Pe.20.8 & La.21.8 HouseFunkandsoon @ Diiva Turku

10 posts, 1 page, 1,531 views

#1 • • Dj Vertigo Guest
Elikkäs jälleen normaalin viikonlopun tapaan Turun Diivassa 22-04 housea diskoa ja ties mitä mukavaa - tule ja juo itsesi mukavaksi - vinetto on halpaa...

Eikä maks mittää!
#2 • • JussiS Guest
täytyykin tulla joskus tsekkaan mesta, ei kyl vältsisti nyt perjantaina.
#3 • • da_chef Guest
Mikäs ihmeen Diiva?
#4 • • Dj Vertigo Guest

Mikäs ihmeen Diiva?

Entinen colorado - nyttemmin sellanen alottelumesta tai jotain...
#5 • • Superstara Guest
Diiva? Eikö tämä nyt mene jo säälittäväksi?

Jos mäkin perustaisin jonkun lähiökuppilan (lue räkälän) niin mä voisin laittaa sen nimeksi vaikka Ministry of Found, kun eikös se ole vähän niinku tunnettu mesta - tai jotain (tai vaikka räkälä nimeltä Studio 51). Tai vaikka lähiökioski nimeltä Sokkos tai Harrot's.

Kyllä pitäisi itse koittaa hankkia nimeä, eikä yrittää pelkällä nimellä ratsastaa ja jotenkin muka parantaa omien kyhäilyjen imagoa. Hiukka ihmiset nauraa. Mäkin voisin ottaa DJ-nimekseni vaikka Dj.Diesto. SÄÄLITTÄVÄÄ.
#6 • • Laite Guest

Mikäs ihmeen Diiva?

Sano nyt edes osoite?
#7 • • mrt Guest

Mikäs ihmeen Diiva?

Sano nyt edes osoite?

Priman alakerta Humalistonkadulla ;) Ja mikä nimi täällä ei nyt olisi viitteitä saanut jo jostain muista/muualta... ;)
#8 • • Laite Guest
Haa, niinpäs muuten onkin :)
Pitääkin katsoa jos tulisin heittämään helikopterin sakulle ennen mentaleita.
#9 • • Dj Vertigo Guest

Diiva? Eikö tämä nyt mene jo säälittäväksi?

Jos mäkin perustaisin jonkun lähiökuppilan (lue räkälän) niin mä voisin laittaa sen nimeksi vaikka Ministry of Found, kun eikös se ole vähän niinku tunnettu mesta - tai jotain (tai vaikka räkälä nimeltä Studio 51). Tai vaikka lähiökioski nimeltä Sokkos tai Harrot's.

Kyllä pitäisi itse koittaa hankkia nimeä, eikä yrittää pelkällä nimellä ratsastaa ja jotenkin muka parantaa omien kyhäilyjen imagoa. Hiukka ihmiset nauraa. Mäkin voisin ottaa DJ-nimekseni vaikka Dj.Diesto. SÄÄLITTÄVÄÄ.

Tässä nyt ei ole itsellä mitään tarkotusta nostaa omaa nimeä etc, ja tosta paikan nimestä on turha murista - se nyt on just se mikä se on.
#10 • • paanos Guest

Priman alakerta Humalistonkadulla

Taitaapi kuitenkin olla Aurakatu.