Lyhyemmin sanottuna, käyttäkööt vaan cd:tä tai tietokoneita jos haluavat, mutta en minä halua olla millään lailla osallisena siihen.
102 posts, 6 pages, 14,251 views
Initially I will bring my own, but would appreciate any promoters that read this and have budget to either hire or buy, to supply 2-3 of them, eventually my technical rider will change and any one with questions can send either an email to my office or speak to my road manager direct. Please note that Pioneer/Denon or other makes of cd decks will not be used, furthermore technical 1210?s will still be needed.
En tiedä olenko vainoharhainen, mutta mun mielestäni tässä kyllä haiskahtaa vähän rahanpoikanen. Eli oliskohan Technics lyöny aimo nipun rahaa pöytään soitintaan promotakseen..
Eipä silti, että mua tämä hirveästi haittaisi, en vaan ymmärrä, että miksi kenenkään pitää sen suuremmin hehkuttaa vaihtavansa vinyylin cd:hen. Samapa tuo millä soittaa, luultavasti molempi parempi.
Clarke ei ole mikään rahanperässä juokseva trendien matkija.
biisit 16/44.1 muodossa, eikä minään kusisina 128 mp3:sina
Kaikki on kun annetaan tarpeeksi rahaa.
Itse laite kyl tuntui aika sudelle. En lähtis kyl tuota soitinta
vielä ostelemaan kaupasta. :(
...and I felt that Final Scratch and Albeton live wasn't for me in terms of interface and sound quality
...and I felt that Final Scratch and Albeton live wasn't for me in terms of interface and sound quality
Sound quality?
Taitaa DC:llä olla vaikkua korvisssa kun luulee vinyylin/cd:n soivan paremmin kuin 24bittinen wave file.
Kaikki on kun annetaan tarpeeksi rahaa.
niin, trance-piireissä näin taitaa olla.
tuntuuks susta oikeesti noin pahalta ajatella et teknojäbille(kin) kelpaa raha?
Cd-levyjen vertaaminen vinyyliin on vähän kuin vertaisi käteen vetoa kunnon panoon ;)
Loppukäyttäjän, eli bilettäjän, näkökulmasta katsottuna tällä ei ole mitään vitun väliä mistä se musa tulee kunhan tulee.