Tulin just atrian bileistä. Kone oli auki...ja päden...
Ja menihyvin kunnes merntiin jatkoille jonkun hyvä idea onnela.
Vittu, onko nykjyään narikkatyöntekijällä kyseenalaistaminen joko juttu.
Vittu jos mä kysyn et voitko ottaa vastuun 2000e kamerakamoista
narijassa vastuuuta niin kaveri alkaa päätee kyseen alaitamisesta-..
Vittu......hemohes narikkamies...kyseen alaistamaan narikkahelkilön työt'ä voi perkele...Itkettäää ja maksoin jo sisään 3e ja lähdin pois kun en saannyt takkia (joka oli kuulema 20e rätti ) ja kameraa narikkaan.
Asia menee eteen päin...periiaate......
Sedu on homo.......ja myös sen osa työntekijöistä.....
klo 18-20 duunissa säätöpalaveri. sen jälkeen kierrettiin neljässä eri baarissa tuhoamassa pankkitiliä ja mainetta. grillin kautta keskustan toimistolle, jossa alleraapustanut on niin stuubassa ettei osaa loggata plattarille ja kertoa hauskasti kokemuksistaan. siitä siis hieman myöhäinen raportointiajankohta.
Jahas... Miksi tuossa luki login kohdalla awerbly'+? ...missä se kysymysmerkki o?`` tuo.yalta tu.rerlee tpta sex and the sity. vittumä jaksatyoya kattoo - . missä mun visse o. meen ttu poi8s toi ku7uoluu ihan liikaa. apua. mis6t5ä mä pääsen poia.s. kuole televisihl
Jahas... Miksi tuossa luki login kohdalla awerbly'+? ...missä se kysymysmerkki o?`` tuo.yalta tu.rerlee tpta sex and the sity. vittumä jaksatyoya kattoo - . missä mun visse o. meen ttu poi8s toi ku7uoluu ihan liikaa. apua. mis6t5ä mä pääsen poia.s. kuole televisihl
+
En tiedä mutta jotenkin repesin aika vitusti tälle :D
No nih. Jo toinen viikonloppu peräkkäin, kun joutuu jollekin selittämään pitemmän kaavan mukaan, miks me esitetään sellasta musaa kuin esitetään, eikä esmes jotain "hieman" kaupallisempaa, joka tois muassaan enemmän naisia, stadionkeikkoja, bling blingiä ja päärynämehujäitä bäkkärille. Ilmeisesti nykyjengillä on jotenkin vaikeuksia käsittää, että asioiden tekemiselle on muitakin vaikutteita kuin raha.
Tosin oltiin molempina iltoina paikallisessa pintaliitomestassa, eli näkemyksen rajoittuneisuus oli odotettavissa..
Ja juu: olen päissäni, ennakkoluuloinen & tuomitseva.
Joh. Olipakko tulla postaa, ku rupes omakuohunta vituttaa. Tunteet on oikeesti perseestä. Pits kieltää lailla. No, välilyönti tahmassa koneesta. Ja jengi tipahtelee just,mutseuraavaa vodkajuomaa kaadetaan.Kai sit meen.Synttäribileet. Ruotsalaine kaveri.