Kaipaamasi (CD/LP)levy jonka olet kadottanut?

92 posts, 5 pages, 14,557 views

Avatar
#1 • • louis Guest
Mä olen kadottanut 666 - yhden levyn joka harmikseni ei ole löytynyt oikein mistään. Cd-r katosi mun levykokoelmasta. Niin on kai varmaan 5 muutakin levyä kadonnut ja puolen tusinaa sen lisäksi lainassa. Mitä sulla on hukassa? Kiukuttaako? :angry: :crybaby: :panic:
Avatar
#2 • • Hempp@ Guest
Sash! - Life Goes On promoversion onnistuin hävittelemään.
Voi sitä tuskaa.

Onkos muuta...?

Noh, nykyään CD-hyllyni näyttää niin räjähtäneeltä etten uskalla sitä edes siivota jos paljastuukin että olen hävitellyt läjäpäin levyjä.
Tieto lisää tuskaa.
Avatar
#3 • • Homegrove Guest
Joku 5-10 kasettia Leena Lehtisen Sounds like trouble-ohjelma nauhoituksia 90-luvun puoliväliltä. Ääääks. :(
Avatar
#4 • • ERROR Guest
Tätä en varsinaisesti kadottanut:

Deeper Shades Of Hooj vol. 3 CD 2

Ostin tämän tuplalevyn 3 vuotta sitten Tukholmasta Saturn Returnista. Paikallinen levykauppias oli aika "korkealla henkisellä tasolla" ja ystävällisesti jätti laittamatta tämän toisen levyn koteloon. Koska oli kiire laivalle en tietenkään katsonut oliko kaikki kunnossa. Ja kuittiakaan en onnistunut siinä darrassa säästämään. Joten kotelo ja loistava ensimmäinen CD kyllä koristavat hyllyäni.

Vitutus oli kyllä massiivinen kun laivalla sitten huomasin tilanteen. Seuraavan kerran tuli Ruotsiin lähdettyä vasta vuoden päästä tästä tapahtumasta eikä intoa riitelyyn oikein ollut.

En sen jälkeen kyllä ko. kaupasta mitään enää osta ikinä!
Avatar
#5 • • Edited Individual Guest
No tää nyt ei ole kauhean paha, mutta pari vuotta sitten oli mulla cd-r:llä poltettuna yksi Radio Unity, joka alkaa jollain ambientimmalla remixillä Chicane:n Saltwaterista.
Olen kyllä kyseisen ohjelman tiedot löytänyt clubunity.org:ista, mutta ladattavassa muodossa ohjelmaa valitettavasti ei löydy ( ainakaan vielä ).
On vaan aika helmi miksaus ja oli silloin täynnä uutta ( siis minulle uutta ) ja jännittävää musiikkia.
Siis tämä:

http://www.djorkidea.com/radio/index.php?radioDate=010227

Muuten on kyllä aikalailla kaikki levyt levyhyllyssä joiden pitääkin. Eikä toi em. nyt niin kauhea menetys ole.
Enemmän ihmetyttää missähän mun Dimmu Borgir:in Stormblåst levy mahtaa olla?
Edit: Ja tarkempi vilkaisu tuonne bläkkisosastolle paljastaa, että omalla paikallaanhan se.


:confused:
Avatar
#6 • • SnoXn Guest

Joku 5-10 kasettia Leena Lehtisen Sounds like trouble-ohjelma nauhoituksia 90-luvun puoliväliltä. Ääääks. :(



Sama juttu + säkillinen tripatti-nauhoituksia.
Avatar
#7 • • :t:c: : : Guest
Joskus vuonna X tampereella oli Villassa bileet.. Tapahtuman aikana kaverin toyotaan mentiin sisälle ja soittimen mukana lähti meitsin 'California Dreaming' -kokoelma vuosimallia 1993, joka on kyl vituttanut isosti. Sinkkuversioina kaikki biisit, joita ei irtonaisina löytäny mistään. Voi vi#un varas-sedät!

