Auringosta Asfalttiin?

23 posts, 2 pages, 4,199 views

lostgone

Posts: 2,493

#1 • • lostgone
Putoatko vai lennätkö?
Päästyäsi huipulle, unelmiesi korokkeelle, mihin suuntaat: Yhä ylöspäin, lentäen - rakentaen, takaisin alas reunalta, pudoten – leijuen - asteittain askeleita valiten, vai jäätkö ikuisesti huipulle? Ja onko pyramidisi pohja toiselle? Voiko yhdet juuresi olla juuret toisellekin puullesi?
Vai etkö voi koskaan tulla nousemaan tarpeeksi monta askelmaa portaissasi?
*ding**hmph**poks*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

Avatar
#2 • • ALIEN Guest
mun siivillä taivaskaan ei ole rajana!!! *vink*
lostgone

Posts: 2,493

#3 • • lostgone
Omasta puolestani, ennen kysymistä: juoksen alaspäin meneviä liukuportaita vielä kauan ylös kohti aurinkoa, tuli perässäni seuraten. burn.. burn..burn..*pahis*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

Karski

Posts: 6,049

#4 • • Karski Pomon kätyri
Ylös- ja alaspäin ovat harhaa.

Vain kasvaminen jatkuu.

[muokattu 24.5.2003 17:31]

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

|Cronos|

Posts: 1,118

#5 • • |Cronos| the Moose
hmm.. Jussi käynny taas aika pahat jutut laittamassa...*iloinen*

Itse täytyy varmaa sanoa et leijun tällä hetkellä paikallani. Kaikki asiat on alkanu rutinoitumaan eikä oikein sen takia jaksa mitään tehdä. Joka paikassa on vaan samoja naamoja jne. Se ei ole kivaa...*hmph*

--
-= Minä en ole tarpeeksi nuori tietääkseni kaiken =-

keijukainen

Posts: 1,599

#6 • • keijukainen kiksumurmeli
Tämä keiju leijailee kans aika paikallaan...sellaista hiljais eloa *justjoo* tai no miten sen nyt ottaa...mut ehkäpä jo syksyn puolella tämäkin keiju pääsee lentämään uusiin maisemiin *vink* aika näyttää *plur*

--
*seepla*

Blues

Posts: 5,414

#8 • • Blues Koning van Afrika
Nousen huipulle, jonka jälkeen rupean rakentamaan jykevää alustaa alleni etten koskaan tule putoamaan taikka uppoamaan huipulta kerroksiin.

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

Avatar
#9 • • ALIEN Guest

Blues:
Nousen huipulle, jonka jälkeen rupean rakentamaan jykevää alustaa alleni etten koskaan tule putoamaan taikka uppoamaan huipulta kerroksiin.


oikea asenne!! *iloinen*
Avatar
#10 • • shiva Guest
nooh..leijukaa te vaan. *ankka*
täytyyhän jonkun myös rämpiä.. *pahis*
Avatar
#11 • • miqmiq Guest
Ajoittain ylhäällä ja alhaalla kohti parempaa huomista toivoen, että päämäärä tulisi horisonttiin.
Cress

Posts: 405

#12 • • Cress
Toisaalta java koodia myöten....

joskus ku oon lennelly nii se o varmaa johtunu siit ku o kompastunut johonki
soveltain tämän ääneksi se kuuluu näin AARGH!!!!*ding*

Mutta sit ku se viikko on ohi nii aina se lauantai suihku tuntuu hyvältä....
yleisesti mun mieli on koko ajan....Alttitude varmaa 50m vaa...se johtuu varmaan siitä kun stressan kaikista asioista....



Tiedätsä joskus tekis vaa mieli leijailla avaruudes..ei mitää murhjeita..kaikki on ohi...
-Floating- se on vaa nii unpolivopol.....
lostgone

Posts: 2,493

#13 • • lostgone

shiva:
nooh..leijukaa te vaan. *ankka*
täytyyhän jonkun myös rämpiä.. *pahis*



Kuinka syvällä metsän suossa voi kahlaaja päästä?*justjoo*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

lostgone

Posts: 2,493

#14 • • lostgone

AdiRem:
Toisaalta java koodia myöten....

Tiedätsä joskus tekis vaa mieli leijailla avaruudes..ei mitää murhjeita..kaikki on ohi...
-Floating- se on vaa nii unpolivopol.....



Niin, mutta avaruudessa vain miettisin, koska näkisin maailman pienenevän takaisin..*eiei*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

Aidrian

Posts: 1,799

#15 • • Aidrian Furian Master
sanoisin että onhan se kiva lentää siellä korkeella, mut pudotus sieltä on usein suuri. Todellisuudentaju mukana pilvilinnoissa, aika paha harha kuitenkin tälle kalat- horoskoopin bilettäjälle. Lopputiivistyksenä: ihan fiilisten mukaan.
UnityF

Posts: 15,721

#16 • • UnityF joo just se
Mä oon rämpiny pohjalla mut nyt oon rakentanu ittelleni tikkaat jolla olen noussut suosta asfaltille.
Lentoon en oo vielä lähteny. Mä vasta räpyttelen mun siipiä. Mut ikuisesti en halua lentää.. Pitäähän linnutkin taukoja lentämisessä.
Kun joskus mun haaveet toteutuu ja unlemat täyttyy niin hmm.... haluunko sittenkään että kaikki mun unelmat toteutuis... mistä mä sitten unelmoisin?
lostgone

Posts: 2,493

#17 • • lostgone

Unity(f):
haluunko sittenkään että kaikki mun unelmat toteutuis... mistä mä sitten unelmoisin?



Ni'in.. voiko toteutuneet unelmat luoda uusia unelmia? eli voiko puu kasvaa puuhun..
*plur*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

Blues

Posts: 5,414

#18 • • Blues Koning van Afrika

Unity(f):
Kun joskus mun haaveet toteutuu ja unlemat täyttyy niin hmm.... haluunko sittenkään että kaikki mun unelmat toteutuis... mistä mä sitten unelmoisin?



Itselläni kaikki unelmat eivät tule koskaan toteutumaan ellei maailma muutu niin että yliluonnolliset asiat ovat mahdollisia *iloinen*

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#19 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
ainahan puuhun voi kasvaa epifyysi *vink*

paitsi mä taidan itse olla se homemöykky *poks*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Deleted

Posts: 89

#20 • • Deleted
mutta, sitten kun sieltä ylhäältä tippuu niin ei se ole se vauhti mikä tapppaa, vaan se äkkinäinen pysähdys siellä pohjalla.


veikkaan että kasvua tapahtuu onnistumisen ja riskin suhteena. Ja kasvu pysähtyy siihen, kun riski on liian iso suhteessa siitä saatuun hyötyyn. Tietty sitä on aina pelimiehiä, mutta niistä voikin sitten lukea vaikka 7. päivää lehdestä. että, mitä lähempänä maata sitä turvallisempaa, huipulla tuulee. *ankka*