Klabi 1_Miksaus (deep, tech, tribal, prog)

23 posts, 2 pages, 3,248 views

Avatar
#1 • • Edited Klabi Guest
Klabi - 1_Miksaus

[img]http://apinamix.net/klabi/Klabi_mix_etu.tiff[/img]

Jos kuva ei jostain syystä näy: kansikuva ja takakansi Muodossa: tiff



Viime viikolla iski tuhti inspiraation puuska ja ---- löytyy tulos.

Alkuun mennään hieman rauhallisemmin / deepimmin ja pikkuhiljaa lisäillään menovaihdetta.
Noudatan "kerralla purkkiin" menetelmää joten
mukaan mahtuu myös pienoista haparointia :D
Yritin saada tähän miksaukseen tallennettua niitä fiiliksiä joita olen viimeisen 1 1/2 kk:n ajan
toimitellut tanssilattialle System Clubilla joko The Player's Clubilla tai Wednesday Vibesissa,
onnistuneesti tai ei.

Rakentava kommentointi olisi todella tervetullutta!!

Offline...

Turanille kiitokset houstaamisesta!!!

Että sellaista tälläkertaa toivottavasti maistuu

:)
Avatar
#2 • • unik Guest
Tämä menee varmasti kuunteluun kyllä ja palautetta sit kirjoitetaan myöhemmin.
:cool:
Avatar
#3 • • CJet Guest
:) Pistetääs kuunteluun.
Avatar
#4 • • sixtus Guest
Hyvä Klabi, Big Up!
Miessaundia isolla M.llä :D Erityisesti keskivaiheen biisit uppos ihan mielettömän hyvin. Kun vielä suurin osa biiseistä sopii hyvin toistensa kanssa yhteen, vaihtokohdat on kohillaan ja setti tuntuu etenevän koko ajan niin eihän tästä voi kuin tykätä :heart: 1 vähän pahempi moka ja jotain pientä säätöö siellä täällä ei myöskään onnistunu pilaa fiilistä millää lailla, elikkäs tykkäsin. Isosti.


Pitää tulla kesälomalla (alkaa btw. huomenna :heart: ) käymään systemissä!
Avatar
#5 • • Klabi Guest
No se on hyvä että meininki maistuu :D

ja teretulemast vaan Systemiin.

kansikuva lisätty
Avatar
#6 • • Inditm Guest


kansikuva lisätty


Hieno on, vielä kun muutat formaatin jpeg:ksi niin saadaan kaikille näkymään... ;)

Tai pistä vaikka vaan linkit noihin molempiin kansiin, kun tuolta kuvan urlin takaa näytti sellaiset löytyvän...
Avatar
#7 • • Klabi Guest


Hieno on, vielä kun muutat formaatin jpeg:ksi niin saadaan kaikille näkymään... ;)

Tai pistä vaikka vaan linkit noihin molempiin kansiin, kun tuolta kuvan urlin takaa näytti sellaiset löytyvän...




Hupsista, en huomannut että Internet Explorer ei näytä kuvaa. Itse käytän Safaria joten, kyseinen ongelma jäi huomaamatta!!!

Pitänee korjata.

Kiitos tarkkuudesta.
Avatar
#8 • • Miltsi Guest
No jopas taas miksauksen teit!!! :hearts: Uppos ihan mielettömän hyvin!! Ainoo mutta oli, et ekalla kertaa menin kuuntelee ton duunissa... Sain taas hilpeitä katseita osakseni, kun istuin paikallani jalat ristissä, napit korvilla ja hilluin kun pikkunen eläin!!! :cool: Nyt kuuntelen himassa uudelleen "aivojen" kera ja kommentoin sulle myöhemmin uudelleen!! Njamii!! Rokkaa ihna mielettömän hyvin!! :D
Avatar
#9 • • Witch Guest
Joo eli kuten joku jo aiemmin ehti sanoa niin tossa 25min kohalla muuttuu semmoseks et latu auki tanssilattialle ja kenkää paukuttaa.
Helvetin hyvä !! :happyroll:

Rakentavaa kommenttia en keksiny... täydellisestä paha keksiä mitää paranneltavaa :D
Avatar
#10 • • Klabi Guest

Joo eli kuten joku jo aiemmin ehti sanoa niin tossa 25min kohalla muuttuu semmoseks et latu auki tanssilattialle ja kenkää paukuttaa.
Helvetin hyvä !! :happyroll:

Rakentavaa kommenttia en keksiny... täydellisestä paha keksiä mitää paranneltavaa :D





Mukavaa että meininki maistuu. Mutta täydellisestä tämä on kyllä toudella kaukana :scared:
Ideana olikin aluksi hieman "fiilistellä" ja sitten loppua myöden hieman nostella tunnelmaa. Tehän sen päätäätte miten minä olen siinä onnistunut??? Vai kuinka??

Pitää yrittää tehdä hieman pidempi miksaus (2-4h) ensikerralla, kun tuollainen hieno Sony MD, long play toiminnolla on käytössä :scared:

Ystävät hyvät, olisi toudella mugavaista jos jaksaisitte kommentoida miksausta, n.300 imutusta ja alle 10 kommenttia

Quite lame persentage

Good music free downloads, Whats Wrong??


Inditim huomasit pienet virheet "layoutissa". Tarkkana kaverina kerro nyt ihmeessä mielesi miksauksesta :eek:
Avatar
#11 • • Gedu Guest


Mukavaa että meininki maistuu. Mutta täydellisestä tämä on kyllä toudella kaukana :scared:
Ideana olikin aluksi hieman "fiilistellä" ja sitten loppua myöden hieman nostella tunnelmaa. Tehän sen päätäätte miten minä olen siinä onnistunut??? Vai kuinka??

Pitää yrittää tehdä hieman pidempi miksaus (2-4h) ensikerralla, kun tuollainen hieno Sony MD, long play toiminnolla on käytössä :scared:

Ystävät hyvät, olisi toudella mugavaista jos jaksaisitte kommentoida miksausta, n.300 imutusta ja alle 10 kommenttia

Quite lame persentage

Good music free downloads, Whats Wrong??




Pitää ensin imeä/kuunnella ennenku kommentoi :roll: ;)

50% tullu jo...
Avatar
#12 • • murQla Guest
mainiota perseen heilutus musiikkia tähän krapulaiseen päivään, soitannassa ei valittamista ja biisit puskee eteenpäin sata lasissa :roll:

tätä lisää
Avatar
#13 • • genki Guest
moi claab


olik tää se miksaus mikä oli siinä cdllä mitä annoit mulle sillon systemissä ku ana oli soittamassa?


jos oli, niin pittee kommentoida että omassa sarjassaan laatutyötä, teknisesti mannaa ja biisitki tippuu hyvin yhteen. ittelle tää matsku menee vähän siihen taustalle ku - jos nyt voi sanoa - biisit on hieman persoonattomia monilta osin, eli tunti kuuntelun jälkeen ei osaa muistaa et minkäslaisia ne olikaan. tää on tietysti taas makuasiaa, mut ei ois kyl mua haitannut jotkut vähän reippaammat teemat väleihin ja jotain sellasta 'pysäytystä' et hei nyt kohta taas lähdetään mut elbataas hetki täs välis.

oon aiemminkin kommentoinut tähän tapaan progemiksauksia ja saanu vastakommenteiks et 'tällee progee pitääkin soittaa' eli et sellanen vaihtelevuus ei ilmeisesti kuulu genren perustyyliin. miten kukakin sen nyt sit ottaa, en tiä.

mut mieluisa kuuntelukokemus oli kun paahto kiesis menee tuol länkkäriä pitkin. kiitos cdstä! saa laittaa uudestaankin tollasia kätöseen.
Avatar
#14 • • Klabi Guest


mainiota perseen heilutus musiikkia tähän krapulaiseen päivään, soitannassa ei valittamista ja biisit puskee eteenpäin sata lasissa :roll:

tätä lisää



Se on hyvä että meininki maistuu, eiköhän tämä saa jossain vaiheessa jatkoa. Tai no, mun mielestä ygönen vaatii kakkosen.
Ja kakkonen on ykkönen...


:laugh:
Avatar
#15 • • Klabi Guest

moi claab


olik tää se miksaus mikä oli siinä cdllä mitä annoit mulle sillon systemissä ku ana oli soittamassa?


jos oli, niin pittee kommentoida että omassa sarjassaan laatutyötä, teknisesti mannaa ja biisitki tippuu hyvin yhteen. ittelle tää matsku menee vähän siihen taustalle ku - jos nyt voi sanoa - biisit on hieman persoonattomia monilta osin, eli tunti kuuntelun jälkeen ei osaa muistaa et minkäslaisia ne olikaan. tää on tietysti taas makuasiaa, mut ei ois kyl mua haitannut jotkut vähän reippaammat teemat väleihin ja jotain sellasta 'pysäytystä' et hei nyt kohta taas lähdetään mut elbataas hetki täs välis.

oon aiemminkin kommentoinut tähän tapaan progemiksauksia ja saanu vastakommenteiks et 'tällee progee pitääkin soittaa' eli et sellanen vaihtelevuus ei ilmeisesti kuulu genren perustyyliin. miten kukakin sen nyt sit ottaa, en tiä.

mut mieluisa kuuntelukokemus oli kun paahto kiesis menee tuol länkkäriä pitkin. kiitos cdstä! saa laittaa uudestaankin tollasia kätöseen.



