postaa tänne kun meinaat tehdä itsemurhan

49 posts, 3 pages, 5,055 views

Avatar
#1 • • rhedlund Guest
nyt prkl riitti mulle, hyvästi!
Avatar
#2 • • LindaGP Guest
Eilen meinasin mennä köyden jatkoksi, mutta kaveri tulikin ja otti minulta lapsen yöksi heille. Viime yönä nukuin ekaa kertaa 1.5 kuukauteen kunnon yöunet. Köysi meni takaisin autotalliin.
Avatar
#3 • • Nudie Guest
...Suht ruffia menoa täällä...
Avatar
#4 • • Remotion Guest
:eek: :panic:
Avatar
#5 • • Quu Guest
Mä vaan toivon ettei kukaan postaa tänne mitään tosissaan.

Ja on muuten aika roisia huumoriksikin.
Avatar
#6 • • Hempp@ Guest
En olisi ikinä uskonut sanovani tätä, mutta olkoon: tämä on jo mautonta :panic:
Avatar
#7 • • khatt Guest
ei tämä topic ole sen turhempi kuin 40% freestylen topiceista a la "Kihkihkih... <hymiö>"

p.s. muistakaa viiltää pitkittäin, ei poikittain. it's down the road, not across the street!
Avatar
#8 • • rhedlund Guest

ei tämä topic ole sen turhempi kuin 40% freestylen topiceista a la "Kihkihkih... <hymiö>"



voisin itse lisätä ton määrän 90%:iin...

ja mitä tulee mauttomuuteen niin tätä topiccia voi tyysti jättää lukematta jos siltä tuntuu :scared: who cares?
Avatar
#9 • • Juha Vilkamo Guest
Hyvä topic!

Jos rasmus tarkoitti tämän freestylekritiikiksi, niin voidaan ensialkuun yhteen ääneen todeta että "postaa kun.." -topicien perustamiseen vaaditaan aikamoisessa pimeydessä elämistä. Poislukien tämä topic siis. Hitto, onko klubitus valtaamassa tän foorumin?

Mutta itsemurha olisi keskustelunaiheena kiintoisa, kunhan se ei menisi perus nyyhkytykseksi (tunnemasturbaatioksi) jonkun edesmenneen bileheilujan perään.

Jos joku oikeasti on tekemässä itsemurhaa niin tuskin siitä olisi ainakaan haittaa jos kertoo tuntemuksia tänne yleisesti. Mautonta se olisi piilotella tämäntyyppisiä aiheita.
Avatar
#10 • • xybo Guest
Itsemurhat on kuitenkin suuriosa suomalaista kulttuuria/
kulttuuriperinnettä. Toisinaan käy mielessä helppona
ratkaisuna, mutta aina keksii jotain syitä...

.. xybo
Avatar
#11 • • Ana-- Guest
Jepjep. Tää paska ei lentäis klubbarilla kyllä, varsinkin kun sieltä yks
käyttäjä just tais hyppää vähemmän vahingossa katolta alas, ja animoidut
itkugiffit on taas valtoimenaan ympäri boardia.
Avatar
#12 • • Jone Guest

...ja animoidut
itkugiffit on taas valtoimenaan ympäri boardia.



Mitähän tähän animois? Ei nyt oikeen tuu mieleen, mut kerron saan jotain päähäni.

Enpä menis ihan äkkiseltään kirjoittelemaan puolittaistakaan semidisauttavaa juttua jos sun tuttusi olisi päättänyt päiväsi vaikka frendisi purkaisivat emootioitaan asiaan liittyen miten hyvänsä.

Kaupanpäälle sellainen itkugiffi -> nyyh.gif

...ja tälle threadille pitäis löytää vielä joku "notfunnay"-jpegi.
Avatar
#13 • • jUSSi Guest


Enpä menis ihan äkkiseltään kirjoittelemaan puolittaistakaan semidisauttavaa juttua jos sun tuttusi olisi päättänyt päiväsi vaikka frendisi purkaisivat emootioitaan asiaan liittyen miten hyvänsä.



Tää nyt on ihan täysin objektiivinen keissi, esim. multa ei heru pätkääkään myötätuntoa itsemurhan tehneille, ainoastaan heidän omaisilleen.

Kaikkea voi kritisoida ja kaikesta voi ja pitää puhua.
Avatar
#14 • • SnoXn Guest


Tää nyt on ihan täysin objektiivinen keissi, esim. multa ei heru pätkääkään myötätuntoa itsemurhan tehneille, ainoastaan heidän omaisilleen.


Öö.. No miten tämä nyt liittyy yhtään mihinkään? Sinun mielestäsi surutyön tekeminen tällaisissa tapauksissa on itsemurhan ihannointia?

Itsemurha ei ole millään muotoa hyväksyttävä asia. Kukaan tuskin kuitenkaan tappaa itseään ihan vaan vittuillakseen/ilman syytä. Jos myötätunto itsemurhan tehnyttä kohtaan loppuu itsemurhaan niin sitä ei ole kovin paljon ollut olemassa sitä ennenkään.
Avatar
#15 • • drS Guest

Öö.. No miten tämä nyt liittyy yhtään mihinkään? Sinun mielestäsi surutyön tekeminen tällaisissa tapauksissa on itsemurhan ihannointia?



mua taas kiinnostaa et miten sä sait ton liittymään jUSSin postaukseen?

Jos myötätunto itsemurhan tehnyttä kohtaan loppuu itsemurhaan niin sitä ei ole kovin paljon ollut olemassa sitä ennenkään.



rippuu tietysti henkilöstä ja suhteesta häneen, mutta kyllä munkin mielestä itsemurha on aina huono ratkaisu eikä siitä kyllä pelkkää myötätuntoa todellakaan tekijälle heru. tosin jos ei ole ketään lähimmäisiä tms niin suhtautumiseni olisi vähemmän vihaista..
Avatar
#16 • • ovv Guest
Itellä on lähi-/tuttavapiirissä pari onistunu ja jokunen yritys ollut, niin on joskus tullut mietittyä noita juttuja. Multa kyllä heruu myötätuntoa vähän joka suuntaan, etenkin sille joka jotain tekee; jos se ei ole nähnyt mitään muuta vaihtoehtoa niin on ollut asiat todella huonosti. Tuskin kukaan päiviään päättää ihan tosta noin vaan. Toisaalta oon aikalailla sitä mieltä kuitenkin, että se on silti jokaisen oma asia ja sen tekee jos niin tahtoo. Ei se välttämättä hyvältä tunnu kenestäkään muusta jota se koskettaa, mutta toisaalta ei oo mun asia estää mun omaa kärsimystä jos joku ei enään halua jatkaa.

Tai jotain.. random tuntemattomien itsarit nyt ei oikeestaan heilauta toisaalta suuntaan tai toiseen. Ehkä joitakin, mutta ei mua. :scared:
Caro²

Posts: 5,301

#17 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2
Kuuntelin just spice girls'iä. Se on lähimpänä itsemurhaa mitä olen joutunut tekemään.

Animoitu klubbari-look-alike ->vasaralla_paahan.gif
Avatar
#18 • • sixtus Guest


Animoitu klubbari-look-alike ->vasaralla_paahan.gif


:laugh:
Avatar
#19 • • SnoXn Guest


mua taas kiinnostaa et miten sä sait ton liittymään jUSSin postaukseen?



Siten, että jUSSin postaus oli vastaus tuohon Jonen postaukseen.

Jos myötätunto itsemurhan tehnyttä kohtaan loppuu itsemurhaan niin sitä ei ole kovin paljon ollut olemassa sitä ennenkään.



rippuu tietysti henkilöstä ja suhteesta häneen, mutta kyllä munkin mielestä itsemurha on aina huono ratkaisu eikä siitä kyllä pelkkää myötätuntoa todellakaan tekijälle heru. tosin jos ei ole ketään lähimmäisiä tms niin suhtautumiseni olisi vähemmän vihaista..



Itse itseäni lainaten: "Itsemurha ei ole millään muotoa hyväksyttävä asia. Kukaan tuskin kuitenkaan tappaa itseään ihan vaan vittuillakseen/ilman syytä." Ei tässä ollut kysymys mistään pelkästä myötätunnosta. Itsemurha on kuitenkin pakokeino tilanteesta, jossa kuolema alkaa näyttää elämää paremmalta vaihtoehdolta. Jos esim. vakavasta masennuksesta kärsivä ihminen jossakin vaiheessa päätyy itsemurhaan, se on vain heikkoutta jo valmiiksi huonon tilanteen edessä. Itsemurha on vain se lopullinen ratkaisu, joka ei ole hyväksyttävää kuten eivät myöskään syyt jotka siihen johtavat (esim. masennus, alkoholismi etc). Anteeksianto ei tarkoita sitä että hyväksyisi asian.
Avatar
#20 • • Ana-- Guest

...ja animoidut
itkugiffit on taas valtoimenaan ympäri boardia.



Mitähän tähän animois? Ei nyt oikeen tuu mieleen, mut kerron saan jotain päähäni.

Enpä menis ihan äkkiseltään kirjoittelemaan puolittaistakaan semidisauttavaa juttua jos sun tuttusi olisi päättänyt päiväsi vaikka frendisi purkaisivat emootioitaan asiaan liittyen miten hyvänsä.

Kaupanpäälle sellainen itkugiffi -> nyyh.gif

...ja tälle threadille pitäis löytää vielä joku "notfunnay"-jpegi.



Jotenkin musta tuntuu että ne ihmiset, joille k.o. vainaja oli läheinen,
tuskin hirveästi viskovat ylikorneja itkugiffejä pitkin boardeja, vaan
hoitavat surutyönsä jotenkin niin, ettei vainaja pyöri haudassaan.