Postaa kun on töissä tylsää..

125 posts, 7 pages, 15,777 views

Avatar
#101 • • drS Guest
viä tarvis reilu pari kk istua päivät täällä. no asensin koneelle scummvm:n ni luulis menevän aika kivuttomasti loppuaika <3
Avatar
#102 • • A-E Guest
nyt on
Avatar
#103 • • djsakke Guest
on.
Avatar
#104 • • mad'ison Guest
on kyl
Avatar
#105 • • HydroGen Guest
töis ei kyl aika kulu jos ei oo mitää tekemistä...
Avatar
#106 • • eGrind Guest
Tylsaa. Ruokatunti. En muista oliko jotain hommia mutta kylla se tossa kohtapuolin selviaa.
Avatar
#107 • • Yoni Guest
Mä en pysty töistä tänne poustailee, mut sanotaan että tänään tulee olee tylsää sillä öisin lentokentän terminaalissa ei tapahdu mitään...
Avatar
#108 • • sauce Guest
tavallaan tylsää... koko ajan teen jotain, mutta menee niin rutiinilla, että kai tää olotila vastaa tylsää.
Avatar
#109 • • Tapsa Guest
postail*
Avatar
#110 • • A-E Guest
Minuutteja lasken ja tupakalla käyn vartin välein eli tylsää siis on. Onneksi sentään tänään alkaa juhannusloma.
Avatar
#111 • • ^up^ Guest
jos tupakoisin vielä, olisi tässä vaiheessa päivää menny jo puol askii röökiä... on se kumma että firmalla on varaa istuttaa työntekijää lukemassa netin kaikki foorumit läpi :\ ei sinänsä haittasi jos tää ois vaan yks päivä, mut ku samaa on jatkunu jo kaks viikkoo....
Avatar
#112 • • kapteeni säärikarva Guest
jee :eek:
Avatar
#113 • • shokuni Guest
On ihan sikatylsää. vika tunti lähti, mutta työt on jo kaikki tehty. *haukottel*
Avatar
#114 • • drS Guest
voi jösses. 1,5 viikkoo lomaan eikä ny millään enää jaksais..
Avatar
#115 • • tumpsi Guest
pitkään ja hartaasti mi odotin tätä hetkeä.
vuosikaudet mi vartosin.



ÄITI TÄÄLLÄ MÄ OON!!!
HALOO ONKO IIÄRSEESSÄ!?!?!
Avatar
#116 • • A-E Guest
Ei ole helppoa. Muut about firmasta lomalla ja itse olen hajoilemassa duunissa tylsyyteen.
Avatar
#117 • • Hugo Guest
On vähän boring.... Odottelen lähinnä vaan ens viikon perjantaita kun lähtö koittaa :heart:
Avatar
#118 • • Zapa Guest
joo on tylsää... tällä viikolla oonkin lähtenyt kotiin aina lounasaikaan ja sitten illalla tuun leimaa ulos. älkää kertoko mun pomolle :scared: :hah:
Avatar
#119 • • Loopy Guest
Tylsäähän tää pääsääntöisesti on. Nyt jostain kumman syystä on hemmetisti tekemistä just tälle iltapäivälle ja kokoajan jengi pörrää ympärillä ja uusia hommia satelee.

Onks tää nyt sitä stressiä?
Avatar
#120 • • R Guest
nyt