Richard Burns Rally

38 posts, 2 pages, 6,012 views

#1 • • serotonot Guest
Olenko mä ainoa joka odottaa kädet Momo Racing Force Feedback ratilla hikoillen että kyseinen peli ilmestyy?

Tuotahan on ainakin hehkutettu ensimmäiseksi kunnon rallisimulaatioksi ja toivottavasti se sitä myös on.

sis. mm.

- dynaaminen sää
- interaktiiviset katsojat (saattavat olla tiellä mutta myös nostavat autosi jos kaadat sen)

ja paljon muuta. lisää aiheesta pelin kotisivulta http://www.richardburnsrally.com/

Vaikka mulla pleikkari oliskin ni tota venaisin enemmän ku uutta Gran Turismoa. Sen verran Colin McRae 4:n arcademaisuus hämää.
#2 • • rewind Guest
Kyllähän tuota odotellaan. Pitäisi vielä käydä kaupassa hakemassa oma Momo, ei viittis näppiksellä pilata hyvää peliä.
#3 • • serotonot Guest

Kyllähän tuota odotellaan. Pitäisi vielä käydä kaupassa hakemassa oma Momo, ei viittis näppiksellä pilata hyvää peliä.

suosittelen. tuli autopeleihin ihan uutta eloa. olin hyvin positiivisesti yllättynyt. joskus junnuna mulla oli thrustmasterin ratti mutta tää momo on jo aika lähellä pelihallitunnelmaa. polkimetkin pysyy jykevästi paikallaan lattialla.
#4 • • serotonot Guest
joutuu kyllä hehkuttamaan. pari päivää ehtinyt tahkoomaan ja tää on täyttä timangia.

Ehdottomasti paras rallipeli pc:lle ikuna. Luultavasti näppisajelijalle turha ostos koska vaatii todella tarkkaa ohjausta ja kaasun ja jarrun käyttöä johon tollainen digitaalinen käskynanto tuskin on omiaan.

Mut on kyll todella helmi :heart: :hearts: :heart:
#5 • • zAo Guest
Hyviä arvosteluita tästä on kuulunut, joten
todennäköisesti joutuu testaamaan. Harmi vaan
kun ei ole rattia, mut ehkä sen sit joutuu nyt
hankkimaan :)
#6 • • serotonot Guest

Hyviä arvosteluita tästä on kuulunut, joten
todennäköisesti joutuu testaamaan. Harmi vaan
kun ei ole rattia, mut ehkä sen sit joutuu nyt
hankkimaan :)

tuu koeajolle ennen tranzexperienceä tai sen jälkeen? Pääset kokeilemaan pelin sekä ratin joka on pelin suosituksissa ohjaimeks :)
#7 • • Ezzy Guest
ihana diashow (3fps 800x600 low) celeron 1300+r8500LE ja 512MB ram.
jos tänään kasais uuden koneen ja laittais momon kii :)
#8 • • zAo Guest

tuu koeajolle ennen tranzexperienceä tai sen jälkeen? Pääset kokeilemaan pelin sekä ratin joka on pelin suosituksissa ohjaimeks :)

Tranze etkoilut vois sujua hyvin rallin parissa :)
#9 • • Zapa Guest
peli juu näyttää hyvältä, mutta näppiksellä totta vie tuota on turha pelata! ei tuu mitään ainakaan mulla. oon jämähtänyt rally school 2:en vikaan osioon, missä pitää ajaa se pätkä 1:24.

oon miettiny sitä ratin ostoa, paljos toi suositus kustantaa.
#10 • • rewind Guest

oon miettiny sitä ratin ostoa, paljos toi suositus kustantaa.

Momo taitaa olla satkun paikkeilla. *säästel*
#11 • • ville Guest
Uhjee, tää on kingi peli

Oon vasta rally schoolissa, mutta oikeestaan vaan noi koko radat on tuottaneet ongelmia. Just äsken yritin vikaa testiä ekaa kertaa ja se kyllä tarvii vielä harjoitusta aika runsaasti ....

Ratti tähän olisi kyllä jees ... suuren kuvan kanssa taatusti elämys Paremman puutteessa toi padi kyllä toimii yllättävän hyvin :)
#12 • • serotonot Guest
Rally School Advacedin se vika testipätkä aikaan 1.18.60

mä suosittelen tota momon rattia kyllä lämpimästi. helvetin hyvä tuntuma ja siinä on optinen lukupää ainakin ratissa ni ei tuu kulumistakaan niinq vanhemmissa analogivehkeissä.

on toi vaan kiva peli :)

Millos otetaan platinum.ac-turnaus kyseisessä? :D
#15 • • serotonot Guest

Jottei totuus unohtuisi niin tässä pieni clippi pelistä - http://koti.mbnet.fi/~hanz/video/rbr_snowmod_anomaly.avi

ootko pelannu vai vaan nähny ton videon? Itse oon nimittäin ihmetelly ettei oo tullu yhtään bugia viel vastaan eikä oo kaatunu kertaakaan. Aika harvinaista ollu nykypeleissä mitä oon kokeillu.

ja ei, en oo mitenkään tän pelin myyntityössä mukana. Musta tää on vaan yksinkertaisesti h*lvetin hyvä :)
#16 • • ville Guest

mä suosittelen tota momon rattia kyllä lämpimästi. helvetin hyvä tuntuma ja siinä on optinen lukupää ainakin ratissa ni ei tuu kulumistakaan niinq vanhemmissa analogivehkeissä.

Tarvitaan joku paikka. Mä voin tuoda tykin jos sä tuot ratin :D
#17 • • serotonot Guest

Tarvitaan joku paikka. Mä voin tuoda tykin jos sä tuot ratin :D

done deal :D

kuka tarjoo paikan?
#18 • • akir0 Guest

ootko pelannu vai vaan nähny ton videon? Itse oon nimittäin ihmetelly ettei oo tullu yhtään bugia viel vastaan eikä oo kaatunu kertaakaan. Aika harvinaista ollu nykypeleissä mitä oon kokeillu.

Oon mä tuota kokeillut ja ihan hyvältä vaikutti. Rallipelit ei nyt erityisesti oo aikoihin kiinnostanut (on mulla rattiki jostain 2000-luvun alusta ilman force feedbackkiä).

Ja joo, ihan bugihan toi oli, mut sattu ko. urli sopivasti silmään ni oli pakko tänne laittaa.
#19 • • ville Guest
Kun ei toi advanced vika testi vaan mennyt läpi (aina jäin sen pari sekuntia) niin päätin kokeilla muita ratoja ...

whohoa :eek:

Entisenä konsolipelaaja ei muuta kuin todeta että helvetin nätin näköistä. Rupesi vaan syyhyttämään se ratti ihan tajuttomasti .... sen jälkeen olisi jo fiilistä ...

Tähänmennessä sanoisin että paras autopeli mitä oon pelannut ...
#20 • • ville Guest
ei syyhytä enää. Ratti tilattu :cool: