Sero - Sun Siskos [Beats'n'Styles]

27 posts, 2 pages, 3,260 views

Avatar
#2 • • Kalle Karvanen Guest
Prodigyä on tullut kuunneltua :)

Biisi tempaa ihan hyvin mukaansa. Pituutta vaan lisää ja tuo ulina vaihtoon. Mielellään joku syvälle menevä sick MS-20 tiluliluttelu sen tilalle. Hiukan räkää myös toivoisin soundeihin koska paikoitellen kuulostaa vähän turhan digitaaliselta.
Avatar
#3 • • Daniel Braun Guest
Oikein mukavan häröilevä biisi.
Ei ainakaan junnaa paikoillaan.
Variaatiota on tässä raidassa kyllä riittävästi.
Tykkäsin kovasti.

Ehkä snadisti kaipais rosoisuutta soundeihin.
Vähään raakuutta ja rahinaa...
Mut esim tuo Kallen mainitsema ulina oli mun mielestä ihan jees.
Toinen tykkää toinen ei.

Tämmöstä lisää! :hearts:
Avatar
#4 • • rewind Guest
Eipä pettänyt tämäkään tuotos. Soundit olivat tosin välillä turhan digitaalisen kuuloisia ja ehkä tuo ulina olisi kaivannut hieman lisää paksuutta.

Mutta hyvin rullaa. :roll:
Avatar
#5 • • sonni Guest
tässä lyhyessä aikajaksossa ei ehtinyt sanoa oikein mitään.
Avatar
#6 • • willer Guest
jes! toimi mulle. Samoilla linjoilla et vähän raaempaa vois tuo soundi olla. Mut biitit oli jees ja sopivan häröä meininkiä ja oikeaa asennetta :)
Avatar
#7 • • benn Guest
rrrrrok.
Avatar
#8 • • olliS Guest

tässä lyhyessä aikajaksossa ei ehtinyt sanoa oikein mitään.

Kokeile seuraavalla kerralla vähän pidempää aikajaksoa kun ilmaiset itseäsi.
Avatar
#9 • • sonni Guest

Kokeile seuraavalla kerralla vähän pidempää aikajaksoa kun ilmaiset itseäsi.


does not compute? ei se minun vika ole, että tämä tekele tosiaan oli
erittäin lyhyt klippi.
Cutoff

Posts: 14

#10 • • Cutoff
pojat pojat :)

Itse olen sitä mieltä, että tää biisi on tarpeeksi pitkä. Jätin DJ tools-meiningin pois ja pikarykäyksen väsäsin.

Soundit on sampleja 60% ja SH-101 40%

kiitän kaikkia kommenteista. Kiva, että tykkäsitte vaikka soundit olivatkin digitaalisia (?!?)
Avatar
#11 • • miikkaL Guest
Tää oli kyllä biisinä hyvä, joskin lyhyt. Tuntui että "loppu" kestää 1,5 minuuttia :) Laajempaa stereokuvaa olisin toivonut joidenkin saundien osalta, tuntui että kaikki tuli aikalailla keskeltä. Lähinnä jotain murinabassoja olis voinut levittää. Mut erittäin jees : 9/10
Avatar
#12 • • sauce Guest
tykkäsin.
Avatar
#13 • • Gnizhak Guest
Tän jälkeen ois voinu lähtee pauhaa se maailman suurin breikki ihan hyvin, mut kyllä tää kelpaa ihan tälläsenäänkin. Tosin ois tätä voinu koettaa saada ees yli 3 min biisiks kun nyt tästä jää jotenkin sellanen vaikutelma ettei koko homma kerenny ees oikeen pääsemään vauhtiin.
Avatar
#14 • • mauno Guest
Mukava raita! Jonkin sortin Pepé Deluxe meets Chemical Bros.-meininki tässä oli minusta. Tuo Kallen tuomitsema ulina toimi hyvin eikä sen minusta tarvisi olla paksumpikaan. Ainoa juttu mitä muuttaisin olisi se pituus. Jos siihen minuutin saisi lisää, niin sitten se olisi sen pikarykäyksen mittainen. Tuosta lopusta olis niin herkullinen paikka jatkaa vielä jotain loppusekoilua ja yleisön pähkinöittämismeninkiä.
Avatar
#15 • • _U Guest
Tätä biisiä on tullut kuunneltua frendin kaa useaan otteeseen ja tää toimii hemmetin hyvin! Todella hienoa kikkailua, vaikkakin nostatus/pitch-base on NIIIIN kulunut idea... mut silti, hieno biisi! Diggaan, me gustas tu!

