Graffitidrawingz from da good ol'dayz :D

27 posts, 2 pages, 6,341 views

Avatar
#21 • • okiru Guest
Kappas pentelettä, moni muukin tehny lukioaikoina samoja töherryksiä. :)
Itseäni harmittaa, ettei ole mitään vihkoja tallella, jossa omat työni olivat. Muistan kuinka jokaisen oppiaineen vihkojen kannet olivat täynnä graffoi ja tagei. Pitäisköhän joku päivä duunata taas noita ajan kuluksi..

:heart:
Avatar
#22 • • phear Guest
Löytyipäs tällainenkin aihe. Piti tonkia arkistoja ja innostuinpa tuossa palaverissa tänään vähän testailemaan, onko taitoja enää tallella. :)

Sillon ennen: http://www2.lut.fi/~jkivi/temp/PICT0009-s.jpg

Ja tänään: http://www2.lut.fi/~jkivi/temp/PICT0005-s.jpg

(en omaa skanneria, joten laatu on vähän mitä on)

Mitenkäs noista saisi kaksvärisiä, että pystyisi vähän jotain värejä kokeileen koneella (on tietysti huijausta, mutta en mä oo oikeestaan koskaan paperillakaan niitä testaillu, "luonnossa" ainoastaan)?

Ja eihän nää kaikki oo ihan pelkästään paperille yleensä jääny. ;) Mä oon vaan aina ollu teknisesti niin paska, etten kehtaa mitään kuvia postailla. :)

Jone, jätkäl on kyl toi kuplahomma menny viel överimmäks, kun nuolihomma sillon aikanaan. ;) Mutta hienoja kokonaisuuksia ovat. :)
Avatar
#23 • • mark hamilton Guest
En viitsi quoteta..

Niin,

Noi musta valkoset ei oikein sytytä mutta värilliset on tosi hienoja.

Anten tussilla tehdyt tagit on taas eriasia.
Avatar
#24 • • Jone Guest


Jone, jätkäl on kyl toi kuplahomma menny viel överimmäks, kun nuolihomma sillon aikanaan. ;) Mutta hienoja kokonaisuuksia ovat. :)



Jepa, näin. Tosin uusinkin noista skisseistä oli kyllä ainakin pari vuotta vanha, joten siitä ei oikein saa kuvaa siitä mitä mä nykyään teen silloin kun kynä käteen sattuu.

Pitäisköhän munkin skipata tenttiin lukeminen ja ruveta taas piirtelemään?
Avatar
#25 • • phear Guest


Pitäisköhän munkin skipata tenttiin lukeminen ja ruveta taas piirtelemään?



KYLLÄ!
Avatar
#26 • • Jone Guest
anal.jpg

elvis.jpg

girl2.jpg

wack.jpg

Tänä keväänä on nyt sitten tullut piirrettyä linjoja vaihteeksi enemmän kuin kahtena edellisenä. Yllä muutamat, joista viimeisin tältä päivältä.
Avatar
#27 • • _U Guest
2=1