'POSTAA tämnne kn tulet bnaarista

202 posts, 11 pages, 30,582 views

#141 • • sauce Guest

Kämppis oli ottanut jo housut pois ja oli ottamassa paitaansa pois. Heräsin ja kysyin: "Mitä teet?"

poor timing. olisit antanut ottaa paidan pois, katsellut hetken ja sitten sanonut "vihdoinkin":D
#142 • • ken-guru Guest

Eilen oli ex-duunikaveri käymässä Damissa. Menin siis baariin. Kotiin aikaisin (kahentoista maissa) jotta herää duuniin tänään.

....

Kansa vaatii tarinalle jatkoa!
#143 • • Taedium Guest

poor timing. olisit antanut ottaa paidan pois, katsellut hetken ja sitten sanonut "vihdoinkin":D

Seurustelen. :(
#144 • • Encoder Guest
Nyt. Justiinhsa nyt.
#145 • • Loopy Guest
_o/

vittu jouduin käveeleen.

a) tutut portsarit
b) TKL:n linjat

aamen.
#146 • • Hempp@ Guest
Huh huh...
3 lonkkua, 2 Smirnoffia,2 keppanaa, 2 siideriä, 1 campari mixx, 7 tequilajägeriä ja 3 konjakkia ja mitälie stana myöhemmin tulin kotio.

Pieni känni päällä ja aamulla olisi joku tietokoneen korjaus tms.
Nyt kiinnostaa vaan oma hengissäsäilyminen...
Wjhatev..
#147 • • Hempp@ Guest
Jaa-a, muistais milloin tuonkin olisin kirjottanu...
Voi voi.
#148 • • khatt Guest
Hmm.. Lutakossa Reginan keikka -> Blazen halpa ilta -> Kikkelin halpa ilta. Siinähän tarkenee paremmin talsia 2.5km kotiin, kun ulkona on -30 C... :panic:
#149 • • Hempp@ Guest

Hmm.. Lutakossa Reginan keikka -> Blazen halpa ilta -> Kikkelin halpa ilta. Siinähän tarkenee paremmin talsia 2.5km kotiin, kun ulkona on -30 C... :panic:

Itse olin Blazessa kun Sequence piipahti pitämässä juttujaan siellä.
Olin järkkärinä (vein yhden UV-lampun sinne) ja näinollen kävin välissä tuijottamassa Aliasta (en asu Jyväskylässä) ja takaasin pippaloihin ilmatteeksi tietysti.

Hirveämmin ei eronnut sisustukseltaan kotopuolen teinihelveteistä, tietysti MUSIIKKI oli erilaista (öh,johtuikohan Sequencesta) ja WC yhtä ihQ kuin muuallakin.

Ehdin jo aikas hyvässä pöhnässä olla kun paikalle ilmestyi porukkaa, vahinko vaan että viimeinen tiskijukka pyöritteli levyjään.
Alkuillasta kuului kiksua :heart:

Blaze
Plussat
+Musiikki
+Erillinen "loungetila"
+ Vessa kivasti koristeltu kakkakikkareella loppuillasta

Miinukset
- Väki saapui paikalle liian myöhään
- Baarimikko ei meinannut osata tehdä tequilajägeriä. Perkule.
#150 • • Tapi T Guest

Baarimikko ei meinannut osata tehdä tequilajägeriä.

Siis Jägermeisteriä ja tequilaa sekaisin?

Vain sulta Hempp@ voi odottaa jotain tollasta! :D
#151 • • Hempp@ Guest

Baarimikko ei meinannut osata tehdä tequilajägeriä.

Siis Jägermeisteriä ja tequilaa sekaisin?

Vain sulta Hempp@ voi odottaa jotain tollasta! :D

No hö?
Sehän on minun mielipaukku!

Amatöörit vetää tequilaa ja irvistelee.
#152 • • drS Guest

Amatöörit vetää tequilaa ja irvistelee.

jep, me muut vedetään tequilaa ja hymyillään <3
#153 • • Encoder Guest
Postaan tänne arviolta 4 tunnin kuluttua.
#154 • • Roz Guest
Tulin baarista. On se vaan jotenkin ernomasta olla baarissa juuri "seukkaamaan" alkaneen pariskunnan kanssa... Siis tosi ällöö kun ne vaan lepertelee!!1
#155 • • Encoder Guest
Ohoh, kun oli tarkka arvio. Kahdella minuutilla heitti. Tulin siis bnaarista.
#156 • • Taedium Guest
Lasketaaks toimisto?
#157 • • J Raninen Guest
Hep.

Näköjään sitä tulee vanhaks, kun ei enää ymmärrä, mitä kymmenisen vuotta nuoremmat oikeen höpöttää. Blazessa tuli joku aivan seipäässä oleva junnu kyselemään "Sano mulle, ketkä lähtee AUK:iin?" (tai näin mä ainakin olin kuulevinani uudestaan ja uudestaan..)
Tarjosin vastaukseks "en ymmärrä, mitä sä haluut", miehiä, 18-30 vuotiaita, Penttistä, Lahtista ja alipäällystöön soveltuvaa materiaalia, mutta ei kelvannut. Yritti se vielä jossain välissä tiedustella, oonko mä kovakin jätkä, mutta aina se jotenkin palas tohon alkuperäseen kysymykseen, jonka tarkotus jäi kovin hämäräksi lukuisista tiedusteluista huolimatta (esim. mitä se kyseisellä tiedolla tekee ja miksi mun pitäs tietää noin about 10000:n varusmiehen nimet). Lopun peliä tyyppi lähti turhautuneen näkösenä takasin penkkirivistölle makailemaan ja sammumaan, josta poket sen sitten nakkas pihalle. Kai se riitaa yritti haastaa, mutta keino oli kieltämättä outo..
#158 • • drS Guest
:D
#159 • • Hempp@ Guest
Olinpa katsomassa alueen uudessa baarissa Suomi - Kanada matsia.
Justiinsa tulin kotio kun kaverille nukahdin.

Tulipa baarissa joku pariskunta öriseen minulle viinanhuuruisella hengityksellään jotain outoja:

Mies: "Pelaatsä bljrdii?"
Mää: "Ööh en kun mä otan tän kaljan ja painun takas kattoon peliä"
Mies: "Mut pelaatsä bljrdii?"
Mää: "En kun mä kattosin ton Suomen pelin. Muutenkin oon paska."
Eukko: "No Rami ny haluu kato biljardii pelaa su kaa hei kamoon!"
Mää: "Ei kun mä kattosin nyt ton Suomen pelin, katotaan sitten...45 minsan päästä?"
(samaa mössötystä jatkuu 10 minuuttia...)

Eka väliaika:

Eukko järjestää kohtauksen, koko baari katsoo paheksuvasti, baarimikko viskaa pihalle, eukko palaa, kaatelee pöytiä, baarimikko viskaa pihalle ja pistää oven lukkoon. Eukko vääntää tortut baarin oven eteen.

:scared:

Toisella väliajalla äijä hyppii baaritiskillä ja koittaa kiskoa viinoja naamaansa suoraan pulloista,rojahtaa sieltä alas suoraan tiskille lasien päälle.
Piipaa-auto ja poliisi paikalle.
Hyvä että on jotain ohjelmaa järjestetty...
#160 • • Juki54 Guest

eukko palaa, kaatelee pöytiä, baarimikko viskaa pihalle ja pistää oven lukkoon. Eukko vääntää tortut baarin oven eteen.

:panic: