Spiderman 2

32 posts, 2 pages, 5,448 views

Avatar
#1 • • Homegrove Guest
Perskule. On se jännää kun supersankari-leffaan on saatu noin paljon ns syvällistäkin pohdintaa. Vallan mainio elokuva vaikka ero ykköseen olikin marginaalinen (aika sama juoni).

Se Kirsten Dunst vaan haittasi, meni dialogo ihan ohi kaikissa sen kohtauksissa kun tuijotti vaan tälleen :hearts: valkokangasta.

Ai niin, se junakohtaus oli hienointa tehoste-rallia ikinä.
Avatar
#2 • • trusti Guest
Jees, kävin just tsiigaamassa... Varsin viihdyttävä pätkä kyllä! Suosittelen jos kaipaa hyvää viihdettä... Se Kirsten Dunst näyttää kyllä musta ihan tavalliselta naapurin tytöltä.. No, ehkä se on just siinä se juttu :)
Avatar
#3 • • Ana-- Guest

Se Kirsten Dunst näyttää kyllä musta ihan tavalliselta naapurin tytöltä.. No, ehkä se on just siinä se juttu :)



Huu, se voi olla et haluun muuttaa just sinne missä sä asut :)
Avatar
#4 • • drS Guest
jees, varsin mainio raina oli kyllä, enpä muista koska jatko-osa olisi viimeksi vaikuttanut paremmalta kuin ensimmäinen.

erityisesti ilahdutti se kuinka paljon elementtejä ja juonikuvioita oli otettu suoraan hämis-sarjakuvista (etenkin ihmissuhdekoukeroiden paljous oli plussaa, ne kun olivat sarjiksissa vähintään yhtä oleellinen aspekti kuin toimintakin), vaikka jonkun verran sai taas raapia päätään että "mistäs ne nyt tollasen repäs?"

ihmenelosia odotellessa :heart:

edit: nii ja se prkleen kirsten dunst on kyllä kuuminta hottia :hearts:
Avatar
#5 • • JussiS Guest
Mä en kyl oo ikinä lämmenny Kirsten Dunstiin. Mut en mä oo tätäkään nähny.
Avatar
#6 • • vartio Guest
hämmentävää tuossa S2:ssa olikin tuo kuinka se pohjasi
orjallisesti sarjakuvaan, pieniä oikaisuja lukuunottamatta.

esim. kohtaus, jossa hämyhäiskä nakkaa verkkarit
roskikseen ja lähtee käppäilemaan pois, oli suoraan
yksi ruutu 40 vuotta sitten ilmestyneestä sarjakuvasta.

toinen hauska pointti oli tuo itse sam raimi ja hänen
hauskat piiloviittaukset. heti alussa leikkaussalikohtauksessa
tulee kaksi evil dead viittausta, mielipuolinen moottorisahaus
ja kuvakulma "demonin" perspektiivista. sitten myöhemmin
itse kämppelin bruce. "kengännauhasi ovat auki" oli sama
mitä ash sanoi luolasto-demonille army of darknesissa.
Avatar
#7 • • Ezzy Guest
"Spider-Manin kolmannen osan ensi-iltapäivä on jo päätetty: seikkailu jatkuu 4. toukokuuta 2007. Sen sijaan studio ei vielä tässä vaiheessa vahvista elokuvakaupungissa vallitsevaa käsitystä, että suunnitelmat ovat vireillä jo myös osia 4-6 varten. "
Avatar
#8 • • akir0 Guest
Spider-man 2 pelinä on myös iha kiva kokemus. Jos ei muuta ni saapa ainaki rällästää New Yorkissa melko mainioissa maisemissa.
Avatar
#9 • • hiski Guest



toinen hauska pointti oli tuo itse sam raimi ja hänen
hauskat piiloviittaukset. heti alussa leikkaussalikohtauksessa
tulee kaksi evil dead viittausta, mielipuolinen moottorisahaus
ja kuvakulma "demonin" perspektiivista. sitten myöhemmin
itse kämppelin bruce. "kengännauhasi ovat auki" oli sama
mitä ash sanoi luolasto-demonille army of darknesissa.


Heh, tuli leikkaussalikohtauksesta kyllä hauskasti Evil Dead II mieleen =)
Toinen hauska Evil Deadiin liittyvä juttu oli Bruce Cambell teatterin ovimiehenä.

Loistoleffa kyllä muutenkin. Propsit alkuperäisen hämiksen kunnioittamiselle. Jotenkin tuntuu, että efektien aina vaan parantuessa niiden merkitys ei ole enää itseisarvo vaan yksinkertaisesti helpottava tekijä toteuttaa leffoja - näin näissä 2000-luvun sarjis-/fantasialeffoissa etc alkaa olla jo tiettyä syvyyttäkin. Sama oli havaittavissa Hell Boyssa ja Harry Potter 3:ssa, joka olikin elokuvana jo paljon parempi kuin 1 ja 2.

Nonni, sitten ei muuta kuin Spiderman 3:sta, Ihmenelosia ja X-Men 3:sta odottelemaan (jnejnejne)... Jopas meitä Marvel, Darkhorse, DC etc. faneja hemmottellaankin *nam*
Avatar
#10 • • Ezzy Guest


Nonni, sitten ei muuta kuin Ihmenelosia ja



Ai miten niin odotetaan? :heart:
Jessica Alba .... Susan Storm/The Invisible Girl
Avatar
#11 • • drS Guest

Ai miten niin odotetaan? :heart:
Jessica Alba .... Susan Storm/The Invisible Girl



:panic:

no, katsotaan..
Avatar
#12 • • Funkatronik Guest


Nonni, sitten ei muuta kuin Ihmenelosia ja



Ai miten niin odotetaan? :heart:
Jessica Alba .... Susan Storm/The Invisible Girl



Oikeasti? Eikö Näkymätön Tyttö ollut sellainen kiltin naapurintytön omainen ja blondi, ei mikään superhuulilla varustettu latino.

Ja itse aiheesta, Spiderman kakkosta en ole nähnyt mutta ykkösosa oli varmaan huonoin elokuva mitä olen nähnyt sitten Independence Dayn. Vaikea ymmärtää miten Sam Raimin kaltainen lahjakas ohjaaja sai aikaan niin kauheaa skeidaa...
Avatar
#13 • • KarriN Guest

Ja itse aiheesta, Spiderman kakkosta en ole nähnyt mutta ykkösosa oli varmaan huonoin elokuva mitä olen nähnyt sitten Independence Dayn. Vaikea ymmärtää miten Sam Raimin kaltainen lahjakas ohjaaja sai aikaan niin kauheaa skeidaa...



Olet väärässä. *pus*
Caro²

Posts: 5,301

#14 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2
Edelleen ärsyttää näiden elokuvien (puhumattakaan uusittuen sarjakuvien) nykyaikaistaminen. Ei varmaan tarvitse selvitellä mikä oli Parkerin ja Oktaviuksen suhde alkuperäisessä sarjassa... :(

Mutta eniten metsään mennään kyllä tulevassa The Punisher leffassa.. Se on juoneltaan melko orjallisesti "Mamma Knutchia" seuraileva.. ja se alku.. agh..

hämis ny on sentään jotenkuten pysyny juonessa mukana.. Eniten ehkä huvitti se hämiksen "seittilaitteen" temppuilu.. olipahan saatu mukaan osa "klooni-sotia" ja parkerin voimien katoaminen :D
Avatar
#15 • • Edited Ezzy Guest



Mutta eniten metsään mennään kyllä tulevassa The Punisher leffassa.. Se on juoneltaan melko orjallisesti "Mamma Knutchia" seuraileva.. ja se alku.. agh..



Toi oli jo sellasta tuubaa, että huh. Punisher sai vaan turpaansa koko leffan ajan. En suositele kenellekään. Yhtä huono kuin Steven Seagalin paskin eli The foreigner.

tosi "the girl next door" toi invisible girl:

http://www.angelfire.com/comics/lowecustoms/images/InvisibleGirl.jpg
Avatar
#16 • • drS Guest
no mutta the punisherhan oli musta jo sarjakuvanakin käsittmättömän huono enkä pysty käsittämään miten moista roskaa on tullut marvelin tallista..
leffa näyttää pätkien ja trailerien perusteella yhtä hirveältä skeidalta.
Avatar
#17 • • Funkatronik Guest


Mutta eniten metsään mennään kyllä tulevassa The Punisher leffassa.. Se on juoneltaan melko orjallisesti "Mamma Knutchia" seuraileva.. ja se alku.. agh..



Tuostahan on itse asiassa jo tehty elokuva joskus 90-luvun alussa, pääsosassa Dolph Lundgren...
Caro²

Posts: 5,301

#18 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2


Mutta eniten metsään mennään kyllä tulevassa The Punisher leffassa.. Se on juoneltaan melko orjallisesti "Mamma Knutchia" seuraileva.. ja se alku.. agh..



Tuostahan on itse asiassa jo tehty elokuva joskus 90-luvun alussa, pääsosassa Dolph Lundgren...



Kyllä juu.. ja vähintään yhtä epäonnistunut tekele..
Punisher on kova jätkä, eikä mikään onneton käsi... shittiä. Kissanaisessakin on enemmän munaa ku tuomarissa... Koskakohan ne tekee elokuvan: "haulikko".. :crybaby:
Avatar
#19 • • vartio Guest
marvelista edelleen.

äskettäin katsoin x-men ja x-men2 molemmat putkeen. on vieläkin vähän
huuma olo, vaikka ei noissa ollut aivan sitä menoa mitä olisi
odottanut. wolverinen weapon-x selittely ontu, mutta nightcrawler
oli hurmaavampi kuin sarjakuvassa.
Avatar
#20 • • Bio Guest
juu, katoin eilen hämis 2:sen.. eipä ollu niin hyvä kuin luulin, mut kyl sen nyt kattos. Kirsten Dunst on aika :hearts: ja kun se sanoo "Go get 'em, tiger"