DLM vs Diffás @ MLNM Summerclub 20.08.2004(Deepimpää progea)

7 posts, 1 page, 1,245 views

:D

Posts: 3,707

#1 • • Edited :D
Eiköhän tämä sovi tälle ostastolle, sopis kyllä mixes ostastolle myös.
No oli miten oli. Tunnin pätkä omia raitoja ja pari remixiakin seassa.
Eka artisti esiintyminen koskaan! ;) Toivottovasti ei viimeinen. hihi.

Lataa tästä

Biisilistaus:
o1. DLM vs. Diffás - Ei nimeä viel
o2. DLM vs. Diffás - Start
o3. DLM vs. Diffás - Who Am I?
o4. DLM vs. Diffás - Sunday
o5. DLM vs. Diffás - Kaks Krooni
o6. DLM vs. Diffás - Untitled
o7. Energy 52 - Cafe Del Mar (DLM vs. Diffás Rework)
o8. BT - The Great Escape (DLM vs. Diffás Re-Mix) *unmastered*
o9. DLM vs. Diffás - Bad For You
Avatar
#2 • • Hansu Guest
Jälleen kerran jäi näkemättä sun live-esiintyminen, olis ollut hauska vaihtaa pari sanaa. No, tämä sessio korvasi onneksi Diffas-vajetta :excellent: Keskivertokuuntelijan korvaan biisit olivat hyvin ammattimaisen kuuloisia ja sopivat hyvin toistensa seuraan. Hienoja äänimaisemia ja jollakin tavalla avaruuden tuntua monissa kappaleissa. Jostakin kumman syystä sun biisit toimisi loistavasti yöllä kaupungin autioita katuja ajellessa, näin ainakin mielessäni näen.

Eka biisi oli hemmetin hyvä, tosi kauniin kuuloinen. Tuossa välissä sekosin jo että missä vaihtui mikäkin biisi, mutta yhtään heikon kuuloista ei korvaani sattunut. Ja kuten jo aiemmin täällä demobiisipuolella jo hehkutinkin, niin toi Bad For You on ihan ehdoton tykki. Siinä vaan on tunnelma niin kohdallaan kuin olla ja voi, ei siitä mihinkään pääse :hearts:

Jos osaat tehdä hyviä miksauksia niin ei nää sun omatkaan biisit niille yhtään kalpene, päinvastoin. Äijän kuuluuisi saada nykyistä paljon enemmän huomiota osakseen.
Avatar
#3 • • GateWay Guest
Aivan loistava LIVE, osuu just siihen kohtaa mun musasuonessa kuin pitääkin. Hienon kuuloiset on äänimaisemat, potkua löytyy - kaikki on oikeastaan just kohdallaan. Propsit pohjoisesta ja toivotaan että pääset pitkälle näillä!
:D

Posts: 3,707

#4 • • :D
Tiedä sit kuin pitkillä näil pääsee, tuskin kovinkaan. Kun ei ole hirveesti
varallisuutta ostaa uusia levyjä, niin niitä pitää itse tehdä. :) Mitä
charteista ja soittolistoista oon katellut, niin muutamille on kelvannut
ihan soittoonkin asti. En ole yksin huonon musiikkimakuni kanssa
siis. Yay!

Tosta Bt:sta on tehty ihan uusi versiointi, muutamat henkilöt sen omistaa
jo, joten odotetaan palautetta sitten. ;)
Avatar
#5 • • nuh Guest

En ole yksin huonon musiikkimakuni kanssa
siis. Yay!



kyllähän meitä riittää. ;)

itse setistä, varsin laadukasta meininkiä. mulle kyl toimii abt kaikki biisit tota
energy 52 -remixiä lukuunottamatta, parhaiten iski toi o2-o5 -vaihe.

kokonaisuutena kyl varsin asiallinen paketti niin että jatka vaan samaan
malliin.
Avatar
#6 • • drS Guest
joo, olihan se :)

mulle eniten kolisi odotetusti great escape remix, kun taas puolivälin saundi oli hetkellisesti hieman tylsähköä ainakin tämänhetkiselle mielentilalleni.. alotusraidat tosin potkivat mukavasti myös. hienoa huomata että vaikka biisit ovat saundeiltaan melko trancet, on mukana silti koko ajan hillitön groove jonka takia diffas erottuu hieman muista vastaavan tyylin tuottajista. ihkuja bassolinjoja <3

rok!
Avatar
#7 • • mad sunday Guest
Hyvin rakennettu setti kokonaisuutena. Toi raita -Bad For You- oli on erityisen maukas.