Postaa kun on töissä tylsää..

125 posts, 7 pages, 15,688 views

Avatar
#41 • • Hempp@ Guest
Tällä viikolla olen oppinut kasaamaan normaaleista pelikorteista nelikerroksisen korttitalon.
Viidennen kerroksen kohdalla romahtaa aina :mad:

Ja minullako tylsää töissä?
Avatar
#42 • • mureena Guest
lajittelin äsken työpöytäni hyllyn pelikotelot värijärjestykseen. sain henkistä tyydytystä vähentämällä .PST tiedoston kokoa 250 megalla siivoamalla sähköpostiarkistoa.

saispa potkut että vois vaikka viettää vuoden jossain Thaimaassa sukeltaen tai rantapummina.
Avatar
#43 • • timppa^ Guest
Deadline viikon päästä. Vielä pitäis koodata 2000 riviä testattua koodia, pari prosaria ja koko helvetin kasa käyttöliittymälogiikkaa. Tylsää ei pääse tulee mut hankaluuksia saada asioita aikaan.
Avatar
#44 • • Mimako Guest

Tylsää ei pääse tulee mut hankaluuksia saada asioita aikaan.



Hirveä kirjoitusurakka pitäis tehä tänään (loppuviikon poissa pelistä), mutta tän ekan työtuntini aikana olen vaan haukotellut, pyörinyt plattarissa, Ibiza spotlightissa, Iltiksen netissä, kuunnellut Pete Tongii... Ainiin otin mä sentään päivän aluksi n. 5 kg duunipapereita laukusta ja asetin ne pöydän kulmalle. Jospa ne kirjoittais itse esseen itsestään...
Avatar
#45 • • miquel Guest



Lisään kohta puolin videonpätkää tuosta ampiaisgrillistä, kunhan saan ixuksen asennettua..



Hei, pistä jo. Mä haluun nähä :)

.m
Avatar
#46 • • Remotion Guest
tähän mennessä oon:
- tullut töihin 30min myöhässä
- hakenu postit postista (200m) ja pistäny ne eteenpäin
- soittanut 3 puhelua (ei työ puheluita)
- surffannut netissä

loppupäivän ohjelma:
- vierailemaan yhdellä meidän työmaalla kirkkonummella, laittaa tulostimeen uus kasetti :scared: ja miettimään minne sieltä siirretään kopiokone
- syömään
- surffata netissä
- konffata vähän yhtä kannettavaa (jos jaksaa)
- surffata viel lisää
- viedä posti ja lähtee himaan
Avatar
#47 • • Kate Guest
TYLSÄÄÄ....Töissä ei mitään tekemistä...ja lomaan on enää kaksi päivää.

Ajatukset pyörii lomassa ja pakkaamisessa (mitä en ole vielä edes aloittanut) ja kaikkien muiden asioiden järjestelemisessä kolmeksi viikoksi....APUA

Tää on varmaan tää lomastressi...
Avatar
#48 • • Cype Guest
Nyt on älyttömän tylsää. 6. yövuoro kohta takana, vielä tunti ja sitten kotiin.
Onnex on tullu edes world cup telkkarista niin on ollut tekemistä tai siis kattomista.
Pari yövuoroo vielä ja se on sitten siinä :D
Avatar
#49 • • mange Guest
Joillakin ollut hieman tylsää töissä.. *kliks*
Avatar
#50 • • Bio Guest
Olen kokenut tylsäyksen!



Töissä
Ylimääräisen
Lamauttava
Sairaalloisen
Älyttömän
Yksinäinen
Sessio

:sleepy:
Avatar
#51 • • Bio Guest
morjes!

taas tylsää..

hakkasin tota tapsan postaamaa palli-peliä ja nyt on käsi kipee.. pitää varmaan alkaa omia palleja hakkamaan

mut jos menis ekaks kaffel
¡ Previous post about a year ago !
Avatar
#52 • • Juki54 Guest
\ :right: _

95% työntekijöistä on tänään josai kevätretkellä ja niinpä istun taas koko päivän täs keskuksessa, jos vaikka sattuis joku tuleen vierailulle.

boooriiinngg
Avatar
#53 • • djsakke Guest
boooooooooooooooooring
Avatar
#54 • • drS Guest
BOH! ring
Avatar
#55 • • mad'ison Guest
Perus tylsää kirjaston tiskillä istumista, ulkona tulee vettä mikä meinaa että asiakkaita tuskin näkyy. Huolestuttavaa on että tähän tylsyyteen ja mitääntekemättömyyten tottuu :scared:
Avatar
#56 • • drS Guest

Perus tylsää kirjaston tiskillä istumista, ulkona tulee vettä mikä meinaa että asiakkaita tuskin näkyy. Huolestuttavaa on että tähän tylsyyteen ja mitääntekemättömyyten tottuu :scared:



kirjastossa työskennellessä ei kyl ikinä ollu tylsää, siel o meinaa jokunen kirja mitä voi sit lukee <3
Avatar
#57 • • Hexe Guest
Tämä 7h/pvä in tö internet alkaa vähän jo puuduttaa 3kk:n jälkeen. nytkin 3vko putkeen viikonloput kaikki... Kesäkuukin viel pitäis jaksaa..
Avatar
#58 • • Bio Guest
Joopajoo.. tylsää on.. minuutit tuntuu tunneilta ja sekunnit minuuteilta
Avatar
#59 • • drS Guest

Tämä 7h/pvä in tö internet alkaa vähän jo puuduttaa 3kk:n jälkeen. nytkin 3vko putkeen viikonloput kaikki... Kesäkuukin viel pitäis jaksaa..



intternetissä surffaillessa ei kyl ikinä ollu tylsää, siel o meinaa jokunen pokesaitti mitä voi sit tutkia <3
Avatar
#60 • • Hexe Guest


intternetissä surffaillessa ei kyl ikinä ollu tylsää, siel o meinaa jokunen pokesaitti mitä voi sit tutkia <3


Mut emmä tääl saatanan laitokses viit. Kokoaja tramppaa ihmisiä mun "toimistos"...