jutilan salajuonta, jolla saadaan kunnon kansalaiset koukutetuksi
urheiluun, jotta on pakko väijyä HOKI NAITTIA läpi talven. ack.
117 posts, 6 pages, 11,729 views
videonauhaa kuluu näiden kisojen aikana paljon...
tää ei kyllä ainakaan mulle aiheuta läheskään samanlaista innostusta/hampaiden kiristelyä ku mm-kisat, ja vaikka suomi voittaiskin koko mestaruuden ni ei siitä kummempia fiiliksiä varmaan tulisi.
Olipahan loistava ottelu Venäjältä, veskari ei oikein vaan vakuuttanut.
Suomella hyvät saumat hopealle, mikäli Kipper ei romahda ja osa pelaajista nostaa tasoaan.
Suomella hyvät saumat hopealle, mikäli Kipper ei romahda ja osa pelaajista nostaa tasoaan.
En nyt kyllä tähän mennessä nähtyjen otteiden perusteella millään käyttäisi sanamuotoa hyvät mahdollisuudet :scared:
Ruotsi peli kertoo jo varmaan enemmän..
videonauhaa kuluu näiden kisojen aikana paljon...
:D
Tätä mä en oo ikinä ymmärtänyt. Mun kaverilla on nauhalla ties kuinka monien olympialaisten tapahtumia, lätkä- ja fudismatseja. Mitä ihmettä noilla oikein tekee - jaksaako niitä muka katsella jälkeenpäin varsinkin jos lopputulos on tiedossa?
Niinimaa jätti world cup-joukkueen! \o/
Niinimaa jätti world cup-joukkueen! \o/
Parasta mitä Suomen jääkiekolle on tapahtunut '95 jälkeen.
Suomen jääkiekkoliiton puheenjohtaja Kalervo Kummola kiistää jyrkästi, että maajoukkueen päävalmentaja Raimo Summanen olisi saamassa potkut maailmancup-turnauksen jälkeen.
Kalervo Kummola: Summanen ei ole saamassa potkuja.
Suomen Urheilulehti uutisoi perjantaina, että Jääkiekkoliiton johtoihmiset olisivat kyllästyneitä Summasen särmikkääseen ja impulsiiviseen käyttäytymiseen ja harkitsemassa jopa maajoukkueluotsin erottamista.
- Kiistän tämän (erottamispuheet) täysin. Kaikkea sitä lehdet kirjoittavatkin, jotta saisivat lehdellensä levikkiä, Kummola tuhahtaa.
Ei nyt ihan suoraan liity aiheeseen, mut kun kisat on menossa ni laitetaan tänne kuitennii.
Kummola: Summanen ei ole saamassa potkuja
En tiedä mistä, mut mulla on ainaki ollu sellanen tuli perseenalla, että Summanen ei oo koskaan ollu kovin hyvissä väleissä pelaajien kanssa.
Olet ihan oikeassa, välit pelaajien kanssa ovat hiukan heikot.
Ja henk. koht. Summasen tapa kommentoida asioita MM-kisojen jälkeen oli todella ärsyttävä. Maajoukkuen päävalmentajan homma on mielestäni myös edustustehtävä. WC-kisoissa herra on kyllä osoittanut jo vähän parempaa mallia kommenteissaan.