postaa tänne kun meinaat tehdä itsemurhan

49 posts, 3 pages, 5,337 views

#41 • • serotonot Guest

miten siinä sitten pitäisi reagoida (muuten kuin maalaamalla nahkatakin selkään A:n ympyrän sisään ja ryhtyä pelkäämään seitsemän vuoden epäonnea)?

Sulta on tullut viimeaikoina jotenkin poikkeuksellisen happoisia kommentteja. Ootko lyönyt pääsi? Ootko saanut huonoja huumausaineita? Ootko hengaillu sen yhden happopään kanssa, mikä se oli, DIITSEI POLIZEI?

VITTU!!! seitan fakin homo!

onks jäpä pistäny HABBOO mun viinaan? ei oo kivaa hei :(

mä oon täs jo kaks viikkoo ihmetelly miks mun faija näyttää mun mutsin rippikuvan negatiivilta ja nyt se selvis. KIVA TEHDÄ TOLLASTA NEITSYEELLE!

/me itkeskel
#42 • • timppa^ Guest

miten siinä sitten pitäisi reagoida (muuten kuin maalaamalla nahkatakin selkään A:n ympyrän sisään ja ryhtyä pelkäämään seitsemän vuoden epäonnea)?

Sulta on tullut viimeaikoina jotenkin poikkeuksellisen happoisia kommentteja. Ootko lyönyt pääsi? Ootko saanut huonoja huumausaineita? Ootko hengaillu sen yhden happopään kanssa, mikä se oli, DIITSEI POLIZEI?

VITTU!!! seitan fakin homo!

onks jäpä pistäny HABBOO mun viinaan? ei oo kivaa hei :(

mä oon täs jo kaks viikkoo ihmetelly miks mun faija näyttää mun mutsin rippikuvan negatiivilta ja nyt se selvis. KIVA TEHDÄ TOLLASTA NEITSYEELLE!

/me itkeskel

Sori vittu mä olin lähdös lennolle mut multa puuttui lentokone ja sä olit sopivasti paikalla :( :( :(
#43 • • Edited Ana-- Guest
edit: typeryyxiä pois.
#44 • • drS Guest

Ootko hengaillu sen yhden happopään kanssa, mikä se oli, DIITSEI POLIZEI?

se riippuu hengailun määrittelystä, vastaan 'kyllä' jos hengailu on:

- sitä että toisen mielestä "väkivalta kasvattaa luonnetta"
- sitä että pitää aina olla receiver, ei koskaan edes giver
- sitä että se toinen saa mennä ja tulla miten haluaa, mut mua ei ees yritetä tullata
- sitä että joutuu maksamaan koko laskun pancho villassa nousun jälkeen
- sitä että lähtee vääntämään huonoo läppää freestylessä eikä se toinen lähekään siihen mukaan
- sitä että herää aamulla YKSIN sen sijaan että sen toisen orastava parransänki kutittaisi poskea sateen ropistessa hiljaa ikkunaan..

jos näin on NIIN KYLLÄ MÄ SIT OON HENGANNU SEN DIITSEI POLIZEIN KANSSA. :sad:
#45 • • rhedlund Guest
maha väärällä...jätkät on niin kuses, ahaa
#46 • • da_chef Guest

mun mielestä on tosiaankin itsekästä vaatia toista elämään ahdistuksessa tms pelkästään miellyyttääkseen lähimmäisiään. "Kärsi vaan, kunhan et aiheuta poismenollas meille surua"

Jos omaiset suhtautuvat tuolla tavoin eivätkä hae ja tarjoa apua, silloin omaiset vois heittää veivinsä nurkkaan.

Minusta itsemurha on itsekäs teko. Se on se viimeinen argumentti mikä väkisin otetaan itselle antamatta mahdollisuutta vastata. Siinä ei hiukkaakaan ajatella muiden ihmisten tunteita, ainoastaan tuijotetaan omaan napaan. Vitut muista kunhan mä saan tehdä kuten tahdon. Tuon kaltainen ääri-individualistinen asenne on kyllä vallannut alaa viimeiset 20 vuotta.

Suomalaiseen mentaliteettiin tuntuu kuuluvan se, että itse hiljaa kärsitään, ei kerrota muille omasta pahasta olosta ja kun roikutaan narun jatkona, omaisille tulee tunne täysin yllättäen tapahtuneesta itsemurhasta. Kun ymmärrettäis avata suu kun alkaa tuntua pahalta, paha olo vois helpottua.

Itsemurha ei saa olla mikään hyväksytty hoito siihen kun vituttaa.
#47 • • Jone Guest

Koko kirjoitus

Voisitko nyt sitten saman tien kertoa meille kaikille mikä on oikea ja sun arvollesi sopiva tapa muistaa sua jos heität lusikan nurkkaan? Koitan ainakin itse pistää muistiin etten sitten vaan loukkaa sun muistoasi ja aiheuta paheksuntaa kanssaihmisissä olemalla halpa.
#48 • • Ana-- Guest

Koko kirjoitus

Voisitko nyt sitten saman tien kertoa meille kaikille mikä on oikea ja sun arvollesi sopiva tapa muistaa sua jos heität lusikan nurkkaan? Koitan ainakin itse pistää muistiin etten sitten vaan loukkaa sun muistoasi ja aiheuta paheksuntaa kanssaihmisissä olemalla halpa.

Pläh, nevermind. Puhuin ohi suuni. Tää on mulle vaan aika vaikee asia, jonka
takia suhtaudun tähän vähän typerästi. Unohtakaa kaikki mitä sanoin.
Jokainen surkoon tavallaan.

Pyydän anteeksi.