to 5.8.04 :: sonar pres. Aurinko - sunset @ paviaani, turku

15 posts, 1 page, 2,147 views

Avatar
#1 • • ^sonar^ Guest
sunset.jpg


Viimeiset Auringot Paviaanissa!

Torstaina 5.8.2004 klo 18-02
Paviaani (humalistonkatu 17, turku)
Liput 3eur / 4eur klo 22 jälkeen.
:: Runway Bowling Partyn ennakkolipulla puoleen hintaan sisälle! ::


Bisse, siideri & salmari 2,5eur koko illan!
k-18

18:00-19:15 :: t.tigr
19:15-20:30 :: cinnamon b2b lank
20:30-21:45 :: nitro
21:45-00:30 :: ateah fall b2b seb b2b unik
00:30-02:00 :: negatiivi & positiivi


<3

- olli & tontsa
http://www.jatkot.org/sonar
http://www.mentalclub.tk
Avatar
#2 • • mrt Guest
Kyllä tänne pitäis melkein raahautua! Tuo tripla-setti kiinnostaa kovasti... :)
Avatar
#3 • • RaisuSport Guest
ai nämä on jo viimeiset..? tässähän ihan liikuttuu. tulen kyynelehtimään tuoppeihinne ja vollottamaan bilispöydän vetiseksi. kiitos jo tässä vaiheessa loistobileistä :heart:
Avatar
#4 • • JussiS Guest
HUOM!!
Ennakkolippuja RUNWAY-tapahtumaan myynnissä täällä! Ostamalla Runwayn ennakkolipun, saat sisäänpääsyn tänne puoleen hintaan! Halpaa kuin makkara, mutta menee paremmin päähän \o/
Avatar
#5 • • mental.club Guest
Myös Mental Starterin ennakkolippuja myynnissä torstaina!
Lippuja saat ostettua Auringon lipunmyynnin yhteydessä.
Avatar
#6 • • Lank Guest
Jahas pian juhlistetaan viimeistä kertaa tänä kesänä torstai-iltaa mukavissa merkeissä paviaanissa.
Juhlan kunniaksi tulossa pelkästään loistavaa musaa heti alusta alkaen 18.gif
Avatar
#7 • • rhedlund Guest
plää, väliin jää kun on koulussa uusintoja perjantaina :( ei edes loistavimmat bileet pystyis kompensoimaan sitä vitutusta jos feilaisin krapulan takia tentin...pärse
Avatar
#8 • • Lank Guest

plää, väliin jää kun on koulussa uusintoja perjantaina :( ei edes loistavimmat bileet pystyis kompensoimaan sitä vitutusta jos feilaisin krapulan takia tentin...pärse



Neitien puhetta :scared:
Avatar
#9 • • Laite Guest

plää, väliin jää kun on koulussa uusintoja perjantaina :( ei edes loistavimmat bileet pystyis kompensoimaan sitä vitutusta jos feilaisin krapulan takia tentin...pärse


Neitien puhetta :scared:


Ja mulle soitettiin just, että perjantaina 6:00 alkaa duunit :D
Eli nää jää kyllä nyt väliin...
Avatar
#10 • • Seb Guest

Ja mulle soitettiin just, että perjantaina 6:00 alkaa duunit :D
Eli nää jää kyllä nyt väliin...



Miten niin? Suoraan duuniin vaan Nesteen aamukahvin kautta, niin teet varman vaikutuksen ;)
Avatar
#11 • • Lank Guest

Ja mulle soitettiin just, että perjantaina 6:00 alkaa duunit :D
Eli nää jää kyllä nyt väliin...



Miten niin? Suoraan duuniin vaan Nesteen aamukahvin kautta, niin teet varman vaikutuksen ;)



neste ja kahvi. Kuulostaa defalta :D
Avatar
#12 • • RaisuSport Guest
No höh! Koulun takia et ole tulossa torstaina neonvalojen välkkeeseen? Viimeistä kertaa paviaanissa? :right: Aivan, Neitien puhetta...

Ja Laite, olen tulossa samaan vuoroon kanssasi, tuskin olet ainoa joka voisi kääriä silmäpussinsa rullalle perjantaiaamun valjetessa uudella motarilla. Tämä on käsky, molemmat Paviaaniin.
Avatar
#13 • • Elohopea Guest
Että taas olisi mahdollisuus ylittää itsensä ihan totaalisesti....ja viimeistä kertaa....hmm...vahvan harkinnan paikka....ei Seppo mua kuitenkaan sinne sisälle päästä! Väittää etten ole tarpeeksi Gary Oldmanin näköinen vaikka aina niin väitän! :D
Avatar
#14 • • draft Guest
tänään sit viimiset. :panic: mut otetaan siitä ilo irti! kaikki mukaan! vasen jalka, oikee jalka. hyvä! :)
Avatar
#15 • • Jace Guest
täällähän voisi tulla piipahtamaan..