"mut pitää olla kato kun kaikilla kavereilla on ja TÄÄ ON NIIN KÄTEVÄ"
Mä pelkään tota paskaa enemmän kuin kuolemaa. Miksei ihmiset voi opetella käyttämään ircciä?
63 posts, 4 pages, 9,896 views
Tiedostonsiirrossa sun muussa toi on kyl näppärä. Sitäpaitsi irkkiin ei kaivata enää yhtään ihmistä, jonka ulosanti rajoittuu yhden sanan lauseisiin.
miksei
Tiedostonsiirrossa sun muussa toi on kyl näppärä.
Ei toimi :D
Tiedostonsiirrossa sun muussa toi on kyl näppärä. Sitäpaitsi irkkiin ei kaivata enää yhtään ihmistä, jonka ulosanti rajoittuu yhden sanan lauseisiin.
just niinku kaikissa tsätti ohjelmissa ja ircissä (irchän ei oo tsätti)
IDLAUS on se juttu... ollu aina ja on tästä eteenkin päin...
miksei
/kb Ana--
Siis voi vittu mikä mikkihiirisofta, onneksi tajusin että ne äänet saa pois päältä tosta ettei tule hermoromahdusta.
Mä pelkään tota paskaa enemmän kuin kuolemaa. Miksei ihmiset voi opetella käyttämään ircciä?
Siis voi vittu mikä mikkihiirisofta, onneksi tajusin että ne äänet saa pois päältä tosta ettei tule hermoromahdusta.
Niin, suosittelen kyllä messengeriin jotain muuta kuin microsoftin omaa clienttiä. Jos sitä nyt ihan pakko sitten on käyttää tosiaan. Eli vaikka se Trilliani sit.
Mitä vikaa tuossa Messengerissä on, paitsi että on Microsoftia? Mun mielestä toi MSN on ainoa oikea softa tuohon käyttöön mm käyttömukavuudeltaan.
paskahan se on joo (ekat versiot oli ihan ok), mut joskus ihan näppärä ja sitä käyttää lähinnä irkkivihaajat (eli ne jotka ei tajua siitä mitään) ja ne, jotka haluavat olla yhteyksissä paikalliseen irkkivihaajaansa.
Ilu,
http://www.trillian.cc/
Stop whining.
paskahan se on joo (ekat versiot oli ihan ok), mut joskus ihan näppärä ja sitä käyttää lähinnä irkkivihaajat (eli ne jotka ei tajua siitä mitään) ja ne, jotka haluavat olla yhteyksissä paikalliseen irkkivihaajaansa.
Mut sit kun kattelee kanavien Ping Timeout -ilmoituksia niin ircci tuntuu toimivan kaikista eniten päin persettä, tai sit vaan kaikilla niillä on kaapelimotut, jotka näköjään ei toimi missään kunnolla, ainakaan ircissä.