Electro-trance

8 posts, 1 page, 1,742 views

Avatar
#1 • • Jole Guest
Katsotaampa kuinka moni menettää jälleen yöunensa täällä ja kuinka moni sattuu pitämään ;)

Experimentoin käyttämällä softasynttyjä (Neon ja CS40) instrumentteina tuloksen ollessa jotain electro vivahteista trancen ja dancen välimaastoa. Soundien ja biisin pohjat loin 300mhz K6-2:lla ja kun tehot loppu niin jatkoin 700mhz läppärillä, loppumiksaus ja säädöt sit studiolla. Palautteita?

http://www.mikseri.net/www/play.php?type=dl&id=87320
Avatar
#2 • • rewind Guest
Ammattimaisen kuuloista kamaa, mutta menee samalle lastenmusiikkilinjalle kuin Beats'n'Styles, Bomfunk yms. Eli ei vedonnut sävellyksenä minuun. Rutisevasta bassosta pidin kylläkin.
Avatar
#3 • • murQla Guest
pitääks tämmösiä biisejä edes tehdä
Avatar
#4 • • Gnizhak Guest
Mjoo, karsee vocodersample (sekä ääntäminen että vokaalit) ja väsynein komppiosasto ikinä. Päämelodia oli ihan vänkä, mut noi trancemaiset leveet saundit lähinnä häiritsi. Soundit suoraan radiosta, pumppas samalla tavalla kun nrj:n lähetys. Rakenne oli tasasen tylsä. Lisäks koko biisi - vaikkakaan ei säväyttäny liikaa - oli ehkä jopa vähän lyhyt.

Toi nariseva bassosaundi oli parasta mitä tästä irtos. Silti ehkä parasta joelkalsia mitä oon koskaan kuullu.
Avatar
#5 • • Daniel Braun Guest
Olenko ainoa joka huomaa tässä tiettyjä yhteisiä tekijöitä Kauppisen Kimmon tuotoksissa?
Jotenkin noi soundit (vaikka ovatkin todella kaukana Kimmon tekelestä) ovat sinnepäin.
Samoin melodiat jne.
Varsinkin alkupuolen breikki, tuli snadisti mieleen Sound of arena...
[tunnustus]Kyllä, on tullut kuunneltua K-systemiä hyvinkin paljon poppisdj keikoilla. Ja kyllä toi Kimmo mun mielestä on parhaimpia suomalaisia popimman suomitrancen/dancen tuottajia...[/tunnustus]

Mut itse biisiin...
Ei oikein irronnu mulle mitään fiiliksiä.
Tämmöstä eurodanceahan tää oli.
Joitakin ihan kivoja jippoja löytyi, mut ei tää mitenkään yllättävän mielenkiintoinen ollu.
Samaa kaavaa toisti kuin monet muut vastaavan tyyliset biisit.

Laadukkaasti tuotetun kuuloista, ei sitä kiistämään.
Hyviä soundeja, miksauksesta ei pahaa sanaa.
Tuotannnon jälki siis kympin luokkaa.
Mut ei se soundin jne laadukkkuus tee tästä kuitenkaan hyvää biisiä mun makuun.
Avatar
#6 • • DeaconX Guest
Noi yllätys-fillit kesken kaiken, jossa on toi organsoundi on parasta.
Tää ei oo ollenkaan hassumpi esitys, ja kuten Daniel jo tuossa totesi, parasta matskua mitä sulta on tullut. Propaania!
Avatar
#7 • • _U Guest
Electro-trance? Ok, presetit laulaa, kovia koneita on käytössä mut ei kovia jannuja niitä ruuvaamassa :)

Ammattimaisesti tuotettua, hyvät saundit, kaikki suurinpiirtein kohdallaan eli varmasti DX:t diggaa tästä. Mut oikeesti, eiks tää nyt kuitenkin oo aika tuotettua, kaupallista, persoonatonta huttua? :)

Hassua, discotheque-vocoder ;)

Ja sitä numeroa: 8-.
Ante

Posts: 16

#8 • • Ante
Tuli ladattua ja kuunneltua, mutta en pysty sanomaan oikein mitään järkevää. En taida olla ihan kohdeyleisöä tällaiselle soundille. Jotenkin kuulosti vähän liian persoonattomalta ja hengettömältä. Missä fiilis, missä meno?