¡¡¡ Myöhässä !!! (taas)

15 posts, 1 page, 2,355 views

#1 • • Hugo Guest
Postaa kun olet myöhässä jostain, mutta oli kuitenkin tärkeämpää selata plattaria :D ja ilmoittaa se tänne

Ei helv****! Piti olla jo tunti sitte Wäiskin [reiv:]ssä mutta nukuin pommiin :eek: No, äkkiä vodkaredbull naamaan ja menoks :cool:
#2 • • da_chef Guest
parempi myöhässä ku raskaana
#3 • • Ana-- Guest
uuh :) Miks pitää lähtee postailee plattarille, jos on jo myöhässä valmiiks?
:)

(Nyt mä tiiän miks naiset on aina myöhässä! niil on joku oma phoorumi
minne ne postailee aina kun niitä venaa puol tuntia räntäsateessa)
#4 • • Hugo Guest

Miks pitää lähtee postailee plattarille, jos on jo myöhässä valmiiks?

No turhahan sitä enää siinä vaiheessa hötkyillä ja onhan se ehkä terapeuttista jakaa tällaista(kin) tietoa :rolleyes: Koskaan en oo töistä myöhästynyt plattarin takia ;)
#5 • • JussiS Guest
V*ttu. Taas heräsin kaks tuntii myöhässä, eli koko päivän ohjelmaa saa tiivistää kaks tuntia. Typerää tehdä itelleen stressi omalla laiskuudellaan.
#6 • • Tapi T Guest

V*ttu. Taas heräsin kaks tuntii myöhässä, eli koko päivän ohjelmaa saa tiivistää kaks tuntia. Typerää tehdä itelleen stressi omalla laiskuudellaan.

Lomalaisen sääntö numero yksi: jos et kerkeä tekemään jotain, niin jätä se suosiolla tekemättä.
#7 • • JussiS Guest

Lomalaisen sääntö numero yksi: jos et kerkeä tekemään jotain, niin jätä se suosiolla tekemättä.

Mikä v*tun loma? Ei mulla oo ollu lomaa varmaan kolmeen vuoteen.
#8 • • Bio Guest

Mikä v*tun loma? Ei mulla oo ollu lomaa varmaan kolmeen vuoteen.

mulla ei ollu lomaa viimeiseen 5 vuoteen ja ei oo ens vuonnakaan

edit: sori offtopic
#9 • • dab Guest
Postaan myöhästymiseni myöhään. Piti nähdä tyttöystäväni bileissä ennen puolta yötä perjantaina, mutta jumiuduin kaverin kämpille dokaamaan ja myöhästyin pari tuntia.
#10 • • RaisuSport Guest

parempi myöhässä ku raskaana

:hah: oot vaan niin chef.
#11 • • Elohopea Guest
Hitto....piti ottaa sata metriä etumatkaa ennenkuin kunnon humala iskee mutta totaalisen myöhässä ollaan....
#12 • • JussiS Guest

Hitto....piti ottaa sata metriä etumatkaa ennenkuin kunnon humala iskee mutta totaalisen myöhässä ollaan....

tsktsk, täähän pitäis olla humalatopikissa ;)
#14 • • jouni a Guest
Oon ollu myöhässä varmaan reippaasti yli kymmenenvuotta...lähes aina
ja kaikkialta! Just nyt oon viikon myöhässä asetetusta remonttiaikataulusta
ja muista hommista varmaan kuukauden. Tähän aikaan ei viitti paukutella
vasaroilla, mut vois hyvin muita hommia tehä...mut ei jaksa, kirjottelen
turhuuksia mieluummin tänne. :roll:
¡ Previous post a couple of years ago !
#15 • • Hugo Guest
Voi pirulauta :angry: Omat läksiäiset alko tossa 16:00. Meitsi on viel himassa. No, ihan hyvä syy kun pitää toimittaa frendille snögaa :D

Kohta lähtö :hearts: :hearts: