JussiS - Live for Basic Beats radio

11 posts, 1 page, 1,348 views

Avatar
#1 • • JussiS Guest
Tässä olis uus miksaus, piti tulla alunperin tänä lauantaina Basic Beats -nettiradiossa, mutta monien vaikeuksien vuoksi tämän lähetyksestä ei ole mitään varmuutta ainakaan vielä.

Tarjolla siis Suomalaispainotteista matskua, uusia promoja ja vähän vanhempaakin matskua, progesta tranceen.

Setti on miksattu livenä Stantonin soittimilla ja Behringerin mikserillä, ja sen kyllä huomaa. ;)

1. Kristine W - Land of the Living (Dekkard remix)
2. Sheep - Unknown
3. BT - The Great Escape (Attention Deficit remix)
4. Unknown - Unknown
5. Marco V - I Feel You (Thomas Datt remix)
6. Filterheadz - Yimanya
7. Miika Kuisma - Unknown
8. Age of Love - Age of Love (Marc & Claude remix)
9. Super8 - Alba
10. JussiS & Miikka Leinonen - Essence
11. Avanto - Flute
12. Agnelli & Nelson - Holding on to Nothing
13. Pulser - Cloudwalking
14. Prodigy - Voodoo People (Beathackers remix)

Palautetta saa ja pitää antaa, myös tosta mun ja Leinosen biisistä olis kiva kuulla jengin kommentteja, toimiiks vai ei?

Tärkein, eli linkki: JussiS - Live for Basic Beats radio
Avatar
#2 • • Juki54 Guest
Hyvännäköinen biisilista, imuun meni :roll:

Palautteet sit vähän myöhemmin...
Avatar
#3 • • drS Guest
juu, olihan tää ihan ok setti mutta ei mitään maatamullistavaa. vaihdot ei menny kyllä mitenkään huonosti ja setti kehitty kans mukavasti. seassa oli vaan (ainakin mulle) liian kuluneita ja jo väsyneiksi käyneitä raitoja, esim. age of love, fluten originaali, holding on to nothing, psyremix voodoo peoplesta ja varsinkaan tota albaa en kyllä enää jaksa. mukana oli toisaalta myös hienoja ralleja kuten sheep, yimanya, kuisma ja varsinkin essence, joka on kyllä varsin loistava biisi (joskin se versio mikä mulla on vaikuttaa hieman paremmalta, ja sitä onkin tullut aika reippaasti soiteltua :)) oli mukava kuulla cloudwalking pitkästä aikaa!
Avatar
#4 • • tumpsi Guest
Jepajee.. Alkupään piisit meni toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.
½välin jälkeen alko maistua pikkusen enemmän.
Ei mitään maailmaa mullistavaa, aika perusheinää...
Age of lovesta paskin remiksi mitä mä oon kuullu so far.
Voksut on saatu kuulostaan emänihkeiltä ja se on muutenki niinku plääh :(
Avatar
#5 • • JussiS Guest

Age of lovesta paskin remiksi mitä mä oon kuullu so far.
Voksut on saatu kuulostaan emänihkeiltä ja se on muutenki niinku plääh :(


Makuasioita :)

Mut joo, toi toimii tanssilattialla n. 1000 kertaa paremmin kun setissä :)
Avatar
#6 • • tumpsi Guest
:)
Avatar
#7 • • akir0 Guest
Hymmjoo, mäki oon tän kuunnellu nyt joku 5 kertaa ja on kaikinpuolin ihan maistuva setti. Jotenki tää ei vaan iha hirveästi kolahtanut, vaikka hyviä biisejä kaikki onkin. Oisin ehkä kaivannu johonki kohtaan vähä enemmän menoa, nyt tää on kohtuu tasapaksu alusta loppuun (joka ei välttämättä oo huono juttu).

Teknisesti tuttua Jussia, eli vaihdot on millintarkasti paikoillaan.

Jää kyllä soittoon, mut jotain munaa oisin tähä viel kaivannut :)

t. kiksuteini
Avatar
#8 • • JussiS Guest
Jeps, nyt viimiset imut käyntiin, tää poistunee tän viikon aikana netistä tulevan miksauksen alta pois :)

Ja kommentteja kans, k-toos.
Avatar
#9 • • poet Guest
The Great Escape:sta eteenpäin on helvetin kaunista fiilistelyä. Varsinkin tuo neljäs raita jäi mieleen soimaan. Harmi vaan, et se oli tuntematon, meinaan sen oisin itsekin halunnu ehdottomasti hankkia! Muut biisit oli sit ihan ok,paitsi Super 8-Alba oli ehkä snadin kulunu, mut se varmaan johtuu siitäkin, et oon itse kuunnellu sen ihan finaaliin. Toi Marc & Clauden versio Age Of Love:sta oli taas mun mieleen tosissaan. Yleensä en o pitäny monista Age Of Loven myöhemmistä remixeistä, mut nyt osu.

Kokonaisuutena oli tosi sielukas mixaus ja pituutta riitti kunnolla. Teknisesti sitä sun varmaa ja tarkkaa työtä. Vaihdot on tosi pehmeitä ja se tyyli sopiikin tähän settiin loistavasti. Jätän tän kyl pysyvästi ämppärini muistiin, oli sen verran tyylikästä melodiaa.

Cheers again! seuraavaa odotelles... :roll:
Avatar
#10 • • JussiS Guest

Varsinkin tuo neljäs raita jäi mieleen soimaan. Harmi vaan, et se oli tuntematon, meinaan sen oisin itsekin halunnu ehdottomasti hankkia!


Otanpa selville josko ton nimen vois jo kertoo, ja infoon sen sitten tänne :) Julkasuun toi tulee jokatapauksessa, ja veikkaan, ettei toi siinä vaiheessa kuitenkaan ohi korvien mee :)
Avatar
#11 • • miikkaL Guest

Varsinkin tuo neljäs raita jäi mieleen soimaan. Harmi vaan, et se oli tuntematon, meinaan sen oisin itsekin halunnu ehdottomasti hankkia!


Otanpa selville josko ton nimen vois jo kertoo, ja infoon sen sitten tänne :) Julkasuun toi tulee jokatapauksessa, ja veikkaan, ettei toi siinä vaiheessa kuitenkaan ohi korvien mee :)



Juu, biisi on Cinereal - Another Day, julkaisu myöhemmin tänä vuonna Fundamentalin kautta :)