Jos saisit valita... Yliluonnollinen kykysi

76 posts, 4 pages, 10,041 views

Avatar
#41 • • Transistor Guest

leijuminen
röntgenkatse
supernopeus


tuon ekanhan jo osaat. ;)
Radarski

Posts: 182

#42 • • Radarski


...
Luultavasti tuota kullan alkuperää kyllä alettaisiin tutkia. Olisi aika epäilyttävää viedä johonkin panttilainaamoon kottikärryllinen kultaa. :)



Mikähän taho nykyään ostaisi kultaa?
Avatar
#43 • • Funkatronik Guest
Minä valitsisin kyvykseni olla yliluonnollisen cool, kuten Don Johnson Miami Vice-televisiosarjassa.
Avatar
#44 • • Ana-- Guest
mä kasvattaisin tissit.

Niil saa mitä tahansa tahtoo.
Avatar
#45 • • Ana-- Guest



Luultavasti tuota kullan alkuperää kyllä alettaisiin tutkia. Olisi aika epäilyttävää viedä johonkin panttilainaamoon kottikärryllinen kultaa. :)



Vaikeekse on itte lyödä hakaristileimat päälle :P
Avatar
#46 • • Edited JussiS Guest

leijuminen
röntgenkatse
supernopeus


tuon ekanhan jo osaat. ;)


Repesin oikeesti tosi pahasti! ROTFLMAO :D
Avatar
#47 • • Quu Guest

Itse ottaisin ensisijaisesti teleportaation. En tosin käyttäisi sitä ulkomaille matkustamiseen, koska se reissaaminen on osa sitä matkustuksen riemua. Siirtymistä paikasta ja mielentilasta toiseen.



Maksaisit siis edellen lähes tonnin lentolipuista esim Miami Winter Music Conferenceen?
Ante

Posts: 16

#48 • • Ante

mä kasvattaisin tissit.



Aijai - tissit olis kyl kivat, vois hiplailla niitä kyllästymättä :)

Mutta joku tuollainen moderni vampyyri-telepaatti -tyylinen kokonaispaketti vois olla ihan mieleen (ilman sitä verellä mässäilyä). Vampyyrit ovat sitäpaitsi yleensä suht tyylikkäitä ja hienostuneita, joten homma sopis senkin puolesta mulle. Duunia vois löytyä vaikka kriisitilanteiden ratkaisijana.
Avatar
#49 • • Ana-- Guest

Itse ottaisin ensisijaisesti teleportaation. En tosin käyttäisi sitä ulkomaille matkustamiseen, koska se reissaaminen on osa sitä matkustuksen riemua. Siirtymistä paikasta ja mielentilasta toiseen.



Maksaisit siis edellen lähes tonnin lentolipuista esim Miami Winter Music Conferenceen?



Ei toi oo mikään ongelma jos teleporttaa ensin vaikka pankkiholviin ja sitten
takaisin kotiin laskemaan saalista :)
Avatar
#50 • • Transistor Guest
Tuli tässä työkiireessä mieleen listaan taas uusi juttu. Eli itsensä monistaminen. Osa klooneja vois käydä töissä ja osa pitäis sosiaalisia suhteita yllä. Loput kloonit vois sitten vaikka pistää tekemään uutta musaa. Ajatukset tosin pitäis olla jollain tavalla verkotettu, eli master mind tuntisi ja kokisi kaikki kloonien tunteet, tai ainakin pitäis niiden sen ali-minän muistiin kirjautuneet asiat siirtyä myös itselle. ja sitten noita klooneja pitäis tietysti pystyä tuhoamaan jotenkin helposti, ettei menis likaiseksi tuo homma. :)
des

Posts: 118

#51 • • des

näkymättömyys


Sama kyllä. Ei oo oikeestaan mitään mitä ton avulla ei vois tehdä.



Kuten esim. jäädä auton alle niinkuin X-Filesissä :D Mikäs jakso se oli? Vois
hakea tuolta netskusta. Mainio jakso!



Jeps, loistava jakso! Hauska ja tavallaan opettavainen. S7E21 "Je Souhaite".

Ja mitä yliluonnollisiin tulee, niin ajatustenluku ja yliluonnollisen hyvä muisti tulevat ensimmäisinä mieleen.
Avatar
#52 • • Transistor Guest
Oli tässä luppoaikaa joten aikanikuluksi listasin tähän asti tulleita:

lentäminen
näkymättömyys/koskemattomuus
mielenhallinta
teleporttaus
telekinesia
aikamatkustus
kullan valmistus
ajan nopeutus/hidastus
taikominen
supervoimat
röntgenkatse
ajatustenluku
supernopeus
biitilleen miksaus ;)
veden alla hengitys/ paineensietokyky
täydellinen kielitaito
kuolemattomuus
karisma
kyky muuttaa ulkomuotoaan
itsensä monistaminen
Avatar
#53 • • JussiS Guest

S7E21 "Je Souhaite".


Nörtti :hah:
Avatar
#54 • • Ana-- Guest
heh joo. Paras x-files - jakso ikinä!
Avatar
#55 • • Ben Matlock Guest
Valitsisin supervoimakseni kyvyn oppia monimutkaisiakin asioita äärettömän nopeasti.Tiedoillani ja taidoillani ei olisi rajaa vaan kaikki saavutettavissa oleva tieto olisi käytettävissäni.Tietenkin olisin samalla myös superälykäs jolloin kaikesta tuosta tiedosta olisi jotain hyötyä taistelussani vääryyttä vastaan....ihmiskunnan puolesta.
Avatar
#56 • • Ana-- Guest

Valitsisin supervoimakseni kyvyn oppia monimutkaisiakin asioita äärettömän nopeasti.Tiedoillani ja taidoillani ei olisi rajaa vaan kaikki saavutettavissa oleva tieto olisi käytettävissäni.Tietenkin olisin samalla myös superälykäs jolloin kaikesta tuosta tiedosta olisi jotain hyötyä taistelussani vääryyttä vastaan....ihmiskunnan puolesta.



Eli toisinsanoen haluaisit joutua ainoana ihmisenä vangiksi
kehitysvammaisten apinoiden saarelle? Mä ainakin tulisin
hulluksi, kun kukaan ei ymmärtäisi mua tai mitä sanon,
ja kaikki on itselle niin selvää :)
Avatar
#57 • • vaavu Guest
telepatia villen kanssa

... no aika lähellä välillä kyllä ollaan ;)
Avatar
#59 • • J Raninen Guest

kuolemattomuus ois aika jees...


Lyhyellä tähtäimellä se voi olla tosi jees; pystys tekemään kaiken maailman häiriintyneitä temppuja, mutta pitemmän päälle saattas olla aika pitkästyttävää. Ei varmaan jaksas parin tuhannen vuoden jälkeen kattoo, kun jengi toistaa samoja mokia uudestaan ja uudestaan.
Avatar
#60 • • Timce Guest
Tää tahtois olla alkemisti. Tosin siihen ei mitään yliluonnollisia kykyjä tarvita. :D