ja se ei ole heidän vikansa, että he käyttävät niitä. Katsokaa peiliin, pellet.
Erittäin rasistinen ketju.
On suhteellisen perseestä haukkua tässä ketjussa sanoja ja sanontoja, jotka ovat perseestä. Jotkut ihmiset käyttävät mainitsemianne sanoja ja sanontoja, jotka te koette teille sopimattomiksi. Ja se ei ole heidän vikansa, että he käyttävät niitä. Katsokaa peiliin, pellet.
Erittäin rasistinen ketju.
No joo... Kyllä mä olen tästä topicista löytänyt muutamia sanontoja, joita tulee itse joskus käytettyä. Toisaalta myös läjän niitä, joita tulee enemmän vierastettua. Onhan tämä tosiaan vähän samaa luokkaa kuin vaikka "Hiustyylit ja hatut, jotka on perseestä", mutta toisaalta ehkä sanonnat ovat sen verran turvallinen aihe, että kukaan ei ota hernettä nenään moisesta.