sipitron - tezno (detroit | house | techno)

23 posts, 2 pages, 3,588 views

Avatar
#1 • • Edited mranta Guest
sipitron_-_tezno.jpg


sipitron - tezno [.mp3]


variable bitrate | 70mb | 44:11min


tracklist:

01 titonton duvante - never letting go (dan curtin remix) (residual)
02 lontano - severed funks (factor city)
03 maw electronic - maw electronic danz (maw)
04 sequel - upsolid (re-edit) (sonar kollektiv)
05 underground resistance - codebreaker a1 (ur)
06 carl craig - the climax (planet e)
07 dj skull - the graveyard orchestra (djax up)
08 a hundred birds - jaguar (rhythm mix) (wave music)


joo eli ur ei oikeen äänimaailmaltaan sopinu tohon settiin ja tulikin nopeesti valittua välibiisiksi kun paniikki iski, mutta ajatelkaa kokonaisuutta. :)
Avatar
#2 • • Edited crash Guest
hemmetin kovia ralleja ja hillittömiä skillssejä (jos ei lasketa mainittua ur-sakeilua). kyllä krediitit tälle!

i dig this shit eli kaivan tätä paskaa + peba sheikkaa kovinta :D
Cutoff

Posts: 14

#3 • • Cutoff
eipä tule tällasta kamaa yleensä kuuneltua, mutta tässä on kyllä tunnelmaa.
Tykkään kovasti, joku näissä biiseissä kummasti vetoaa.

edit: paljastan tässä nyt yhden karmean salaisuuden. Joka toisesta tämän mixtapen biisistä (ja aika monesta ur:n housevedätyksestä) mulla tulee mieleen 90-luvun alun tv-sarja 'Hyvät herrat' ja eräs ikivanha Arinan mainos. En tiedä miksi, enkä tahdokaan tietää...
Avatar
#4 • • timppa^ Guest


edit: paljastan tässä nyt yhden karmean salaisuuden. Joka toisesta tämän mixtapen biisistä (ja aika monesta ur:n housevedätyksestä) mulla tulee mieleen 90-luvun alun tv-sarja 'Hyvät herrat' ja eräs ikivanha Arinan mainos. En tiedä miksi, enkä tahdokaan tietää...



Kauppaneuvos Johannes "Underground Resistance" Paukku. :D


sori.
Avatar
#5 • • jUSSi Guest

joo eli ur ei oikeen äänimaailmaltaan sopinu tohon settiin ja tulikin nopeesti valittua välibiisiksi kun paniikki iski, mutta ajatelkaa kokonaisuutta. :)



been there, done that :D

mut loistavaa shittiä! Iso käsi! Tää on just mun äänimaailmaani. Miksaus on hyvää ja setti on kokonaisuudessaan aikas loistava!

Jää playlistille pitkäksi aikaa :)
Avatar
#6 • • pinnie Guest
Maistuu!
Avatar
#7 • • sillu Guest
Kyllä miksaus viimeisen päälle. :hearts:
Avatar
#8 • • kenth Guest
Sopivan lepposta mutta kuitenkin menevää settii, puuttuu vain aurinko, hymyilevät ihmiset ja mansis.
Avatar
#9 • • kimbexx Guest
Kuunneltu jo monta kertaa =) voittaa mun transsi vinyylit... :excellent:
Avatar
#10 • • Lauri Leino Guest
kyllä tällasta mielellään kuuntelee.
miksaus paikoin hieman hätäistä, ei kuitenkaan juuri haitannut.
toiseksi viimeinen biisi on toimiva. `hitit` vähemmälle ;)
keepidup.
Avatar
#11 • • sixtus Guest

eipä tule tällasta kamaa yleensä kuuneltua, mutta tässä on kyllä tunnelmaa.
Tykkään kovasti, joku näissä biiseissä kummasti vetoaa.



Mulle tuli täsmälleen samanlaiset ajatukset tästä..
Avatar
#12 • • mranta Guest
aikalailla yhtä kuoroa kaikki laulavat, mikä ei sinänsä haittaa :)
kiitokset palautetta antaneille ja muuten vain miksausta noteeranneille, saas ny nähä mitä sitä pyöräyttää kunhan pääsee kesän jälkeen takasi tampereelle omien dekkien ääreen. is it tekkkno or jazz
Avatar
#13 • • Kalle Karvanen Guest
Hyvä miksaus, mutta harmittavan tuttuja biisejä itselleni, joten tulee hiukan sellainen hittikimara fiilis. Kouluttavana settinä vähemmän tällaista matskua kuunnelleille toimii varmasti. Tekniikka on ihan hyvää, eli ei pahemmin pistä korvaan vaihdot. Uutta miksausta vain kehiin.
Avatar
#14 • • e-r0 Guest
kiitoksia tän työpäivän soundtrackistä..
..helpotti tuskaa huomattavasti. eli maistui.
Avatar
#15 • • mranta Guest

Hyvä miksaus, mutta harmittavan tuttuja biisejä itselleni, joten tulee hiukan sellainen hittikimara fiilis. Kouluttavana settinä vähemmän tällaista matskua kuunnelleille toimii varmasti. Tekniikka on ihan hyvää, eli ei pahemmin pistä korvaan vaihdot. Uutta miksausta vain kehiin.



kyseessä ompi demomiksaus näihin juhliin ja koska vaasan kokoiseen paikkaan pitää niitä juhlijoita tosiaan kalastella, niin matalan tutustumiskynnyksen hittiputkihan siitä paukahti .)
seuraavaks sitte jotain erikoisempaa
Avatar
#16 • • Båssanova Guest
Pitihän mun tästä mainita jo aikasemminkin elikkä tää miksaus on kyllä mun mieleen myös. Yeah, ja toi versio jaquarista on pakko saada, niin groove niin groove.
Avatar
#17 • • mranta Guest

Pitihän mun tästä mainita jo aikasemminkin elikkä tää miksaus on kyllä mun mieleen myös. Yeah, ja toi versio jaquarista on pakko saada, niin groove niin groove.



kas, tääkin löyty vielä unohduksen suosta. mukavaa jos diggasit.
piti sitten itsekin kuunnella ensimmäistä kertaa kokonaisuudessaan ja ei se niin pahalta loppupeleissä kuulostanutkaan kuin muistelin :)

pitää viel lisätä et noitten teknoklasari-liveversioiden sarjassa jaguaaria seuraa tämä
Avatar
#19 • • erik Guest
jep, toimiva kokonaisuushan tämä oli ja muutamat biisit oli todella rautaa.
diggaisin tosin vähän aktiivisemmasta dj-työskentelystä.. nyt biisit soitetaan vaan lähestulkoon alusta loppuun.
itelleni putoaa sellanen 2-3 min./biisi+vaihtoihin kummassakin päässä jonkin verran -tahti; säilyy intensiteetti paremmin.
Avatar
#20 • • mranta Guest
huhuu, kuten kräbälläkin niin meikäläisellä myös diskot poistuivat palvelimelta. ki-tos trustille harvinaisen pitkästä houstauksesta :)
kiitokset myös kaikille kommentteja jaelleille.

jos joku vielä kaipaa miksausta niin privaa vain jotta saadaan homma hoidettua!