Pari vanhaa mättötekelettä [techno]

10 posts, 1 page, 1,478 views

Avatar
#2 • • Digital Beat Guest
hollanti ja banging techno tästä tulee mieleen. En ole erityisesti mätön ystävä mutta kyllä tämmöstä vois hyvinki jossain teknopartyissa jorata. :)
Avatar
#3 • • Gnizhak Guest
Joo, hitusen on tunkkasta.. mut kyllä näissä on Harrison Fnord saundi tunnistettavissa.

Electric Engine potkii kuitenkin ihan mukavasti ja on sellasta vänkää rummuttelua pitkin raidan, ehkä vähän tasapaksuks jää loppupeleissä. Parempaakin Fnordia on toki kuultu vähän samoilla ideoilla, jotka on kantanu pitemmälle. Ehkä eniten se Daven labyrinth-looppiin perustuva "remix"-raita tulee mieleen.

pisteyttämällä: 3/5

Slack Actionin oon kuullu joskus aijemminkin ja mulle tulee mieleen et jos esim. Marco Carolaa höystäis Harrison Fnordilla. Poljento on hyvä ja rakenne on vakuuttava. Fiilis tässä on 100% teknoa, eli hitusen ahdistava mut kuitenkin tosi rullaava.

pisteyttämällä 3,5/5
Avatar
#4 • • levo Guest
asiallista menoa.
"slack action" toimi mulle paremin..
Avatar
#5 • • sonni Guest
tuttua ja takuuvarmaa, jotenkin slack actionista tulee mieleen
carolan locomotive steam ep, vaikka aivan toisenlaista tavaraa
onkin. hillitön höyrymeno päällä jatkuvalla syötöllä!
Avatar
#6 • • A-E Guest
Ei nää nyt huonoja ollut. Takuu varmaa soundia sulta, mitä kyllä mielelläni kuuntelen vaikka kuinka monta kertaa.
Avatar
#7 • • J-P Guest
joo helvetin hyvää saundia, kuten yleensä.

se hittikoukku puuttui ;)
Avatar
#8 • • egz Guest
heh kyl re-kuuntelu parin vuoden viiveellä kultaa soundeja. muistelinkin näitä ulinoita&natinoita :)
Avatar
#9 • • crc Guest

heh kyl re-kuuntelu parin vuoden viiveellä kultaa soundeja. muistelinkin näitä ulinoita&natinoita :)



mine ny hoono soomekieli... eli kuulostaa paskemmalta, vai paremmalta ku muistit? :)

kiitos jengille palautteest!
Avatar
#10 • • egz Guest

mine ny hoono soomekieli... eli kuulostaa paskemmalta, vai paremmalta ku muistit? :)



finglishillä kielimuurin yli: now and then these tracks fists ass very many

jotain sopivaa särötyshärötystä kenties olisi vailla, mutsiis jatka ihmeessä samoilla linjoilla :)