Postaa tänne jos ajattelit perustaa uuden typerän threadin.

44 posts, 3 pages, 4,959 views

#1 • • Quu Guest
Säästytään sit niiltäkin. :mad:
#2 • • djsakke Guest
Ma meinasin perustaa uuden treadin nimelta "Postaa tanne lauantai-aamuna kun et tahdo millaan herata ja megamukillinen kahviakaan ei oikein auta ja aurinkokaan ei oikein paista ja kesakin on ohi", mut sit ma nain tan threadin ja mun paiva oli pelastettu! KIITOS!
#3 • • Hempp@ Guest
Itse meinasin perustaa topicin, jossa ihmetellään miksi täysin tuntemattot likat, jotka heitin illalla heidän kämpilleen kun kyytiä vinkuivat, jotka keittävät palkakseni pannullisen kahvia, kaivavat aivan yhtäkkiä jostain piirongin laatikosta tiikerinnahkaiset käsiraudat ja nahkaruoskan. Ja miksi minä lähdin karkuun?

Lisäksi kysytään miksi heidän keittämänsä kahvi oli pirun hyvää.
#4 • • Quu Guest

Itse meinasin perustaa topicin, jossa ihmetellään miksi täysin tuntemattot likat, jotka heitin illalla heidän kämpilleen kun kyytiä vinkuivat, jotka keittävät palkakseni pannullisen kahvia, kaivavat aivan yhtäkkiä jostain piirongin laatikosta tiikerinnahkaiset käsiraudat ja nahkaruoskan. Ja miksi minä lähdin karkuun?

On sullakin vastoinkäymiset :D
#5 • • da_chef Guest
Kuuluuko tänne ne SÄDE MEETS LAB4!! -topicit?
#6 • • timppa^ Guest

OT. Eiks toi ois kuulunu "Tyhmät kysymykset" -topicciin? :heart:
#7 • • root Guest
Jos kerran typerä topikki pännii niin eikö sen voi kaapata käsittelemään jotain uutta aihetta. Eli tarkoituksenmukainen off topic. Laivakapinaa kehiin!

Esim netti kiukuttelee -> neiti kiukuttelee ja keskustelu jatkuu kiukuttelevista neideistä.
#8 • • Ana-- Guest
Mä aattelin.
#9 • • Bio Guest
nyt mä sit aattelin perustaa typerän threadin! joo-o.. en kyl kerro mitä aioin perustaa.

pitääks tänne sit postata jos vaan turhan threadin perustaminen käy mielessä?
#10 • • dixoff Guest

Mä aattelin.

Stop teh press!
#11 • • SnoXn Guest
Kävi mielessä. :(
#12 • • rewind Guest
Meinasin perustaa Älä postaa tänne -topicin.
#13 • • kytkönen Guest
mä kelasin perustaa "ilkalle uus huumorintaju -keräys" topicin mut onneks tää pelasti mun päivän OMG LOL *putoil*
#14 • • vartio Guest
ajattelin pistää pystyyn threadin, jossa pohditaan freestylen syvintä olemusta.
#15 • • OSC8 Guest

Pyllyt vs Tissit
#16 • • timppa^ Guest
(_*_)c==3
#17 • • jouni a Guest

Pyllyt vs Tissit

Tolla nimellä taitaa kulkee jo yks topicci, joka on kai hautautunu tonne Freestylen loppumattomaan kuonaan.

Pinppi :happyroll:
#18 • • drS Guest
mä en aatellu, siks perustinkin uuden topicin.

mutta koska en ajatellut asiaa ihan loppuun asti, en tajunnut painaa submit -nappia :(

nyt ette koskaan saa tietää minkä topicin perustin kun en perustanut sitä. perusteluja? kyllä topicissa pitää perusteet olla kunnossa. perusmaanantailäppää. :sad:
#19 • • Ana-- Guest

Mä aattelin.

Stop teh press!

:excellent: Oon mä perustanu ihan hyväkin! Kai.
#20 • • Remotion Guest
meinasin perustaa txt.quotes.
Vähän niinku irc.quotes mutta vaan paljon parempi, eli nasevia tekstari sanailu logeja...