t/l

1 Tranquility Bass Camtamilla (6:49)
2 Elements Of Trance A Taste Of Your Own Medicine (The Midi-evil Mix) (12:02)
3 Hawke 3 Nudes (Having Sax On Acid) (8:24)
4 Island Universe Energize (5:28)
5 Aquatherium Feelin' Real Good (Aqua?s Trance Mix) (5:00)
6 Single Cell Orchestra Transmit Liberation (9:41)
7 Young American Primitive The Reality Of Nature (6:14)
8 Up Above The World Straight Up Caffeine (7:35)
9 Daisy Glow Theme From Daise Glow (8:38)
10 Ultraviolet Catastrophe, The Funk You Very Much (Hydroponic At Dawn Mix) (5:28)

Joo ja Infekto vois palautella kans muutamat ceedeet. Ja kirjat. Ja kai jotain leffojakin ;D
Avatar
#8 • • NS Guest

No tää nyt ei ole kauhean paha, mutta pari vuotta sitten oli mulla cd-r:llä poltettuna yksi Radio Unity, joka alkaa jollain ambientimmalla remixillä Chicane:n Saltwaterista.
Olen kyllä kyseisen ohjelman tiedot löytänyt clubunity.org:ista, mutta ladattavassa muodossa ohjelmaa valitettavasti ei löydy ( ainakaan vielä ).
On vaan aika helmi miksaus ja oli silloin täynnä uutta ( siis minulle uutta ) ja jännittävää musiikkia.
Siis tämä:

http://www.djorkidea.com/radio/index.php?radioDate=010227



Multa pitäis löytyä toi minidiscillä..

Itse koin kauhunhetkiä, kun auton stereo nielaisi Unity 5 chillout kasetin, ja kun nyin sitä pois se napsahti poikki. Onneksi sen sai kuitenkin liimattua kuntoon.
Avatar
#9 • • mekaanikko Guest
Vuosien varrella on mystisesti kadonnut erinäinen määrä levyjä, eniten ehkä vituttaa Fusen Dimension Intrusion -tuplavinyylin katoaminen (en tiedä miten ja missä enkä edes tarkalleen että koska tämä on tapahtunut, aikanaan vain huomasin että levyä ei löydy mistään).

Vähemmän mystisesti katosi keväällä läjä vaihtoehtoisempaa suomihiphoppia (Serkkupojat, Tono Slono, Kemmuru, Palasina ym.) kun unohdin levykassin bussipysäkille. Onneks ei ollu kuin joku about 8 levyä joista olen nyt kolme onnistunut kalastamaan takaisin.

Joitain levyjä on varastettukin, kerran keikalla illan toinen DJ ilmeisesti oli käynyt plokkaamassa omaan laukkuunsa joitain lättyjä. Onneks ei mennyt muita merkittäviä kuin Cutty Ranksin Limb by Limb DJ SS:n remiksaamana, jota vielä oli silloin kaupoissa kun tämä tapahtui joten sai korvaavan hankittua tilalle.
Avatar
#10 • • kytkönen Guest
Joo on kadonnut erinäinen määrä levyjä... Onneksi en ole lainaillut vinyylejä lainkaan, mutta erinäinen määrä CD:tä on jäänyt lainateilleen :right:

Myöskin nivaska oldskool speed garagea on hukkunut :crybaby: niillä oli tunnearvoa, jossei muuta :D
Avatar
#11 • • serotonot Guest
ekana tulee mieleen Elevator to Hell - Sleep Experiments part 1-3

kotelo on edelleen levy-hyllyssä, mutta levy on kadonnut jonnekin.
Avatar
#12 • • Edited ken-guru Guest
Mulla on kadonnut Jeff Millsin "Live in liquid room" miksaus jonnekin tänne Ouluun. Joskus lainannut jollekin kaverille ja sen jälkeen sitä ei oo näkyny :/

Muutamat tutut olen kyselly läpi mutta eipä näy. Hitsit.

Ah joo toinen mitä kaipaan on mun Green Velvetin "Flash". Ko. lätty oli belgialainen prässi (sellanen ruskea sleeve ja tähtiä siinä tais olla). Tuo tais kadota jossain välissä mun lukuisten muuttojen yhteydessä.

Niin joo, näistä viisastuneena tilasin tuossa vuosi sitten ison läjän tarroja joissa lukee mun yhteystiedot. Ehkäpä se auttaa jonkin verran jos joskus vielä hukkaan levyjäni :)

Edit: toinen levy ja tarrat
Avatar
#13 • • Jone Guest
- Sven Väth: The Harlequin - The Robot And The Ballet-Dancer

Katoamis-, tai tässä tapauksessa tuhoutumisvuosi oli -95 ja olin viettämässä vaihtarivuotta Jenkeissä. "Isoveljeni" ei erityisemmin pitänyt vanhalta mantereelta mukanani tuomastani astetta erikoisemmasta musiikista, nappasi ko. platan itselleen ja poltti sen pihalla. Harmittaa vieläkin samperisti.

