JUJU | PAREMPIA LEVYJÄ

24 posts, 2 pages, 3,342 views

Avatar
#1 • • Edited juju Guest
jep,

parempia levyjä - siis niitä, jotka on ainakin mulle tippunut erityisen hyvin viime aikoina. toivottavasti maistuu teillekin :)

tracklist:
--
01. TIEFSCHWARZ FT. ERIC D. CLARKE: blow [international deejay gigolos]
02. SINEMA: confusion, phunk investigation remix [island]
03. TIGA: pleasure from the bass [pias]
04. ALEX NERI: housetrack [tenax]
05. SHINY GREY: why, wally lopez vocal mix [vendetta]
06. DANNY HOWELLS: jamloops vol. 2: sex machine [sexonwax]
07. ERICK E: make you smile [little mountain]
08. FILTERHEADZ: yimanya, tdr remix [additive]
09. STEVE ANGELLO & SEBASTIAN INGROSSO: yo yo kidz [refune]
10. DIRK TECHNIC: i love you, pfn remix [10 kilo]
11. AUTOTUNE: keep it wrong [fumakilla]
12. INFUSION: do to you (in '82)
Avatar
#2 • • JAYeL Guest
taakii shittii. :excellent: menee mukavadti ilta jos toinenkin tän parissa! tnx!
Avatar
#3 • • :t:c: : : Guest
Juuson tracklisting on kyl kohdallaan! Kuunnellaas myös ^__^
Avatar
#4 • • pinnie Guest
Heh, tracklisti näyttää alusta aivan samalta kuin omat viimeaikaiset ostokset, kuunnellaanpa :)
Avatar
#5 • • KarriN Guest
hyvin potkii! helvetin tyylikkäät biisit ja jo tutuksi tulleet tarkat ja näppärät vaihdot.
Avatar
#6 • • UzU Guest
pirun hyvää! oikein mun makuun (:
Avatar
#7 • • Homegrove Guest
Excellent gay house music. :D
Avatar
#8 • • Aulis_G Guest
Tämäpäs oli vallan mukava miksaus. Varsinkin aloitusraidasta propsit :)
Avatar
#9 • • juju Guest

Excellent gay house music. :D



kiitti hannu ja kaikki muutkin :excellent:

ja tosiaan niille jotka ei jaksa miksausta ladata progeövereiden pelossa: ei o progee! ...tai riippuu tietty kuka määrittelee ;)

ps. annan pusun sille joka kirjottaa ekana yli yhden rivin palautteen.

pps. ihan vaan hannun varalta: jo jätetyn viestin muokkauksia ei lasketa.
Avatar
#10 • • UzU Guest


ps. annan pusun sille joka kirjottaa ekana yli yhden rivin palautteen.



Tää pitää kato tulkita niin, että jengi suorastaan mykistyy kuulemastaan.
Avatar
#11 • • KarriN Guest

[
ps. annan pusun sille joka kirjottaa ekana yli yhden rivin palautteen.



nyt tarvitaan kenjido okirua!

-K
Avatar
#12 • • juju Guest

[
ps. annan pusun sille joka kirjottaa ekana yli yhden rivin palautteen.



nyt tarvitaan kenjido okirua!

-K




totta!

*jää odotteleen että okiru palaa PROGEmökiltä ja kirjottaa parin sivun syväanalyysin*

mut sillä välin joku muu vois kyllä rikkoo sen yhden rivin rajan :excellent:
Avatar
#13 • • crysaz Guest
lasketaanko
rivinvaihdot?

<pilkunviilaus>
entä mikä on määritelmä kadesta rivistä jos rivinvaihtoja ei lasketa? visuaalinen leveys ei ole ainoa mikä määrää rivin pituuden. eri selaimet muodostavat sivun eri tavalla noudattaen ensisijaisesti käyttäjän määrämiä asetuksia. lynx (konsolipohjainen tekstiselain) näyttäisi rivinvaihdottoman lauseen/kappaleen koko ruudun levyisenä. 1280x1024 resoluutiolla tämä tarkoittaa aika monta sanaa.
</pilkunviilaus>

komentteja setistä tulee heti, kun saan sen siirrettyä netittömään kotikoneeseen kuunteluun. avausraita vaikuttaa kiintoisalta.
Avatar
#14 • • okiru Guest

[
ps. annan pusun sille joka kirjottaa ekana yli yhden rivin palautteen.


nyt tarvitaan kenjido okirua!



Muah! :laugh:

Jos ei sentään paria sivua tule, mutta koitetaan muutama rivi laittaa. :)

Elikäs Jujulta taas pitkästä aikaa uutta miksausta ja selvästi mies sivistänyt itseään Hollannin matkallaan. Elektroo tuntuu setti sisältävän runsaasti ja itselleni kyseinen tyylisuunta tällä hetkellä ei ole järin suuressa suosiossa. Huonoimmat raidat olivat 02 ja 08. Muut meni siinä sivussa semihyvin. Tarkkaa cuettamista ja hyviä biisivalintoja pareiksi niin yksilöllisesti ja kokonaisuutta ajatellen.
Se, että Juju haluaa mainostaa itseään en_ole_enään_progemiäs_ tajutaan viestistä nykyään selväna faktana (ainakin toivottavasti ;) ). EI sun nykysaundis oo liikaa mulle suunnattu, mutta soittaa osaat ja enköhän sun tahtiin sheikkais pyllyy bileissäkin. Vanha Juju on mennyttä - tervetuloa takaisin tuoreen saundis kanssa. :)

PS. Voisikko soittaa progee mulle kuitenkin privaatisti, maksan hyvin? *hymiöjokakieriikutenneyhetsiististuolklubitukses*
Avatar
#15 • • Milla Lehto Guest
tämä vaikuttaa hyvälle :heart:
palautetta huolellisen kuuntelun jälkeen (enemmän kuin yksi rivi ;) )
Avatar
#16 • • SiriusX Guest
Joop, on tullu kuunneltua useemmin ku kerran :excellent: ! Tommonen alkupään killer-bassline-elektrohärpätys putoo muhun kyllä ihan täböllä; lähti alusta alkaen erittäin maistuvasti. Biisi 23 min. eteenpäin on erityisen mainio, samoin kuin 45 min->pari biisii, joskin setin "pahin" laukka sattuukin just siihen!
Miksailus ei tietenkään mitään sen kummempia niinku osasin odottaakin..

Useemmin tämmösii ulos, kiitos!!
Avatar
#17 • • e-cho Guest
Vau, ei voi olla huono miksaus, kun sisältää pari biisiä myös omista charteistani (Shiny Gray & Angello/Ingrosso). Joutuu siis laittaa valumaan. :)
Avatar
#18 • • sixtus Guest
Tästä diggasin myös minä! Alun biisit tosin ei ollu mitää kovin kummosii mut kaks viimestä kolmannesta osu ja uppos..Kiitos!

edit: pieni hehkutus vielä Howellsin biisistä: täydellistä tunnelmointia :hearts:
Avatar
#19 • • Milla Lehto Guest
no niin nyt on tullut tämä muutaman kerran kuunneltua.

kivasti rullaa miksaus fiiliksestä toiseen ja pitää tyylin otteessaan. itse lämpenin eniten näihin lopun raskaampiin raitoihin. yleisesti tämä kama toimii varmasti tanssilattialla :)

miksaus on tarkkaa ja hyväällä paineella pistät aina seuraavaa tulemaan. alkupuolella mun korvaan muutama heikompi vaihto, mutta miksaus tiivistyy hyvin loppua kohti.

hyvä kokonaisuus kyllä :heart:
Avatar
#20 • • juju Guest
yli 1000 katselukertaa :eek:

kiitos paljon kaikille palautetta tähän mennessä antaneille (ja muillekin jotka on jaksanut tän kuunnella!), lämmittää mieltä huomata ettei tullut ainakaan yhtä paskaa miksausta tehtyä kun viimeks :D

alkupuolella mun korvaan muutama heikompi vaihto, mutta miksaus tiivistyy hyvin loppua kohti.



tästä on pakko kysyä, että tarkotatko noilla heikommilla vaihdoilla ihan teknisiä seikkoja vai biisien yhteensopivuutta vai mitä? kun mun mielestä ne rapailut - siis laukat ihan suomeks - parissa vaihdossa oli lähinnä siellä loppupäässä...?