Sero, kelaa nyt oikeesti: ei tällainen biisi voi olla näin lyhyt. Kun tää loppuu, pitäis lähtee lisää potkua! Ok, tää on previkka eiks niin? Jos tää sun mielestä on valmis biisi, niin tuumaa uudestaan? Lisää vaan pituutta, ainakin sinne kolmen minsan paremmalle puolelle, lisää vaan pattern-kiertoja. Ja nimi, "Sun siskos"? Hmm :)

Hieno biisi, mut toivoisin kuulevani tän lisäsaundeilla höystettynä ja kunnon pituudella. Nyt kun jalka alkaa heilumaan, meno loppuu. Ei tällaista voi lopettaa juuri kun se alkaa paranemaan. Miksi olet sortunut syntiin suureen ja kiusaat ihmisiä previkalla? :)
Avatar
#16 • • MikkiHiiri Guest
Jotenkin toi pätkitty biitti ei toimi mulle yhtään. Jossain minsan kohdalla tuleva toinen biitti taustalle toimiikin ihan hyvin ja häröilyt välissä on hyviä. Aiemmin mainittuun digitaalisuuteen yhdyn. Biitit kuulostaa kylmän digitaalisen karuilta, mut ehkä tää kuulostais paremmalta isommalla bittitaajuudella. Iha jees rallatus, ehkä jonkun albumin eka raidaks sopis :)
Avatar
#17 • • teknis- Guest

ehkä jonkun albumin eka raidaks sopis :)



WORD :heart:
Avatar
#18 • • Lauri Leino Guest
kiva pieni
Avatar
#19 • • sauce Guest
tekee mieli sanoo lisää tästä koska tää on ollut mulla kinda heavyssä rotaatiossa. ja tarttee tunnustaa että jään kyllä kaipaa lisää. niinku sellee vaiks että olis kaksi osainen biiisi, eliskäs nyt jatkus vaikka suoralla biitillä tästä etiäppäin! tai jotain. mutta lisää pakko saada. :mad:


videon jos tähän tekisin, niin ottasin 8millisen kameran, menisin turussa H&M:n kulmalle, Alaksi13 vastapäätä, laittasin 80-mankan katukivetykselle. ja kaveri jossain mustassa karhupuvussa, eka se nostas jalkaa eli "kusis" siihen ovelle ja sitten rupeis vetää kunnon soidin tanssii eli joraa.

pian paikalle löytäs tiensä naaraskarhu, se jäis seuraa esitystä. nyökyttelis vaan mukana.

eikä aikaakaan ku näytettäs pandaa kauempana ihmisten seassa. se juoksis ja välillä pysähtys haistelee. tulis kuitenkin aika suoraa lähemmäs soidinpaikkaa, ja kun pääsis paikalle, se alkas näyttää omii liikkeitään. se mustakarhu kattelis vaan, kunnes sais tarpeekseen ja löis sen pandan kanveesiin. ihan vaan yks isku, POOOW, ja naps.

seurauksena se, että naaras olis valmis ja ne parittelis siinä kulmalla. kunnon pinkki sydän tietenkin postissa peittää "rivot" näkymät. lopetus vaikka lyhyen ja nopean aktin klimaxiin


sellasta tollasta. hyvä piisi kertakaikkiaan.
Avatar
#20 • • roisto ratissa Guest



videon jos tähän tekisin, niin ottasin 8millisen kameran, menisin turussa H&M:n kulmalle, Alaksi13 vastapäätä, laittasin 80-mankan katukivetykselle. ja kaveri jossain mustassa karhupuvussa, eka se nostas jalkaa eli "kusis" siihen ovelle ja sitten rupeis vetää kunnon soidin tanssii eli joraa.

pian paikalle löytäs tiensä naaraskarhu, se jäis seuraa esitystä. nyökyttelis vaan mukana.

eikä aikaakaan ku näytettäs pandaa kauempana ihmisten seassa. se juoksis ja välillä pysähtys haistelee. tulis kuitenkin aika suoraa lähemmäs soidinpaikkaa, ja kun pääsis paikalle, se alkas näyttää omii liikkeitään. se mustakarhu kattelis vaan, kunnes sais tarpeekseen ja löis sen pandan kanveesiin. ihan vaan yks isku, POOOW, ja naps.

seurauksena se, että naaras olis valmis ja ne parittelis siinä kulmalla. kunnon pinkki sydän tietenkin postissa peittää "rivot" näkymät. lopetus vaikka lyhyen ja nopean aktin klimaxiin


sellasta tollasta. hyvä piisi kertakaikkiaan.



tee video tee tee tee, minä voin luvata että tuun sulle kuvausassariksi tai valomieheksi tai näytteleen tai ihan mitä vaan!!! oon ihan mukana ja turussa 24/7 :happyroll: