Fiilistelytrancea

6 posts, 1 page, 1,048 views

Avatar
#1 • • miikkaL Guest
Tällaisen väännön sain aikaiseksi.. Ehkä biisi ei ole aivan täysin biletystavaraa, mutta tunnelma on mun mielestä hyvä ja fiilistelyyn sopivaa. Rakentuu hitaasti, eikä muutu missään vaiheessa kiksuksi.

Bpm muistaakseni jotain 129, pituutta reilut 8 minuuttia.

Unknown Artist - Lost

Kommentointi on enemmän kuin sallittua!

Edit: Ennenkuin joku ehtii mainita, pieni sivuhuomautus: junttibasson käyttö tässä on tarkoin harkittu tyylikeino, mielestäni se toimii tässä loistavasti. :)
Avatar
#2 • • miikkaL Guest
Hyvä biisi, hyvin rullaa! (eli comments please :confused: :D )
Avatar
#3 • • Loopy Guest

Unknown Artist - Lost



Hmm... biisin tiedosto on kuitenkin nimetty "Frost":ksi. Kumpi tää nyt sitten on?

Eli ilmoitin vaan, että kuunteluun lähti.
Avatar
#4 • • miikkaL Guest

Unknown Artist - Lost



Hmm... biisin tiedosto on kuitenkin nimetty "Frost":ksi. Kumpi tää nyt sitten on?
Eli ilmoitin vaan, että kuunteluun lähti.



En mä tiiä kumpi se on.. :D Vaihtui toi nimi matkalla, mutta kumpi vaan on parempi :P
Avatar
#5 • • P.Korhonen Guest

En mä tiiä kumpi se on.. :D Vaihtui toi nimi matkalla, mutta kumpi vaan on parempi :P



Kehehee. :hah:

Mä diggailen kyllä kovasti. Hienoa maalailua ja kuulostaa musta hyvällä tavalla vanhalle. Pimputuksesta tulee mulle kyllä mieleen Greece 2000 (tarkoituksellakin?)..
Jos jostain pitäis valittaa, niin se olisi se junttibasso (tm) ja soundi voisi olla yleisesti läskimpää, mut en valita. Tykkään. :heart:
Avatar
#6 • • miikkaL Guest


Mä diggailen kyllä kovasti. Hienoa maalailua ja kuulostaa musta hyvällä tavalla vanhalle. Pimputuksesta tulee mulle kyllä mieleen Greece 2000 (tarkoituksellakin?)..



Toi kuvio tuli jostain takaraivosta, ja vaikka oli sama kuin Greece 2000:ssa, päätin sen siihen jättää, koska melodiahan ei kuitenkaan ole sama.. Joten tavallaan sattumaa, tavallaan ei. :)


Jos jostain pitäis valittaa, niin se olisi se junttibasso (tm) ja soundi voisi olla yleisesti läskimpää, mut en valita. Tykkään. :heart:



Joo, saundi jäi vähän tuollaiseksi.. Junttibasso toimii siellä biisin taustalla, mutta ehkä just alussa ja lopussa voisi olla eri kuvio.