Vinkkejä, mieten käyttää Midipianoa.

8 posts, 1 page, 1,767 views

Avatar
#1 • • Edited louis Guest
:) :D Mä sijoitin tuollaiseen leluun ja Olen täysin Pianon soittoa vältellyt. Mitä Yleensä sillä kannattaa soittaa. Rummut yms. myös ajattelin yrittää tehdä. Käyttäen Modplugin ominaisuuksia. Muuta? Onko Teillä mitään Ideoita, Asialla on Kiire! Tarvitsisin Oppia Muutamassa viikossa Hela laitteen Toiminta.!


---

Lisäys: jos jollakin olisi suomenkielisistä sivuista tietoa liittyen: Midi masterkeyboard / Midi smart tms3 /terratec

:right: :scared:
Avatar
#2 • • bulk Guest
RTFM.

Helppo neuvoa, kun universaali käsite "midipiano" on aika venyvä.
Avatar
#3 • • kilobitti Guest

:) :D Mä sijoitin tuollaiseen leluun ja Olen täysin Pianon soittoa vältellyt. Mitä Yleensä sillä kannattaa soittaa.



En ymmärrä kysymystä - Tony Halme

Eikun tosissaan, Tarkoitatko että
-mitä kannattaa musan tekovaiheessa soittaa livenä koneelle?
-mitä kannattaa soitella sillä jotta oppisi soittamaan pianoa?
-mihin midipianoa (/keyboardia?) käytetään yleensä liveissä?

Onko Teillä mitään Ideoita,



Niinkuin itsekkin ehdotit, moni tekee rummut livenä; niistä tulee usein paremman kuuloset kun saa sinne ns. inhimillisiä painotuksia mukaan. Itsellä tuo näppituntuma/käsi-rytmi-taju on niin heikko, että niitä ei quantisoimatta voi käyttää :hah:



Asialla on Kiire! Tarvitsisin Oppia Muutamassa viikossa Hela laitteen Toiminta.!



Sen kun opettelemaan. Tähänkin on aika mahdoton vastata kun ei kellään ole tietoa mihin käyttöön tää on tulossa? Jos asialla on kiire, kannattaa varmaan vähän tarkentaa tota kysymystä niin joku voi ehkä auttaa...
Avatar
#4 • • gerry Guest
Äsh... suht sekava kysymys kieltämättä:D Mjääh... Midipiano?? (onkx sellaistakin :excellent: ?) Eli luultavasti tarkoitat sähköpianoa?

No samalaiset midipiuhat siinä on ku synis, ja samoin toimi kiipparina ku kaikki muutkin... Ei muuta ku piuhat kii ja digidigidiii.... :roll:
Avatar
#5 • • tempest Guest
Eks oo kuullu ikinä midipianosta ;) se on sellane miditetty piano mihkä on tehty motoriikka sisälle ja pystyt ajaan midifilejä sinne ja se soittaa ne ite :) Jossain kylpylässä taisin nähä ekaa kertaa :laugh: No tässä tapauksessa kuitenkaan tuskin oli tällasesta kysymys ;)
Avatar
#6 • • gerry Guest

Eks oo kuullu ikinä midipianosta ;) se on sellane miditetty piano mihkä on tehty motoriikka sisälle ja pystyt ajaan midifilejä sinne ja se soittaa ne ite :) Jossain kylpylässä taisin nähä ekaa kertaa :laugh: No tässä tapauksessa kuitenkaan tuskin oli tällasesta kysymys ;)




Juuh, mut se on Bumtsi Bum piano;) Muuten ihan virallisestikin käytössä oleva nimitys tuon tyyppisille pianoille jota esim. Roland KR sarja edustaa....


Nehän osaa soittamisen lisäksi laulaakin.... Ja niissä on kiva bananiampumispeli...:)
Avatar
#7 • • 029 Guest

:) :D Mä sijoitin tuollaiseen leluun ja Olen täysin Pianon soittoa vältellyt. Mitä Yleensä sillä kannattaa soittaa. Rummut yms. myös ajattelin yrittää tehdä. Käyttäen Modplugin ominaisuuksia. Muuta? Onko Teillä mitään Ideoita, Asialla on Kiire! Tarvitsisin Oppia Muutamassa viikossa Hela laitteen Toiminta.!



Joop, kerro vähän että mitä oot ostanu ja mitä ajattelit niillä tehdä. Aiotko tehdä elektronista musiikkia nauhotettavaksi vaiko vaan soitella kotona?

Toi kysymys oli ehkä muotoiltu niin, että siihen on muiden aika vaikea arvata mitä pitäisi vastata. Eli lisää tietoa laitteista ja käyttötarkotuksesta peliin.
Avatar
#8 • • Ana-- Guest
ei tohon voi muuta vastaa ku et:

Paina niitä mustia ja valkosia pitkiä rimpuloita siinä.