housea blankossa pe 6.8 (turku)

9 posts, 1 page, 1,306 views

Avatar
#1 • • Edited miikkah Guest
diskomassive dj's @ blanko
pe 6.8

housebaari vailla vertaa. mukana parhaat uudet lätyt lontoosta & ibizalta.

21:30 - 23:30 dj kink (housea + funkkia yms)
23:30 - 02:30 dj halla (housea)


ilmainen sisäänpääsy. saundi terassilla. blanko, aurakatu 1.

--
what happened? :hah:
latest mix: sunset sounds
Avatar
#2 • • Päiväkoti HQ Guest
UMF samaan aikaan. Sori pojat.
Avatar
#3 • • burdock Guest
kyllä blankoon aina porukkaa riittää... ja umfhan tuo kaupunkiin (toivottavasti) väkeä muutenkin, jotka saattaa pistäytyä muuallakin. lisäksi on noita frisbee ulkomaalaisia, joilla näyttää olevan menopäällä :D
Avatar
#4 • • jUSSi Guest

UMF samaan aikaan. Sori pojat.



jep, ja toisten biletopikkiin ei tulla mainostamaan omia kemuja, ei vaikka tähtenä olisi itse Jeesus ja paikkana Taivas.
Avatar
#5 • • kink Guest

lisäksi on noita frisbee ulkomaalaisia, joilla näyttää olevan menopäällä :D



Ai niitäkö ne on, kun mä oon ihmetelly että mikä ihmeen kuhina siellä kupittaanpuistossa käy:)
Avatar
#6 • • miikkah Guest
Kupittaan Kesä-Kuhinat (R)

kyllä tähän maahan (ja kupittaan puistoon) aina yksi festari lisää mahtuu.
Avatar
#7 • • miikkah Guest

lisäksi on noita frisbee ulkomaalaisia, joilla näyttää olevan menopäällä :D



:D ok, nyt minäkin ymmärrän mistä on puhe.

muutaman kymmenen hengen porukka heitteli tuossa puolilta öin aurajoen yli frisbeitä. pari kertaa meni lyhyeksi ja joku sukelsi perään.

(sen jälkeen koko porukka siirtyi donnalle tanssimaan ja 'tanssimaan'. välillä mm. letkajenkkaa laivaa ympäri pleasure from the bassin tahtiin. )

:scared: party squad from heaven and hell.. meno päällä, juu. saas nähdä miten illalla...
Avatar
#8 • • cinnamon Guest
Jaahas,tätä vois kokeilla... :heart: Eipä oo taas käyty Blankossa piiiitkään aikaan.. :( :( :(
Avatar
#9 • • miikkah Guest
tervetuloa!

tänään on sikäli spessu-viritykset blankossa, että seinää on avattu siitä dj-nurkan vierestä ja kamat on suunattu ulos terassille päin. terassilla on myös lisäkaappi tai -pari saundia tukevoittamassa.

kadun toisella puolella ja sillalla voi sinällään olla hauska kakofonia, jos/kun yhtä aikaa puskee ääntä blankosta, donnalta ja samppalinnan terassilta. :D ...ja turussa kun ei tapahdu ikinä mitään...

(saa muuten tulla moikkailee, jos ehtii & huvittaa :))