88 posts, 5 pages, 14,654 views
...että täysikuun yönä he eivät saa kunnolla unta...
...onko joku muu huomannu samaa juttua..
...että täysikuun yönä he eivät saa kunnolla unta...
...onko joku muu huomannu samaa juttua..
Juu, vuosikausia olen valvonut täysikuun aikaan. Äitini on samanlainen. Joka ikinen kerta kun valvottaa ei tule tämä asia mieleen, vaan ihmettelen ja pyörin sängyssä simmut apposen auki. Aamulla kaikki taas valkenee minulle, kun katson kalenteria. Just joo, täysikuuhan se taas valvotti
Ps. Myös mulla on hankaluuksia nukkua täyden kuun aikaan. Ilmoittaudun siis Blondien ja Hexen seuraksi Plattarin Kuuhulluklubiin. :mad:
Oliko viime yönä täysikuu?
Oliko viime yönä täysikuu?
ei hajuukaan, mutta en nukkunut,kuin vartin pätkiä silloin tällöin... syyn aiheuttaja on melko varmaan parin päivän viron reissu, joka meni aikalailla oluttuopin pohjaan tuijottaen :) onneks meen duuniin vasta huomenna, joten ei oo paniikkia nukkumisen suhteen..
Itselläni on tällä hetkellä rytmi aika poskellaan, nukkumaan klo 05-07 ja ylös kellon pakottamana klo 13-14.
Itseasiassa tulin juuri saunasta (02.40)... Tätä se sitten on, kun ei ole kesätöitä.
Rytmi johtunee pääosin siitä, että saan yöllä tehtyä huomattavasti paremmin musaa yms. Päivällä harvoin saa mitään järkevää aikaiseksi. Ei muuten mitään valittamista, mutta pää alkaa olemaan pikkuhiljaa aika tukossa varsinkin päivisin. Muilla samoja ongelmia?
Tama kaupunki, tama tyo, tama elamantapa...Sen lisäksi että 5-vuoro eli keskeytymätön kolmivuoro sekoittaa päivärytmin niin se sekoittaa myös "viikko" -rytmin, kun aamuvuorot alkaa viikonpäivästä riippumatta ja vapaat osuu miten sattuu eli välillä tulee oltua aika pihalla myös viikonpäivistä :mad: