Olisiko oikeesti mahdollista, että tuolla joukossa on ihmisiä jotka kokevat ton hyväksi diiliksi ja ideana on päästä toteuttamaan niitä pikkupojan unelmia eli ajaa ferrarilla ...
Ja maksaa siitä reilut 3000e ja tietyst joka vuokrakerrasta parisataa lisää (sekä tietyst ylitetyt kilometrit kovalla taksalla) :rolleyes:
Joo-o.
Ehkä kerran sen ferrarin vois vuokrata, mut tommosen "älyttömän hyvän diilin" ottaminen ei oikein oo järkeenkäypää.
Varsinkaan yritykseltä joka pääosan markkinoi koko juttua niiden urheiluautojen varassa.
Ja just ne jotka vuokrailee noita hienoja urheiluautoja tms useita kertoja vuodessa ovat todennäköisesti niitä persaukisia wanabe-in tyyppejä tms jotka haluaa näyttää paremmalta kuin mitä ovat.
Toi kys yritys ei juuri markkinoi perusautoja, matkailuautoja normaaliin matkailukäyttöön (kuka oikeesti tällaisessa maassa tarvitsee matkauluautoa jossa plasmatv jne?)
Onhan se joskus hienoa ajaa sillä siistillä ja nopealla autolla, mut kuka oikeesti tahtoo siitä maksaa tuollaista summaa?
Tuonkin rahan se persaukinen ihminen voi pistää moneen paljon fiksumpaankin asiaan...
Kaikki, joka näyttää hyvältä ja jota vuokraa/ostaa ei välttämättä ole yritystä "näyttää hienommalta mitä on".
En sano että asiakkaiden joukossa ei olisi niitä jotka on liittyneet tohon vain ja ainoastaan sen takia että voi ajaa kaivarin rantaa ferrarilla .... mutta kaikkien asikkaiden leimaaminen on kyllä hyvin pitkälle yksinkertaistettua.
Jos joukossa on se 2% niitä jotka ihan fiksuin perustein maksavat yritykselle "noin 3000e" siitä että voivat vuokrata jonkun sporttiauton tms hieman edullisemmin, ni ei se vielä tee tosta yrityksestä yhtään houkuttelevampaa mun silmiin.
Jos markkinointi nojautuu pelkästään hieman epämääräisiin puheisiin, hienoihin autoihin ja pitkään markkinointipuheeseen, ei se oikein mun mielenkiintoa ja luottamusta herätä.
En menis uhraamaan penniäkään taikka kuluttais sekuntiakaan ajastani ellei tuollaisen yrityksen esittelijä kertois mulle heti alkuun hintoja (jos niin itse pyytäisin) vaan epämääräisesti vastais "jotakin reilut 3000e jos oot etsimämme ihminen" tms paskaa.
Musta oikeesti tuntuu että toi liikeidea on sellainen joka oikeesti saattaisi kannattaa hyvin toteutettuna. Tällähetkellä vaan vaikuttaa siltä, että omistajan? myyntimetodit ja ylipäätään tiedotus on surkeaa, joka näyttää johtavan siihen että koko liikeideaa haukutaan.
Liikeideassa ei sitä vikaa varsinaisesti oo.
Hiton hyvä sinänsä.
Nyhdetään rahaa ajattelemattomilta ja helposti ylipuhuttavilta Suomalaisilta/nuorilta aikuisilta jne.
Rahaa toi, ainakin periaatteessa, tuottaa ihan kivasti.
Kunhan vain on sitä alkupääomaa ostaa ne Ferrarit, Maseratit tms ajopelit.