Caro² - Iltapäivän soittelua 18.8.2004 [Kesäistä housea]

12 posts, 1 page, 1,234 views

Caro²

Posts: 5,301

#1 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2
Heippatirallati vekkulikekkulit!

Sattuipa olemaan taas äänitys päällä kun tuli popiteltua.
Tässä soittelon tulos :)

DeeEl & Enjoy!

Caro² - Iltapäivän soittelua 18.8.2004

~58min, 45mt . Ogg Vorbis.

Biisilista:

GoGo!
o1 :: Praise cats - Shined on me (Bini & Martini)
o2 :: Ultra Devoted - Time of our lives (Stonebridge)
o3 :: Aurora - Dreaming (Love to infinity)
o4 :: Therese - I need somebody (Stonebridge)
Let's relax
o5 :: Stonebridge - Put em high (Seamus Haji)
o6 :: Mt. Rushmore feat Emma Holland - This is your life (Richie Jones)
Hit the piano boy!
o7 :: Chrissy Warsd - Right & Exact (Stonebridge, Caro² edit)
o8 :: Cheryl Lyn - Got to be real (Love to infinity)
o9 :: Gloria Estefan - You'll be mine (Love to infinity)

Love to infinityn remiksit on melkein kaikki Classic Paradise mixejä (= kevyttä, iloista, pianohousea).

P.S. Pienet taso häröt johtuu suurimmaksi osaksi siitä, että setti soitettiin kokonaan kuulokkeilla. Ankeaa, mutta ei viitsiny häiritä yläkerran naapuria.. enempää: IrcQuotes :hah:
Avatar
#2 • • anton Guest
Put Em' Highista huolimatta, noin tunti sitä parasta Caro²:a toistaiseksi.. :happyroll:
Avatar
#3 • • Aulis_G Guest
Hemmetin hyviä biisejä! Mulle taas put em' high putoo kyl ihan hyvin :)
Kivaa meininkiä tässä on!
Avatar
#4 • • MrJii Guest
Tämä on kyllä ihan hävyttömän mahtava setti. Varsinkin Auroran Dreamingia vois kuunnella vaikka tuomipäivään asti. :hearts:
Avatar
#5 • • Faini Guest
Stonebridgesta soitit väärän version :D tykkään itse enemmän JJ'n klubi miksauksesta. Tekijää tiettämättä olisin voinut päätellä että tämä on Karon miksaus, just sun saundii. Vanha pappa on vielkin tarkka. ;) Kehityksestä en oikein saanut otetta, meni jotenkin samaa rataa alusta loppuun, johtuu varmaan setin pituudesta niinkun tossa Pian topikissa mainitsit, ei ole mahollisuutta tehdä hienoa rakennetta tunnin purkissa jos soitat tietynlaista housen tyyppiä. Mul on taas helpompaa :)

Ei erityisemmin tämä nauha minun nirsoja korviani säväyttänyt, mut muuten kiva chillailu-miksaus.

5/10
Avatar
#6 • • Daniel Braun Guest

Ei erityisemmin tämä nauha minun nirsoja korviani säväyttänyt, mut muuten kiva chillailu-miksaus.

5/10


Sinä ja sun nirsot korvat...
Ei dissaten, älä siis ota henkilökohtaisti, mut oli täs enemmän "fiilistä" kuin esim sun miksauksissa.
Ainakin allekirjoittaneen makuun...
Mut se johtuukin suht paljon tyylillisistä eroista, ei varsinaisesti miksaustaitojen tms perusteella.

Itse kyl tykkäsin hemmetin paljon tästä setistä.
Mukavaa vokaalihousea.
Kun nykyään tämänkin housen tyylilaji on alkanut pudota paremmin niin tästäkin osaa nauttia...
Ehdottomasti "Therese - I need somebody" uppos parhaiten.
Toi vaan on niin kiva biisi :hearts:
Caro²

Posts: 5,301

#7 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2

jotenkin samaa rataa alusta loppuun
Ei erityisemmin tämä nauha minun nirsoja korviani säväyttänyt, mut muuten kiva chillailu-miksaus.

5/10



Kuunteleksie yleensäkään haussia :D
Avatar
#8 • • Daniel Braun Guest

jotenkin samaa rataa alusta loppuun
Ei erityisemmin tämä nauha minun nirsoja korviani säväyttänyt, mut muuten kiva chillailu-miksaus.

5/10



Kuunteleksie yleensäkään haussia :D


:laugh:

Mut juu.
Piti kävästä nappaamassa toi sun edellinenkin pitkä setti.
Jos tässä kerkeis kuunnella.
Biisilista siinäkin oli kyllä hyvä :hearts:

Mut hitto kun vieläkin kiroan sut alinpaan helvettiin kun kerkesit viedä sen Silversurferin :mad:
Caro²

Posts: 5,301

#9 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2


Mut hitto kun vieläkin kiroan sut alinpaan helvettiin kun kerkesit viedä sen Silversurferin :mad:



Hihih! Ähäkutti ;)

Ei varmaaan tarvi kertoa, että en aio soittaa sitä.. ainoostaan ostin sen säilöäkseni sen turvaan vahingoilta.. Niin loistavaa raitaa ei sovi soittaa bileissä pilalle ;)


No okei.. yksissä kotibileissä olen sen soittanu.. porukka oli IHAN hulluna.. niin, ja tuuhan peten uudenvuoden kekkereihin.. se raita tulee noin klo 04:00 aamulla ;)
Avatar
#10 • • anton Guest

Kehityksestä en oikein saanut otetta, meni jotenkin samaa rataa alusta loppuun, johtuu varmaan setin pituudesta niinkun tossa Pian topikissa mainitsit, ei ole mahollisuutta tehdä hienoa rakennetta tunnin purkissa jos soitat tietynlaista housen tyyppiä.



Monta eri genren Housea tunnin settiin sit ois pitäny sekottaa. Ei rakenteen hienous ole setin pituudesta kiinni. Vaan sisällöstä ja siitä miten se etenee..

mut muuten kiva chillailu-miksaus.



-Not Everyone Understands the Housemusic.. :scared:
Avatar
#11 • • Daniel Braun Guest

No okei.. yksissä kotibileissä olen sen soittanu.. porukka oli IHAN hulluna.. niin, ja tuuhan peten uudenvuoden kekkereihin.. se raita tulee noin klo 04:00 aamulla ;)


Totta helvetissä tulen ;)
Eihän tollasta perinnettä sovi jättää väliin.
Ja kun kerrankin on tankannut levyhyllyään monilla uusilla hyvillä levyillä (jätetään se "porin jazz" soundi tälläkertaa kotiin, terveisiä Hollelle :D ) ni pakkohan sinne on tulla!

Tulee mullakin olemaan laukussa joitakin semmoisia kipaleita et oksat pois!
Mut katsellaan sitä sitten...

Mutta jottei menis liiaksi ohi aiheesta lässytyksesi, niin edelleen maistuu tää setti.
:hearts:
Caro²

Posts: 5,301

#12 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2

No okei.. yksissä kotibileissä olen sen soittanu.. porukka oli IHAN hulluna.. niin, ja tuuhan peten uudenvuoden kekkereihin.. se raita tulee noin klo 04:00 aamulla ;)


Totta helvetissä tulen ;)



Jäi kerpele soittamatta.. Raita on lpr:ssa, edelleen.. :(