Joo tämähän se on minkä sulle annoin.

Jos tää menee kategoriaan "progemiksaus" niin PRKL!! Yritin kovasti saada aikaan progressiota, mutta EN missään nimessä progebiiseillä. Pois lukien viimeinen viisu. Ideana oli soittaa hieman housempia viisuja ja saada soitannalla aikaan eheä kokonaisuus ja jonkin asteinen progressio.

vaikeaselkoista??? :scared:

Mä en voi tuohon "progen" soittamiseen sanoa oikeen mitään, koska mun mielestä ei todellakaan ole yhtä oikeaa tyyliä soittaa. Pätee melkeistä kaikkiin genreihin. Se joka noin on sun kommenttiasi kommentoinut kärsii ennemminkin luovuuden / taidon puutteesta, tai silmälaput silmillä kuleksimisesta. ;)

Täytyy kyllä tunnustaa että tää miksaus ei mennyt ehkä niin aaltoilevasti eteenpä, mitä olisi ehkä kaivannut.
Pitää seuraavaan miksaukseen yrittää saada mukaan enemmän "koukkuja" ja niit "venaillaan et koht rytisee breikkejä"


Stanx a lot kommetoinnista, nimenomaan rakentavasta sellaisesta :D
Avatar
#16 • • sixtus Guest
Joo mustakin tästä on kyllä proge aika kaukana! Ehkä lopun 3 vikassa biisissä vähä jotain tunnusmerkkejä ko. genrestä..
Avatar
#17 • • Klabi Guest

Joo mustakin tästä on kyllä proge aika kaukana! Ehkä lopun 3 vikassa biisissä vähä jotain tunnusmerkkejä ko. genrestä..



Siteeraten maailmankuulua Hakaniemen rannassa asuvaa, kenet tahansa penkinalle dokaavaa Dj:tä

"Proge tulee....."

:D
Avatar
#18 • • Klabi Guest


Tämä menee varmasti kuunteluun kyllä ja palautetta sit kirjoitetaan myöhemmin.
:cool:



Eiks nyt alkais olemaan jo myöhemmin?????


:) Pistetääs kuunteluun.



No ootkos kerenny kuuntelemaan???


Nyt Juhat otatte itseänne niskasta kiinni, hilaatte persiinne näppiksen eteen ja runoilette muutaman rivin, muuten tää menee ihan epikseksi...

:crybaby:
Avatar
#19 • • CJet Guest
Sorry, kokonaan unohtuu tällaset kun tekee liikaa töitä eikä aina keskity olennaiseen eli talomusiikkiin... :D
Noh, korjataas asiaa:
Ulkona sataa ja meitsi groovailee sisuksissa. Alku oli niin loistava että koirakin rupes rentoilee välittömästi sohvalla teräsmies asennossa. Henk.koht. mun jalkani rupes pikkuhiljaa jo toisen biisin kohdalla vatkaamaan, mikä oli aivan salettiin tarkoituskin. Vaihdot olivat minun korvaan suhteellisen sujuvia, enkä amatöörinä kuullut mitään pahoja virheitäkään. Jossain vaiheessa päästiin jo siihen kohtaan ettei dogikaan pystynyt enää makoilemaan, vaan se joutui nousemaan sellaseen "charlie"-myhäilijä ;) asentoon ilmeineen. Erityisesti pidimme koiran kanssa niistä biiseistä missä tuli eniten vääntöä, you know me... Vääntö is good. :hah:
Kyllä, kehitystä on tapahtunut huimasti. Muistan elävästi sun ekan miksauksen, ja kokoajan on sen jälkeen kyl tullut selkeää parannusta miksaus-miksaukselta. Toisaalta nyt pitää jo ollakin kun pyörittää omaa klubia. :roll: Josta tulikin mieleen, että pitäis tulla juhlimaan sinne joskus.
Kokonaisvaltaisesti varsin hieno suoritus. :king: Rockkaa, ihan täysin imartelematta.

Oletko tyydytetty? :)
Avatar
#20 • • Dj Jaques Guest
Jeesh jeesh mixaus toimiii. :happyroll: Kuuntelu muutaman kerran ja sanotaan et musa toimii, vaihdot toimii kuten pitäs kertaheitto mixissä, olis kaipanu vähän selkeyttä storylineen mut kyl se uppos mukavasti. :D