moi claab
olik tää se miksaus mikä oli siinä cdllä mitä annoit mulle sillon systemissä ku ana oli soittamassa?
jos oli, niin pittee kommentoida että omassa sarjassaan laatutyötä, teknisesti mannaa ja biisitki tippuu hyvin yhteen. ittelle tää matsku menee vähän siihen taustalle ku - jos nyt voi sanoa - biisit on hieman persoonattomia monilta osin, eli tunti kuuntelun jälkeen ei osaa muistaa et minkäslaisia ne olikaan. tää on tietysti taas makuasiaa, mut ei ois kyl mua haitannut jotkut vähän reippaammat teemat väleihin ja jotain sellasta 'pysäytystä' et hei nyt kohta taas lähdetään mut elbataas hetki täs välis.
oon aiemminkin kommentoinut tähän tapaan progemiksauksia ja saanu vastakommenteiks et 'tällee progee pitääkin soittaa' eli et sellanen vaihtelevuus ei ilmeisesti kuulu genren perustyyliin. miten kukakin sen nyt sit ottaa, en tiä.
mut mieluisa kuuntelukokemus oli kun paahto kiesis menee tuol länkkäriä pitkin. kiitos cdstä! saa laittaa uudestaankin tollasia kätöseen.
Joo tämähän se on minkä sulle annoin.
Jos tää menee kategoriaan
"progemiksaus" niin PRKL!! Yritin kovasti saada aikaan progressiota, mutta
EN missään nimessä progebiiseillä. Pois lukien viimeinen viisu. Ideana oli soittaa hieman housempia viisuja ja saada soitannalla aikaan eheä kokonaisuus ja jonkin asteinen
progressio.
vaikeaselkoista??? :scared:
Mä en voi tuohon "progen" soittamiseen sanoa oikeen mitään, koska mun mielestä ei todellakaan ole yhtä oikeaa tyyliä soittaa. Pätee melkeistä kaikkiin genreihin. Se joka noin on sun kommenttiasi kommentoinut kärsii ennemminkin luovuuden / taidon puutteesta, tai silmälaput silmillä kuleksimisesta. ;)
Täytyy kyllä tunnustaa että tää miksaus ei mennyt ehkä niin aaltoilevasti eteenpä, mitä olisi ehkä kaivannut.
Pitää seuraavaan miksaukseen yrittää saada mukaan enemmän
"koukkuja" ja niit
"venaillaan et koht rytisee breikkejä"
Stanx a lot kommetoinnista, nimenomaan rakentavasta sellaisesta :D