Spiritism 4 (Hard NRG & Freeform)

41 posts, 3 pages, 8,274 views

nomic

Posts: 4,120

#21 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
ääh ärsyttää mul on modeemi ja täl en ala imuttaa mitää...*uuh*
haluisin kyl kuulla ton ku katoin palautetta niin paljon positiivista on tullu juu...
mutta kunhan joku frendeistä hakis ton mulle ja sitten kun saan ton käsiini voin itekki vähä antaa palautetta...ite oon just säätäny setin mis on melkoisia klasareita...mut sitä en kyl laita nettii ku vaihdot on mitä on *nauru* just tollain että nauhoitus päälle ja katoin jotaki biisejä mitkä sopis yhtee*hih* ...mutta kyl kiinnostaa...eli täytyypä soittaa jollekkin frendille että hakis ton...
Orfeus

Posts: 5,872

#22 • • Orfeus

RaveolutioneR:
Onko mahdollista saada 3 ensimmäistä settiä, mä raukka ku olen missannut ne. *nyyh*



Jooh kyl mul noi talles on kaikki, voin lahettaa cd:lla jahka paasen takas suomeen (7.7) tai sit voin tuoda tonne sade weekendiin, ainkin Perjantaina oon paikalla:)

Pist vaik mailii osotteeseen [email protected] ni kattellaa lisaa!

Kiitti kaikille palautteen antaneille ja muillekkin tiedoks et jos ei modeemil haluta ladata ni posti kuljettaa setin cd:lla parin euron hintaan eli mailii vaan tuleen jos kiinnostaa:)
Howdy

Posts: 7,955

#23 • • Howdy Oldie
Erittäin hyvä kyllä ... tääl on paljon hyvii settei .. ja mä oon kännis .. parempi kait antaa olla tän kirjoittelun ... en mä perkele mitään järkevää saa kirjotettua kuitenkaan .. *nauru**piis*

--
Käpy vailla vertaa

Orfeus

Posts: 5,872

#24 • • Orfeus

nomic:
ääh ärsyttää mul on modeemi ja täl en ala imuttaa mitää...*uuh*
haluisin kyl kuulla ton ku katoin palautetta niin paljon positiivista on tullu juu...
mutta kunhan joku frendeistä hakis ton mulle ja sitten kun saan ton käsiini voin itekki vähä antaa palautetta...ite oon just säätäny setin mis on melkoisia klasareita...mut sitä en kyl laita nettii ku vaihdot on mitä on *nauru* just tollain että nauhoitus päälle ja katoin jotaki biisejä mitkä sopis yhtee*hih* ...mutta kyl kiinnostaa...eli täytyypä soittaa jollekkin frendille että hakis ton...



Pistin sulle mailii ja Wintermute 33min kohalla soi Etienne Picard - Get Up (Beatfactory rmx)
Wintermute

Posts: 170

#25 • • Wintermute peacemaker

Spirit:
ja Wintermute 33min kohalla soi Etienne Picard - Get Up (Beatfactory rmx)



Tänks! *hymy*

--
"The Tragedy of our times is that we may get exactly what we wanted."

nomic

Posts: 4,120

#26 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
Lou Cypher Project - Famine tää on mun mielestä ehkä koko setin paras biisi!
ja outro oli hyvä (tipahdin kun kuulin sen ekan kerran)*iloinen*
joo tais loppu puolella kuulua vähän kopotikopia mutta ei se menoa haitta kun miksaus on kohdallaan ja muutenkin tää on hyvä setti mitä jaksaa kuunnella monasti *hih*
eka biisi ei oikein iskeny (en muista kenen se oli) mutta muuten setti oli loistava...
alku olisi ehkä saannut olla vähän rankempi...no se on mun mielipide jne...
mutta muuten antaisin ehkä jotai... 8.5
mä tykkäsin siitä että bpm nousi yhtäkkiä niin korkeelle mitä mä laskin niin jotai tämmöistä:
158 - 190 suurinpiirtein eli on se hurja! *nauru*
mutta en osaa oikeastaan mitenkää mitää rakentavaa palautetta antaa... *vink*
Orfeus

Posts: 5,872

#28 • • Orfeus
Kiits, huomen mixaan uuden freeform mixin joka tulee näillänäkymin vain cd myyntiin mutta siitä lisää jahka on valmis*iloinen*

[muokattu 31.10.2003 02:18]
typ0

Posts: 1,892

#29 • • typ0 syntax error
hei miksi tulee page cannot disaplayed tai jotain =o

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

Chatte

Posts: 4,085

#30 • • Chatte Team Teknolipat :)
Mä en saa myöskään linkkiä auki *hmph*... aaaaapuuuvaaa! *nyyh* Haluisin kovasti kuunnella tän!

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

Orfeus

Posts: 5,872

#31 • • Orfeus
*nauru* Eipä oo ihme ku ei toimi! Just poistin ton paripäivää sitte ku on jo aikasta vanha mutta saan toki back online eli tänää tossa 12 jälkee voi koittaa uusiks, sillo pitäs toimii:)
Orfeus

Posts: 5,872

#32 • • Orfeus
Noniin, back online*joo*
xavier

Posts: 2

#33 • • xavier
kuuntelin ite ton ja se oli todella hyvä setti...*plur**plur*

--
when you know enough, things become simple

Nepenthe

Posts: 141

#34 • • Nepenthe
*super**pihkassa**joo*

Riittääkö toi vai tarkennetaanko? Musta tää on Orionin On the Rokksin ohella paras mp3-polkkamiksi minkä olen kuullut, ja väitän kuulleeni niitä aika monta *vink*. Mukava sekotus uutta ja vanhaa, biisit toimii (melkeen kaikki) tosi hyvin yksin ja kokonaisuutena, fiilistä ON.

Saatasko tälle kaverille jo vähitellen keikkaa?

/|/|

P.S. Maanisobsessiivisena trainspottaajana kiitän oikeen erityisen paljon tosta tracklistasta.*iloinen*

[muokattu 6.11.2003 16:28]
Orfeus

Posts: 5,872

#35 • • Orfeus
Kiitos paljon! Mielestäni toi on Hard NRG classicsin kans paras mixi mitä oon tehny joskin pari vaihtoo ois voinu sujuu vähä paremmin! Sulle varmaa maistus mun uus freeform setti myös? Ja ainakin yks keikka ensvuoden puolelle on jo tiedos(ite mukana järkkäämäs niit bileitä)
Nepenthe

Posts: 141

#36 • • Nepenthe

Orfeus:
Kiitos paljon! Mielestäni toi on Hard NRG classicsin kans paras mixi mitä oon tehny joskin pari vaihtoo ois voinu sujuu vähä paremmin! Sulle varmaa maistus mun uus freeform setti myös? Ja ainakin yks keikka ensvuoden puolelle on jo tiedos(ite mukana järkkäämäs niit bileitä)



Mä ainakin väännän itteni tonne kuulemaan, jos vaan valtio mut laskee *vink*.

/|/|
Orfeus

Posts: 5,872

#37 • • Orfeus
Pahoittelen, jouduin poistaan tän serveritilan puutteen vuoksi*possu*
Yoni

Posts: 440

#38 • • Yoni Tyhmä Vartija!

Orfeus:
Pahoittelen, jouduin poistaan tän serveritilan puutteen vuoksi*possu*



AAAAAAAAAAAAARGH!!!!!!!! *nyyh*
Orfeus

Posts: 5,872

#39 • • Orfeus
Voin kattoo josko saan ton viel joskus jakoon sillä cdllä mul se viä on:)
Jinski

Posts: 2

#40 • • Jinski
Joo tämähän pitää laittaa heti imuun kunhan oman koneen ääreen pääsee.. näyttäs melko hyvältä ;)

tai sitte ei laitetakkaan :P

[muokattu 6.2.2004 18:01]