Netti kiukuttelee..

27 posts, 2 pages, 3,575 views

#1 • • louis Guest
Mulla on tullut Plattarissa ja irc-galleriassa jotain hämäriä ilmiöitä. Alkoiko nettivallankumous?
#2 • • Edited tumpsi Guest
Joo,
VIVA LA RESISTÀNCE! \:angry:/

(vai miten toi ny oikeesti menikään[?])
#3 • • tumpsi Guest
... ja tumpsi tuplasi...
#4 • • timppa^ Guest
VIVA LA REVOLUCION!
#5 • • drS Guest
BARRIKAADEILLE! työn orjat sorron yöstä nouskaa!
#6 • • Hansu Guest
Mullakin on Plattarissa jotain hämäriä ilmiöitä. Aina kun käyn täällä huomaan uuden ja täysin turhan topikin perustetuksi.
#7 • • timppa^ Guest

Mullakin on Plattarissa jotain hämäriä ilmiöitä. Aina kun käyn täällä huomaan uuden ja täysin turhan topikin perustetuksi.

Mä taas huomaan, että täällä ei tapahdu yhtään mitään. Sarkastista viiltelyä ja pikkumaista kinastelua lähinnä.
#8 • • tumpsi Guest

...

...

FREESTYLE
-unmoderated forum - here you can post (almost) anything you want
:D :crybaby: :D
#9 • • J Raninen Guest
Lukihäriöt kunniaan: luin ton otsikon, että "Neiti kiukuttelee" ja ajattelin, että tää on joku plattarin neitosten ahdistuksenpurkutopic.. Pahus.
#10 • • :t:c: : : Guest

Lukihäriöt kunniaan: luin ton otsikon, että "Neiti kiukuttelee" ja ajattelin, että tää on joku plattarin neitosten ahdistuksenpurkutopic.. Pahus.

Menin kyl ihan samaan eka... Eikä sen puoleen, neitien kiukuttelusta vois kyl pistääkin topikin pystyyn.. Aika käärmehiä jotkut osaavat olla kunhan sille päälle vaan sattuvat [; ^^
#11 • • Daniel Braun Guest
Ei se netti mitään kiukuttele.
Se on se kone joka on täynnä Viruksia,Spywarea tms roskaa :D
Kannattaa pitää kone puhtaana...

BTW: Omistan nähtävästi kans lievän lukihärön.
Menin ihan samaan kuin pari edellistä.
Tai sit vaan Louis on jotenkin vaikuttanut alitajuntaamme ja mielemme rakentaa jo ennalta tietyn ajatuksen näistä topiceista :scared:
Tai sit mä vaan oon niin hiton väsyny...
#12 • • holle Guest
Citysopessa (opiskelijatalo, jossa Daniel asuu) oli yhdessä vaiheessa lappu ilmoitustaululla: "verkon vikailmoitukset sähköpostiosoitteeseen..." Siihen kyllä sitten tuli tussilla teksti: "Milläs vitulla laitat sähköpostia, jos verkko on nurin!!!" :D
#13 • • Hempp@ Guest
Kuulemma Sonera (okei okei,jos pilknus niin TeliaSonera) aikoo syyskuuhun mennessä kaksinkertaistaa kaistaa porukalle, esim 256/256 muuttuu 512/512 yhteydeksi, 512 muuttuu 1mt:ksi ja 1mt muuttuu 2mt:ksi.

2mt ei muutu korkeammaksi.

Hintojen ei pitäisi muuttua.

Onpas kivaa, poijjaat voivat ladata porskua ja pelata samaan aikaan CS:ää :D

(Siis ne, jotka eivät aiemmin voineet.)
#14 • • UzU Guest

Näin sanoo: Soneran sivut (http://www.sonera.fi/CDA.FI.ArticleFrame/0,1362,articleId=235399&expandSize=2&expandLevelId=8688_8398_332_&hierarchyId=8688&locale=fi,00.html

"vanha nopeus: 2 Mbps/512 kbps uusi nopeus: 8/1 Mbps kuukausimaksu säilyy ennallaan: 68 euroa/kk" eli nopeus ulospäin nelinkertaistuu. Tosin usein jäädään alle tuon koska vanhat kuparikaapelit eivät ole tarpeeks nopeat...

Ja Sonerahan tekee tässä vain perässä sitä mitä Auria ensin..
Jotta voimme olla kateellisia turkulaisille niin siellä Aurian kautta (Sonera adsl sekin on) 8Mbps maksaa 59e/kk. ..

Tosin niin kauan kuin itse on tän 10Mbps opiskelijaverkon perässä niin voi vain hymyillä (: [/b]
#15 • • Ana-- Guest

Näin sanoo: Soneran sivut (http://www.sonera.fi/CDA.FI.ArticleFrame/0,1362,articleId=235399&expandSize=2&expandLevelId=8688_8398_332_&hierarchyId=8688&locale=fi,00.html

"vanha nopeus: 2 Mbps/512 kbps uusi nopeus: 8/1 Mbps kuukausimaksu säilyy ennallaan: 68 euroa/kk" eli nopeus ulospäin nelinkertaistuu.

Sisäänpäinpäs. Elisalla on sama meininki käynnissä, mega muuttuu kahdeksi
eikä hinnat muutu <3 Nopeutuis vaan jo!
#16 • • UzU Guest

[
Sisäänpäinpäs.

doh.. Niin tietysti :D
#17 • • ville Guest

Tosin niin kauan kuin itse on tän 10Mbps opiskelijaverkon perässä niin voi vain hymyillä (: [/b]

Pah, 100M sen olla pitää :)
#18 • • Quu Guest

Jep, täytyy kiittää hoasia ja soneraa tästä. 10/10Mb 34e kuussa. :D
#19 • • sixtus Guest

Pah, 100M sen olla pitää :)

Sulla on omassa käytössä 100Mb?? I seriously doubt that..
#20 • • Quu Guest

Sulla on omassa käytössä 100Mb?? I seriously doubt that..

Semmosta se Otaniemen teekkarikylä vaan on. :mad: