Harrison Fnord - Larva [iisimpää teknoa]

18 posts, 1 page, 2,676 views

Avatar
#1 • • crc Guest
kumma ikuisuusprojekti ei ota valmistuakseen, niin pistetään se nyt sit tänne raakilemuodossa. vähän samoilla jalanjäljillä edellisen johnstons organin kanssa. tälläkin kertaa on pari soundia lainattu delicioundilta.

harrison fnord - larva

spänks!
Avatar
#2 • • Needless Guest
Hyvin tuotettu, ylläri! ;) Alku kuulostaa omaan korvaan lupaavalta, todella hyvältä! Mutta sitten minuutin jälkeen alkaa mielestäni ärsyttävä (ei CRC:mäinen) synamelodia, ei iske sitten millään.
Kahden minuutin jälkeen tuleva dubflute-sample tjsp on mahtava ja siitä alkava rullaava meininki toimii, synamelodiakaan ei häiritse enään yhtään niin paljon. Kokonaisuutena hyväntuulinen paketti!
Avatar
#3 • • jUSSi Guest
ihan vitun rok!

sörssi, oot mun puolijumala!

poltan cd:lle ja katotaan oisko tänään keikalla cd-soittimet paikalla :)
Avatar
#4 • • Lauri Leino Guest
aika jees ainekset, hyvä bassline ja soundit.
komppi jotenkin liian potkiva. haitsut kyl toimii.
kehittyessään hieman päällekäyvä/progehtava/liikaa nostatuksia omaan makuuni.
ihan hyvä silti !
Avatar
#5 • • rewind Guest
Loistava biisi, rakennetta ja miksausta myöten. :hearts:
Avatar
#6 • • CJDaft Guest
Ohhoh. Heti eka metreiltä alko jalka vipattamaan, sen verran kovan rytmin on herra fnord vääntäny.

Soundi on ooikein kohallaan, mut miksauksessa jäi tökkimään basson ylimiksaus. Kompuraa tai EQ:ta peliin? Koukkuja riittää, ehkä tuota voisi vielä höystää jollain vox-jutuilla tai vastaavilla, mut paketti on kyllä muuten kasassa :heart:

CJDaft
Avatar
#7 • • J Raninen Guest
Tää on aika riittävän loistava. Jos tästä jotain pitäs naputtaa, niin ehkä tota bassokuvioo vois ruuvata niin, että kliimaksikohdissa se muuttuu vähän monimutkasemmaks/pitemmäks, esim 4 biitin mittaseks.
Avatar
#8 • • trusti Guest
aika progetrancee kyl :) laadukasta kamaa kieltämättä, mut jotenkin tästä jäi jotain puuttumaan(?) imo. tykkäsin siitä edellisestä biisistä enemmän.
Avatar
#9 • • mad'ison Guest
kaikenkaikkiaan oikein menevä ja eteenpäinpotkiva ralli. :excellent:
Avatar
#10 • • sonni Guest
ei liian kiksua sentään. tuo ennen puoltaväliä mukaan hyppäävä
buu-basso tulee turhan voimakkaasti pihalle. lopputulos kaikesta
kivuudesta huolimatta jokseenkin turhan kesy.
Avatar
#11 • • crc Guest


Soundi on ooikein kohallaan, mut miksauksessa jäi tökkimään basson ylimiksaus. Kompuraa tai EQ:ta peliin?
CJDaft



Joo, toi basson ylimiksaus tuntuu olevan mulle ihan tyypillinen ongelma. Ei oo kunnon monitorikaijuttimia, ja miksaus tulee tehtyä pääasiallisesti luureilla. Ko. Pioneerin dj-luurit eivät taasen toista mitenkään järin hyvin tota alarekisteriä. Tiedostan kyl ongelman, mut jotenkin en siltikään uskalla säätää bassoa luottavaisesti alakanttiin :P

Mut joo, kiitos jengille hyvästä palautteesta :)
Avatar
#12 • • Kalle Karvanen Guest
Hyvä biisihän tämä on. Soundit ja rakenne kunnossa jne. Pelottavan lähellä muutamaa muuta genreä mennään, mutta onneksi niiden puolelle ei livetä sen enempää. Hyvä että jätit kolkittelun pois, joka oli aiemmassa versiossa. Toimii huomattavan paljon paremmin ilman sitä.

Kaikesta huolimatta jotain jäin vielä kaipaamaan. Odotin vielä jotain lisää, mutta ei nyt pysty erittelemään mitä se on.
Avatar
#13 • • snt Guest
hyvin tuotettu ja soundeiltaan erimukava kipale, mutta imo se viimenen koukku puuttuu...
ei oikein jäänyt minkäänmoisia fiilareita tästä nyt, vaikka mukavaa taustakuunneltavaa olikin

thumbs ^
Avatar
#14 • • murQla Guest
ihan hemmetin jees...kyllä tätä soittelis keikallakin
Avatar
#15 • • Forehard Guest
Joo..Tossa jokunen aika sitten tän kuuntelin ja ajattelin nyt vielä uudestaan hieman tarkastella...Hyvää soundiahan tää on eipä siitä mihinkään pääse, mutta kyl tää edelleen mun mielestä tuonne progen puolelle ihan pikkäsen kääntyy.
Mut se progeisuus ei ole kyllä liikaa, percussiot on just kivan raskaat ja tausta hälinät aika deeppejä.

Ehkä tekisin niin että toi biitti vähän kompurois kaikkea alleen, mutta se taitaa olla noita mun pakkomielteitä aika usein :D

Kyl mä voisin sanoa että tää on hyvä, ja ihan tositarkoitukseen.

aikamoista lyrikaalista orgasmia taas yritin mutta kai tosta jotain tolkkua saa :D
Avatar
#16 • • spintonik Guest
jeesus ku tää on diskanttivoittonen! Pistäppä psykoakustinen hässäkkäs piirun pienemmälle *aijai mun korvat*

Lisäksi missä järjestyksessä sulla on enhancerit, limitterit ja kompurat, biisistä puuttuu sellainen matala botne ja potku - onko mahdoollista että limitteris keskittyy juuri noihin ylätaajuuksiin jotka ovat signaalinvoimakkuudeltaan bassoa voimakkaammat - lopputuloksena juuri kuulemani ohkanen basso ja liikaa ylätaajuuksia (12k => )?

(Kuuntelu Yamaha MSP5 ja mä kuulen tavallista korkeampia taajuuksia - mun koko suku on samanlainen)
Avatar
#17 • • crc Guest

jeesus ku tää on diskanttivoittonen! Pistäppä psykoakustinen hässäkkäs piirun pienemmälle *aijai mun korvat*

Lisäksi missä järjestyksessä sulla on enhancerit, limitterit ja kompurat, biisistä puuttuu sellainen matala botne ja potku - onko mahdoollista että limitteris keskittyy juuri noihin ylätaajuuksiin jotka ovat signaalinvoimakkuudeltaan bassoa voimakkaammat - lopputuloksena juuri kuulemani ohkanen basso ja liikaa ylätaajuuksia (12k => )?

(Kuuntelu Yamaha MSP5 ja mä kuulen tavallista korkeampia taajuuksia - mun koko suku on samanlainen)



just tälläsiä munauksia vissiin tulee, kun ei oo tuo monitoripuoli hyvällä mallilla (eli miksailen näit edelleen kuulokkeilla, jotka ei ainakaan bassoa järin hyvin toista). Pitää koettaa saada mahdollisuus luukuttaa tätä jossain muualla kun kotona. Tää tais mennä parin kompuran kautta eq:n, josta sitten limtteriin, ja must tuntuu et ton ketjun heikoin lenkki saattais olla se ihan eka kompressori (meinaa sen säädöt vaikuttaa aika paljon diskanttiin).

Mut jos unohdetaan toi tekniikkapuoli, ni putosko biisi ollenkaan?
Avatar
#18 • • Gnizhak Guest
Haikeeta, raukeeta ja rauhallista. En tuohon tekniikkapuoleen puutu kun tää soi mun laitteistolla varsin mainiosti, mutta fiilis tässä tuo kyllä kutinaa vatsan seudulle. Tää tekee saman kun lähes kaikki maalailevammat crc-raidat mitä on tullu vastaan. Pystyy vaan sulkemaan silmät ja biisi stimuloi aivoja kun soundeja on joka puolelle ja ne on sellasina maisemina tuolla etäällä.

Tää sopii niin hyvin sekä taustalle kun haluaa keskittyä tai vaan levätä että ihan itsessään kuuntelubiisiks kun tässä on kuitenkin sellanen groove tuohon äänimaisemien maalailuun. Puskee kivasti eteenpäin. Tyylillisesti tää nyt on aika.. no crc:tä mut jonkinasteinen progevaikutteisuuskin tässä on, tapahtuu vaan roimasti enemmän.