Big Mistake - Metsässä (Industrial tai jotai..)

7 posts, 1 page, 1,199 views

Avatar
#2 • • tumpsi Guest
Ihan kiva viisu, mutta ei oikein tarjoile mitään uutta.
en oikein osaa sanoa ettö onko tää nyt tylsä vai kiehtova :confused:

6½ // 10


edit: lisättäköön vielä, että ei houkuttanut toiseen kuuntelukertaan.
Avatar
#3 • • tony_e Guest

Ihan kiva viisu, mutta ei oikein tarjoile mitään uutta.
en oikein osaa sanoa ettö onko tää nyt tylsä vai kiehtova :confused:

6½ // 10


edit: lisättäköön vielä, että ei houkuttanut toiseen kuuntelukertaan.



Se oliski ihme jos mikään biisi täällä tarjoaisi nykyään mitään uutta.:D Joten voisitko perustella tarkemmin?
Avatar
#4 • • tumpsi Guest
Noh, mä nyt kuuntelin sen toisen kerran.
Maisemat on kivan synkkiä, mutta jotain jäi puuttuun.
IMO, tää olis aika messevä intro jollekin tän henkiselle levylle, hivenen lyhennettynä tosin.
Bassot jää jotenkin liian taka-alalle.


eli, just not my cup of tea (tykkäilen enemmän menevistä jutuista ko. genressä :heart: ), mutta kuulisin mieluusti tän jonkun dj-setin, liven, tai levyn introna.
Avatar
#5 • • rewind Guest
Eipä tässä nyt mitään huonoa ollut. Tuli mieleen leffojen lopputekstimusat, paikoitellen myös Assembly-demot.

Miksaus on mielestäni onnistunutta, paitsi että soundeista puuttuu se muna ja massiivisuus jota tämän tyylisestä musiikista pitäisi löytyä.
Avatar
#6 • • tony_e Guest

...kuulisin mieluusti tän jonkun dj-setin, liven, tai levyn introna.



Löytyy demo mixes osastolta introna. Tuommonen setti, mihin oon kasannu kaikki tämän projektin tekeleet.

Tuolla noin-->http://www.platinum.ac/phpbb/viewtopic.php?t=16070
Avatar
#7 • • tony_e Guest

...soundeista puuttuu se muna ja massiivisuus jota tämän tyylisestä musiikista pitäisi löytyä.



Oon samaa mieltä. Jostain syystä nykyään meinaan vähän turhankin rankasti erotella saundeja toisistaan. Tietysti vois panostaa biisin tekoon enemmänkin kuin pari tuntia, mut tällä hetkellä ku studio on hieman levällään, joudun musisoimaan koti PC:llä ilman asio-ajureita, niin ei jaksa tökkimisen takia hioa biisejä kunnolla loppuun.