Se Kirsten Dunst vaan haittasi, meni dialogo ihan ohi kaikissa sen kohtauksissa kun tuijotti vaan tälleen :hearts: valkokangasta.
Ai niin, se junakohtaus oli hienointa tehoste-rallia ikinä.
32 posts, 2 pages, 5,797 views
Se Kirsten Dunst näyttää kyllä musta ihan tavalliselta naapurin tytöltä.. No, ehkä se on just siinä se juttu :)
toinen hauska pointti oli tuo itse sam raimi ja hänen
hauskat piiloviittaukset. heti alussa leikkaussalikohtauksessa
tulee kaksi evil dead viittausta, mielipuolinen moottorisahaus
ja kuvakulma "demonin" perspektiivista. sitten myöhemmin
itse kämppelin bruce. "kengännauhasi ovat auki" oli sama
mitä ash sanoi luolasto-demonille army of darknesissa.
Nonni, sitten ei muuta kuin Ihmenelosia ja
Ai miten niin odotetaan? :heart:
Jessica Alba .... Susan Storm/The Invisible Girl
Nonni, sitten ei muuta kuin Ihmenelosia ja
Ai miten niin odotetaan? :heart:
Jessica Alba .... Susan Storm/The Invisible Girl
Ja itse aiheesta, Spiderman kakkosta en ole nähnyt mutta ykkösosa oli varmaan huonoin elokuva mitä olen nähnyt sitten Independence Dayn. Vaikea ymmärtää miten Sam Raimin kaltainen lahjakas ohjaaja sai aikaan niin kauheaa skeidaa...
Mutta eniten metsään mennään kyllä tulevassa The Punisher leffassa.. Se on juoneltaan melko orjallisesti "Mamma Knutchia" seuraileva.. ja se alku.. agh..
Mutta eniten metsään mennään kyllä tulevassa The Punisher leffassa.. Se on juoneltaan melko orjallisesti "Mamma Knutchia" seuraileva.. ja se alku.. agh..
Tuostahan on itse asiassa jo tehty elokuva joskus 90-luvun alussa, pääsosassa Dolph Lundgren...