- Moby: Everything is wrong (2CD)
sekä
- Moby: Everything is wrong - The Remixes (2CD)

Lainassa eräällä tytsyllä, jonka kanssa lyhyesti heilastelin teinivuosinani. Olen koittanut kalastella takaisin tekstarein, mutta oikeastaan jo luopunut toivosta. Närästää raskaasti, koska noi platat oli mulle hyvinkin rakkaat.

- 80-luvun alkupuolen hiphopia sisältänyt kokoelmalevy a'la Anttila

Kokoelman nimeä en muista enää ja rahallinen menetyskin taitaa olla n. euron luokkaa, mutta levylle oli heitetty hiphopklasareita ihan koko rahalla ja enpä tiedä mistä ton kalastaisin itselleni uudelleen. Levyni nykyinen omistaja on eräs suomalainen ohjaaja, joka lainasi sen ja ilmoitti myöhemmin ettei aio palauttaa sitä.
Avatar
#14 • • -orion- Guest

Joskus vuonna X tampereella oli Villassa bileet..



Ettei sattunut oleen Spheres? Jäi kyllä ihan kipeet muistot äijän setistä sieltä. Ja kun sillon ei ollu mitään Platinumeja mihin olis voinut hehkuttaa, niin pakko kai sitä tälleen offtopic johonkin on kehua :)
Avatar
#15 • • drS Guest
system f - out of the blue ja veracocha - carte blanche CDsinkut pöllittiin joskus yläasteaikoina.. vaikka ko. biisit ovatkin nykyään melko kuluneita ja originaalit versiot olen onnistunut hankkimaan muilla levyillä, niin kyllä silti v*tuttaa koska kyseessä ovat kuitenkin mulle henk.koht. ne kaksi parhainta kiksuraitaa ikinä.
Avatar
#16 • • Roz Guest
Penkkareissa roudasin isolla vaivalla PA:n ja levyni luokkaan ja paukutin musaa. Kiitokseksi tästä joku ryösti ainakin Jori Hulkkosen The Spirits Inside Me -levyn ja pari hyvää teknokokkaria. Kyllä pistää vituttaen edelleen, etenkin tuo Hulkkosen plätty. :mad:
Avatar
#17 • • Juki54 Guest
Tieston In Search Of Sunrise 3 on joskus kadonnut auton siivouksen yhteydessä :sad: Kannet löytyy mut levyä ei :(
Avatar
#18 • • espoo_rumpshaker Guest

Mulla on kadonnut Jeff Millsin "Live in liquid room" miksaus jonnekin tänne Ouluun. Joskus lainannut jollekin kaverille ja sen jälkeen sitä ei oo näkyny :/



Same here! There must be a black hole somewhere in Finland sucking all Liquid Room CD's to it's metaphysical center...

Otherwise I only lost my 12" copy of Wiseguys - Ooh La La on Wall of Sound, which doesn't bother me much cause the track was played to death soon after...
Avatar
#19 • • :t:c: : : Guest

Joskus vuonna X tampereella oli Villassa bileet..



Ettei sattunut oleen Spheres? Jäi kyllä ihan kipeet muistot äijän setistä sieltä. Ja kun sillon ei ollu mitään Platinumeja mihin olis voinut hehkuttaa, niin pakko kai sitä tälleen offtopic johonkin on kehua :)



Hehe kuul et tollanenkin setti on jääny mieleen, mut toi tais olla myöhempään, joskus ehkä 1998 toi spheres. Sillon tuli vielä ihan kunnon trancesettiikin :D Heti muistuu mieleen ihan viisuja mitä tuli soiteltuu <3 :D

Mut joo, toi varkaustapaus tapahtu paljon aikasemmin.. Ehkä 94-95 hujakoilla.
Avatar
#20 • • MikkiHiiri Guest
Hausmylly - Ensimmäinen Schysteemi 12" :sad:
Juggernaut - Don't Fuck With A Ruffneck 12" :sad: