vilan - bastards [häiritsevää pelkotila-elektroa]

7 posts, 1 page, 1,441 views

Avatar
#1 • • Ville.A Guest
vilan - bastards

format: mp3/160kbs


Kyseessä on osa suurempaa kokonaisuutta joka valmistuu joskus.
Yritän pitää homman mahd simppelinä ja rosoisena cos täts te vei ai laik it :heart:
Avatar
#2 • • rewind Guest
Alussa menin aivan pähkinöiksi, mutta loppua kohden biisi ei tarjonnutkaan enää tarpeeksi uutta/vaihtelua. Eli vähän laski fiilis loppua kohden. Rok silti.
Avatar
#3 • • master bator Guest
Ihan hyvä. On/off-meininki vähän kyllä häiritsee meikäläisen korvaa...
Avatar
#4 • • Kalle Karvanen Guest
Vähän oon samoilla linjoilla Rewindin kanssa. Enemmän vaihtelua olisin kaivannut loppuosaan. Biitti on mukavan rosoinen, mutta siihenkin voisi lisätä hieman syvyyttä. Tuli hiukan New York City Survivors kama mieleen, mistä plussaa :)
Avatar
#5 • • Forehard Guest
Mä en nyt oikein tiedä mitä sanois...ei se nyt kyllä oikein pistänyt liikkeelle.
Kivan säröistä on juu mutta oisin kaivannut jotain tuhtia biittiä vielä messiin. semmoinen selkeä perus komppi ois ollu aika hassu, mut mulla on muutenkin paskat ideat :D eipä tää mun mielestä juurikaan mitään melodista kaipaile mut jotain....jotain siihen vois laittaa
Avatar
#6 • • espoo_rumpshaker Guest
nice fat beats, what this track lacks is some kind of main theme on top of this instrumental, perhaps a couple of edits towards the end of the track to make things a bit more interesting
Avatar
#7 • • sonni Guest
lisää vain hulluttelua pimputuksiin, ja kanssa vähän alapäätä esiin.
aaveulina on oiva. jotenkin toistaa silti itseään liikaa.