Super Blackstone Bros - Level 1 (electro)

6 posts, 1 page, 1,103 views

Avatar
#1 • • Tempo Guest
Tempon ja Koneismon yhteistyöprojekti. Tasohyppelyelektroa. Puhesyntsana toimii Euroword :D

Kommenteja kiits. Linkki:

Super Blackstone Bros - Level 1
Cutoff

Posts: 14

#2 • • Cutoff
kappas, tää tuli tännekki.

Siis mustahan tää on ihan pirun hyvä. Normaalisti videopeleille flirttaileva elektro on paskaa (poislukien Huoratron). Täs on hyvä groove ja tosi napakat soundit. Bassoa ehkä puuttuu ja tota bassosoundia pikkasen säätäisin, mut puhesynajutut toimii mainiosti ja muutenki ihan hullun menevä träkki.
Avatar
#3 • • H_Lecter Guest
Jees, oikein toimiva ja menevä. Biitti varsinkin saa pään nytkymään. Yksi elementti minkä itse muuttaisin, niin basso. Tollasen junkkabasson kun korvais jollain tiukalla perinteisellä elektrobassolinjalla ni vois rokata paremmin.
Avatar
#4 • • Taikakimi Guest
Ihan kivoja piipityksiä ja sätkätyksiä. Noin puolentoista minuutin kohdalla tosin loppui oma kärsivällisyyteni kun biisi ei mennyt yhtään mihinkään ja mitään ei tapahtunut. Hyvä tekno mut huono biisi.

Bonusta "electrou"-vokooderista, härskiä, sanon minä :D
Avatar
#5 • • Zeraf Guest
Epäasiallista meininkiä! Tää on oikeesti kova. Eka häiritsi vähän toi biitti kun se on niin suora, mutta ketaleet, tajusin kotvan kuluttua että sehän potkii suoraan maaliin. Maaliin pääsee nopeiten kun pistää linjat suoriks ja ottaa tarpeeks vauhtia, oikein. *Painaa jälleen Play-nappulaa* Joo siis pojat, kele, mun mielestä toi junkka basso sopii tähän kuin nakutettu, muutenki tulee vähän junkkafiilis. Kyllä tällä saa jurommanki perseen liikkumaan. Ou jeah, tää on kieroo, menkää tekee lisää jookosta. :hearts:
Avatar
#6 • • Zeraf Guest
Ja laittakaa ton H_Lecterin naamataulu sit levyn kanteen!