dj Cassell : a Place in my head [progetrance?]

12 posts, 1 page, 1,905 views

Avatar
#1 • • Edited Hasse G Guest
apimh-front-pieni.jpg

01. Yunus vs Subsky: Erotic Sumo
02. Deepsky: Talk like a stranger
03. Group Therapy: My Own Worst Enemy (Trafik's Sleeping with the Enemy mix)
04. Yunus vs Subsky: Airfuzz
05. Way out west: Killa
06. Lostep: Burma (Trafik's a.m. rub)
07. Anthanasia: Perfect Wave
08. Probspot: Blueberry
09. Inkfish vs David West: Aftermath

lataa tästä
MP3 / 192 kbps / 91.4 MB / 1h 06min

jewelbox-kannet:
etukansi
takakansi

Kuuntelun jälkeiset palautteet otetaan - kuten tavallista - ilolla vastaan!
Avatar
#2 • • Homegrove Guest
Tämäpä pitää tarkistaa. :)
Avatar
#3 • • Homegrove Guest
Serverin nopeudessa olisi kyllä toivomisen varaa...
Avatar
#4 • • Hasse G Guest

Serverin nopeudessa olisi kyllä toivomisen varaa...



hmm. upkaistaa pitäis olla 512kbit/s .. imuuttajia on varmaan useampi kappale

edit: jos joku haluu hostata tota nopeemman putken päähän, se ois tietenki eri kiva :)
Avatar
#5 • • Homegrove Guest
Vallan mainio mix. Killa oli henk koht kohokohta. :)
Avatar
#6 • • mad sunday Guest
Todella maukasta settiä toimii hyvin! latausnopeus tosin on kyllä onneton...
Avatar
#7 • • Hasse G Guest

Todella maukasta settiä toimii hyvin! latausnopeus tosin on kyllä onneton...



Joo mä olen pahoillani saunalahden puolesta, mutta mun nettiyhteys on toiminut molempiin suuntiin omituisen hitaasti täs lähipäivinä jostain syystä..
Avatar
#8 • • mad sunday Guest

Todella maukasta settiä toimii hyvin! latausnopeus tosin on kyllä onneton...



Joo mä olen pahoillani saunalahden puolesta, mutta mun nettiyhteys on toiminut molempiin suuntiin omituisen hitaasti täs lähipäivinä jostain syystä..



No kyllä tätä settiä kannattaa odotellakkin on se sen arvoinen mixaus!
Avatar
#9 • • Hasse G Guest

No kyllä tätä settiä kannattaa odotellakkin on se sen arvoinen mixaus!



Thänk juu

Nyt on ainakin sisäänpäin alkanut netti toimia taas normaalivauhtia -> toivottavasti sama koskee myös uploadeja.
Avatar
#10 • • Hasse G Guest
Okei, noi latausnopeusongelmat selvis nyt: ongelma oli adsl-modeemista seinään kulkeva ylipitkä ja huonolaatuinen puhelinkaapeli.

Eli jos jäi joltain lataamatta surkean siirtonopeuden takia, nyt olisi oiva aika kokeilla uudestaan (kaistaa on muutenkin nostettu 768 kbit/s)! ;)
Avatar
#11 • • dj billow Guest
Mahtavaa!!! :happyroll: Olipas kyllä hienoja kappaleita. Ainoa nekatiivinen asija oli se että "Way out west: Killa" Ois voinut olla vähän aikaisemmin. Koska se mun mielestä laski vähän Fiilistä. Mutta muuten loisto setti. :) :)
Avatar
#12 • • Hasse G Guest

Mahtavaa!!! :happyroll: Olipas kyllä hienoja kappaleita. Ainoa nekatiivinen asija oli se että "Way out west: Killa" Ois voinut olla vähän aikaisemmin. Koska se mun mielestä laski vähän Fiilistä. Mutta muuten loisto setti. :) :)



Jeppis, kiitti kommenteista sulle kuten näille parille muullekin heebolle! :)

Aika hauskaa, että ainoat tarkat kommentit liittyen tohon miksiin koskivat molemmat tuota Killaa ja olivat oikeastaan täysin päinvastaisia: toisen mielestä laulu oli miksin paras kohta, kun taas toisella laski fiilarit siihen tultaessa.. ehkä se on se hurjan pitkä intro joka jakaa mielipiteitä? Mun mielestä se kantaa ihan hyvin pituutensa suht monipuolisen äänimaailman ansiosta.

Mun palvelimesta meni verkkokortti mäsäks, mikä johti siihen että multa meni hermot, mikä taas johti siihen että avasin ton IsoG-palvelun (kuuma vihje) ja tungin miksin kuvineen sinne. Eli nyt sen ainakin saa ilman häslinkiä.