Jone --> :eek: Taidat olla melko pitkäpinnainen tyyppi (vaikkei ehkä heti uskois ;) ), ainakin päätellen kuvien tarkkuudesta ja detaljien käsittämättömästä määrästä. Eipä voi muuta sanoa kun että upeita ovat, oma suosikki on toi neljäs.
Huopakynäni olivat mun parhaat kaverini tossa muutamia vuosia takaperin hyvin pitkälti siksi, että niiden kanssa spedeily on niitä harvoja juttuja, joista en ole koskaan oppinut ottamaan stressiä. Mieli rauhoittuu kummasti niillä piirrustellessa vaikka yhden värillisen A3:n tekeminen viekin kyl ihan tarpeeksi aikaa. Pitäis varmaan kaivaa taas mokomat naftasta ja katsoa ovatko vielä pelihapessa.
Kiitoksia kehuista. ^___^
kuvan "Aamuyön aerosolisissi" ja sen päällä oleva mustavalkoinen kuviointi. Tuossa on minun silmääni nimittäin jotain uutta ja tavallisesta erottuvaa.
Hauskaa kuulla, että näistä saa jotain irti. :)
Toi (kuten hyvin monet muutkin mun skisseistäni) on valitettavasti todennäköisesti lopullisesti kesken jäävä duunaus. Pitäisi vielä jaksaa tehdä toinen junanvaunu tohon viereen, värityksen loppuun ja muuta sen sellaista, mutta taidan mieluummin aloittaa jotain ihan kokonaan uutta.
Lisää skanneja arkistoista tulee kunhan jaksaa plarailla sketchbookeja läpi. ;)