Tulin maininneeksi tuolla toisessa topicissa omistavani vanhanmallisen gameboyn (tsekkasin tänään kunnon, ihan kuin uusi :) ) ja pohdiskelin ja kyselin noita musa"softia" siihen...
No, google taas pelasti ja pari softaa löytyi.
Mutta ongelma onkin mistä niitä saa...
Iski hirveä hinku saada toi keltainen kummajainen laulamaan.
Chip musa on kuitenkin niin mukavaa kuultavaa korville.
Ja olishan sitä kiva vääntää tommosella classikkokäsikonsolilla :hearts:
Eli hakusessa on orginaaliin (ei mihinkään värinäyttö hässäkkään) tommonen musasoftakasetti.
Mistä saa, onko kellään kokemuksia tms.
Tahtoo tietää lisää!
Saa saa.
Kunhan riittävästi metsästää.
Mutta ku ei oo tarvetta imeä kys masiinalle mitään muuta kuin toi softa ni turhaa on muuta metsästää kuin alkuperäin "kasetti" ;)
Mutta niin.
Kokemuksetkin olis tervetulleita.
Jos omistat/olet omistanut Nanoloop:in/tms softan Gameboy:lle, kirjoitappa siitä.
Jos et sinä pitänyt sen soundista, niin minä voin siitä pitää.
Lo-fi estetiikka, tietty retrous ja se oma fiilis siitä soundista tekee niin :hearts: mun mielestä.
Hitto toi rokkaa kympillä!
Hyvää lo-fi soundia, sopivan retroa mun korviin.
Ei mitään uudelleen yritystä, vaan ihan aitoa.
Yksinkertainen käyttää.
Aluksi vähän sekavan oloinen, mut kun manuaalia pläräs ja kokeili ni toi kävi tulee tutuksi.
Ehkä hieman vois joitakin tehdä toisin, mut noin käyttis sopivan yksinkertainen vaikka livekäyttöön (jota ajatellen tota on taidettu osaksi tehdä?)
Suosittelen jos retrosoundit ja vanhat pelien äänimaailmat tuntuvat hyviltä omaan korvaan.
Mitä sitä mies enää kaipais mobiiliin studioon kuin Gameboyn, Nanoloop:in ja kuulokkeet? :)