http://www.propellerheads.se/
22 posts, 2 pages, 4,035 views
Eikä VSTi-tukea vieläkään...
Miksi sellainen pitäisi tulla? Plugareille sopivia alusohjelmia on jo nyt riittämiin. Reasonin vakaus lienee silti omaa luokkaansa juuri siksi, että se on ikään kuin suljettu järjestelmä.
Miksi sellainen pitäisi tulla? Plugareille sopivia alusohjelmia on jo nyt riittämiin. Reasonin vakaus lienee silti omaa luokkaansa juuri siksi, että se on ikään kuin suljettu järjestelmä.
Tuskinpa Reason kaatuisi mihinkään VSTi-tukeen, enkä usko että olen ainoa joka kaipaa Reasoniin VSTi:tä.
Se nyt vaan on niin, että Steinbergin kehittämä hirvitys saisi minun puolestani pysyä kaukana Reasonista. Ulkopuolinen koodi niinkin hyvässä softassa saattaisi hyvinkin aiheuttaa epävakautta - no, ainakin pc:llä.
Tärkeämpää olisi ehkä se, että Reasonilla voisi äänittää audiota, mutta siihenkin tarkoitukseen on hyvää softaa tarjolla. Sama pätee tuohon vst-asiaan.
Mutta joo: myönnetään, että uudistuksia on aika lailla vähän.
Se nyt vaan on niin, että Steinbergin kehittämä hirvitys saisi minun puolestani pysyä kaukana Reasonista. Ulkopuolinen koodi niinkin hyvässä softassa saattaisi hyvinkin aiheuttaa epävakautta - no, ainakin pc:llä.
Tärkeämpää olisi ehkä se, että Reasonilla voisi äänittää audiota, mutta siihenkin tarkoitukseen on hyvää softaa tarjolla. Sama pätee tuohon vst-asiaan.
Mutta joo: myönnetään, että uudistuksia on aika lailla vähän.
Ydin lienee kuitenkin se, että miksi Reasonissa pitäisi olla vst-tuki, kun muissa ohjelmissa moinen on vakio-ominaisuus. Kaikki tuntuvat aina valittavan esimerkiksi Propsien foorumeilla seuraavaa: miksi ei ole vst-tukea, miksi ei voi äänittää audiota, miksi ei tule uusia synia ja miksi asiat tehtiin näin ja näin? Vaihtakoot ohjelmaa, jos ei kelpaa.