UNITY:n RUOKA TERVEISET!

9 posts, 1 page, 1,376 views

Avatar
#1 • • Tinde the kokki Guest
Joo, kiitoksia paljon kaikesta palautteesta mitä on tullut ton ruokapuolen osalta! Ainahan ei voi kaikkia miellyttää, mutta yritetään tehdä parhaamme. Kun kerran UNITY on kaikkien yhteiseen hyvän olon tunteeseen pyrkivää hommaa ollut aina, nii ajattelin sitten tuota viimmeistä kertaa varten kysyä teiltä nautiskelijat, mitä TE haluaisitte mahdollisesti keittiön laittavan teille syötäväksi? Sana on vapaa ja ehdotuksia ja hyviä reseptejä otetaan vastaan :) Aurinkoista kesää ruoan ja musiikin kera T: Tinde
Avatar
#2 • • Tapi T Guest
Upcoming Events on tarkoitettu ainoastaan bileiden mainostamiselle. Siirretään topiikki Clubs & Eventsiin.
Avatar
#3 • • Tapi T Guest
Kesäkuussa noutopöytä oli oikein mainio. Ruokalajeilla ei sinänsä ole pahemmin väliä, kunhan vaan vältätte ne kaikkein perinteisimmät noutopöytien latteudet (majoneesipohjaiset salaatit, nachot yms), ja panostatte kesäisiin makuihin. Itse lähtisin liikkeelle tuoreista kaloista, kasviksista ja hedelmistä. Avainsanat: kesä, raikkaus ja tuoreus.

Mutta anyways propsit kokille. On mahtavaa saada hyvää ruokaa bileissä!
Avatar
#4 • • kytkönen Guest
bigups tosta ruokameiningistä! en itse ehtinyt edes maistamaan viimeks ku tultiin niin myöhään paikalle tsekkaamaan meno..
Avatar
#5 • • lauri Guest

*snip* Itse lähtisin liikkeelle tuoreista kaloista *snip*



Niin, että suolasilakkaa ja särkeä pöytään. :) Tai sitten 2eur lisää lipunhintaan ja suorilta vaikka pallokalaa. Halpaa ku saippua, varsinkin ko kyseessä 300-400 ihmistä. :)

// L
Avatar
#6 • • Tapi T Guest

Niin, että suolasilakkaa ja särkeä pöytään. :) Tai sitten 2eur lisää lipunhintaan ja suorilta vaikka pallokalaa. Halpaa ku saippua, varsinkin ko kyseessä 300-400 ihmistä.


Koska ensimmäiselläkin kerralla pöydässä oli kalaa, niin päättelin saman olevan mahdollista myös viimeisellä kerralla. Lisäksi ruokaa tuskin tarvitsee hommata niin paljoa, että kaikki asiakkaat saavat mahansa täyteen - jostain käsittämättömästä syystä kaikki eivät edes syö tuolla.
Avatar
#7 • • vaavu Guest
Kiitos kokille ruuista, ne ovat maistuneet ainakin mulle. Erityisesti ne ensimmäisen kerran kalat olivat ihania. \o/

Tokalla kerralla kokonaiset valkosipulit siinä kanasalaatissa tms. olivat oikein hyviä, mutta niistä jäi aikamoinen aromi illaksi suuhun. Oli välillä vähän noloa keskustella ihmisten kanssa. Eli vaikka valkosipuli on ihanaa, sitä ei kannata ihan hirveästi laittaa loppuiltaa ajatellen.

Jotain makeaakin pöydässä voisi olla, joko ihan hedelmiä tai sitten jotain muuta pientä. Mä ainakin olen sen verran perso kaikelle herkulle... ;)
Avatar
#8 • • ville Guest
Iso hatunnosto kokille ja unityposselle, ruoka on maittanut ja iltaan kivaa spessufiilistä :)

Tuoreet kalat oli tosiaan ekalla kerralla tosi jees ja niitä näkisin myös mielelläni jatkossa. Kesän antimista jees voisi olla kylmiä uusia perunoita (siilkiä ja pintaan vaikka rucolaa & öliiviöljyä & sitruunaa) tai sitten jotain marjajuttuja: mansikka on varmaan 1.5 vko päästä vielä hyvässä kaudessa joten siitä voisi tehdä jotain akselilta mozzarella/basilikaa/mansikka/balsamiviinietikka. Punajuuri alkaa myös olla aika hittituote (en tosin oo varmaa saatavuudesta näin keskellä kesää) ja siitä saa tosi hyvää uunissa marinoimalla se yrteillä (rosmariini, tinjami ...)
Avatar
#9 • • -aved0n- Guest
Huh.... Onneks sitte osasit kokata! Näistä jutskista sovittiin uskomattomissa olosuhteissa. Ja homma pelas kaikinpuolin, joka jaksaa vieläkin ihmetyttää skidisti.

Kiitos.

-mäntti-