Postaa tänne, kun oot menossa parturiin !

21 posts, 2 pages, 2,893 views

#1 • • Tapsa Guest
posti !
#3 • • Juki54 Guest

posti !

Postaa sit lopputulos tänne!!
Tai hmmm... Taitaa kuitenkin olla sitte aiheellista perustaa tänne "Postaa tänne, kun tuut parturista"-topic. :D
#4 • • Juki54 Guest
Tänään! _o/
#5 • • Hugo Guest
:cool: Huomiselle aika...
#6 • • Contour Guest
joo ihan kohta ollaan menossa, ei tällasta reuhkaa voi pitää mukana.. ihan hirveetä.

viimeks kävin kaks kuukautta sitten ja silloin ne pilas letin ihan täysin, pisti sellasen mummopatu-tyylisen muottitukan ja hyi vittu ku itketti kotimatkalla. en suosittele ruohiksen metroasemaa vastapäätä olevaa "nuorekasta" ns parturia yhtään kenellekään.

:angry:
#7 • • DeaconX Guest
No MENNÄÄN sitte! tana
#8 • • Tapi T Guest
Mä olin eilen menossa parturiin. Sorry, että ilmoittauduin vasta nyt.
#9 • • Juki54 Guest

Mä olin eilen menossa parturiin. Sorry, että ilmoittauduin vasta nyt.

offtopic!! :eek:
#10 • • Mrrshan Guest
Eihän sinne uskalla mennä tulee yleensä kuittailua siitä että pitäis käydä useemmin parturissa... ei mutta jotain tälle karvapehkolle pitäis tehdä, mutta ajanko trimmerillä sellasen sellasen karseen parimillisen lähes-skinilookin vai käynkö parturissa, nyt pitäis päättää.
#11 • • Mrrshan Guest
tupla.
#12 • • timppa^ Guest
Postaus!
#13 • • timppa^ Guest
Ja oli muuten hukkareissu. WTC Barbers oli remontissa :angry:
#14 • • LindaGP Guest
Mä meen huomenna kampaajalle harjoittelemaan hääkampaustani.
#15 • • SAMi Guest
kävin jo.
#16 • • drS Guest

miten sä sitä harjottelet?
#17 • • LindaGP Guest

miten sä sitä harjottelet?

Istumalla hiljaa paikallani ja nojaamalla päätä kampaajani käskemään suuntaan. :D

Oli kivaa vaikkei nettiä ollutkaan käytettävissä. Kampauksesta tulee upea.
#18 • • drS Guest

Istumalla hiljaa paikallani ja nojaamalla päätä kampaajani käskemään suuntaan. :D

kuulostaa ihan siltä kuin nauttisit viimeisistä päivistä ennen avioliittoa.. *köh*

mut on-topic: mä meen tänää ajeluttaan päätä, vois kyllä hommata sellasen masiinan himaan ni säästyis nääkin rahat tärkeempään eli tupakkaan.
#19 • • timppa^ Guest

mut on-topic: mä meen tänää ajeluttaan päätä, vois kyllä hommata sellasen masiinan himaan ni säästyis nääkin rahat tärkeempään eli tupakkaan.

Pahis.
#20 • • drS Guest

Pahis.

enkä edes kertonut omistavani vihreetä pilottitakkia jonka hihassa on suomenlippu tai että maihareitteni rautakärjissä on eri rotujen punaisia puumerkkejä! I'm impressed!